Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marietje35 schreef:kimmetje26 schreef:Nee dat lukt ook niet. Daar hangen de spiegels.
Ik zou eventueel een ring buiten in de 20-60 bak uit kunnen zetten, maar dat is op een zondag niet fijn. Met het hek en de fietsers en wandelaars die het bos in gaan.
En ik heb het zelf niet zo op de buitenbak. Ik weet dat zit in mijn hoofd. Op wedstrijd rijd ik wel overal.
Maar dat zijn toch dingen die op wedstrijd net zo kunnen gebeuren?
Als je de mogelijkheid hebt zou ik die nemen, lopen klooien op z'n stukje lijkt mij niks.
Marietje35 schreef:Fijn Veertje!! Vaak is het ook zo dat als je er mee "aan" hebt staan, dat zeuren over dingen ook weg gaat.
Daarom is die van mij nu nog zo aan het loeren, terwijl dat normaal echt geen kijkerig dier is.
En dan nog verschillende voor lampen en achtergronden. 
Vanavond weer naar de sportschool dus dat word nog leuk, dit keer alleen een andere les
Marietje35 schreef:Och nee, ik wil het alleen voor m'n telefoon hoor, voor de rest geen ambitiesIk ben een kluns met foto's maken
Scheelt dat ik altijd zelf een statief 'bouw' voor mijn camera
Het is ook heel vaak gewoon proberen en als je ziet dat het gewoon net niet werkt probeer je weer iets anders