Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gaaf kleurtje zeg! Benieuwd naar het eindresultaat!

Ik doe een tweede poging maar jullie hebben zoveel verteld afgelopen weekend, sorry als ik iemand vergeet.
Het lijkt ook goed te gaan met haar strottenklepje maar durf daar eigenlijk pas wat van te zeggen als ze 3 is en wat moet gaan doen.
Maar gelukkig konden we dat snel afvloeien. Ik ben erg laag gepunt en ook geplaatst helaas. Veel 6jes en 6.5jes zonder commentaar. Kon er niet zoveel mee dus dat is een beetje balen, maar goed we hebben fijn gereden en onze tijd komt hopelijk nog wel. Wel een mooi plaatje aan overgehouden
.
Zou zó graag ook weer kunnen genieten van lekkere buitenritjes ed... Hoop echt dat het ooit weer goedkomt.
Wat gaan jullie hard meiden!
Wat ontzettend zuur trouwens dat hij zo kwakkelt momenteel, lijkt me heel lastig! 

Dus hopelijk van het voorjaar/zomer lekker gaan knallen in het Z2! 
Zag hem op internet staan en moest gewoon gaan kijken haha. Super stoere 3 jarige D pony met een fijn papier. Zowel klinisch als röntgenologisch incl hals en rug volledig goed gekeurd en daarna gelijk gecastreerd.
Gisteren mocht hij weer voor het eerst na 2 weken boxrust lekker los, heel fijn. 26 maart naar de tandarts en daarna rustig aan gaan beleren. Plan is om hem dan door te rijden en daarna te verkopen naar een ambitieus ruitertje. 

naar paardlief z'n gedrag en "Maak je geen zorgen, die blijft wel zitten".

#keepthefaith Wel iets dubbel gevoel, hij is echt enorm goed. Maar ondertussen ook zo enorm brutaal dat ik voor mijn gevoel geen stap verder kom. Voelt alsof hij t alleen doet als hij t zelf beslist en daar heb je in de ring zo weinig aan
Ja ik had wel winst hoor, maar ik ben niet zo heel tevreden met 62%
We kunnen makkelijk hoger rijden, maar helaas het is niet anders. Nu weer even focussen op het Z2, hopelijk over 2 maanden ons debuut maken.
wat voor een is je jaarling en hoe groot is hij nu dan? 

Maar iets met te duur voor een student
Wat leuk zeg al die dingen op de planning!
Bokken in galop
Alleen maar hard willen. Geweldig! En daarna thuis nog van alles gedaan en niet moe. Gisteravond nog wel gezellig te laat gemaakt, dus nu wel een beetje moe.
En dan ook nog even longeren, met bijzet dit keer
En dan donderdag te rijden in mijn werkweek. Zodat ik ook weet wat voor effect dat op vrijdag heeft. En van daaruit weer een plan maken voor de week erop.