[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:06

Zo ik ben weer terug van een heerlijke strandrit. Was ik echt hard aan toe, was redelijk weer. Beetje motregen, dus lekker rustig op t strand. Wel een beetje jammer van die 2 kite vliegers, maar ze was redelijk snel weer rustig. Echt heerlijk met een lang teugeltje gereden :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:44

Carola heb ik je weer gemist maar ik heb je denk ik wel gezien! Was jij als een van de eerste in het L?

Ik heb ook fijn gereden vandaag in ijsselmuiden. Foutloos maar de barrage werd ze weer iets de heftig. Misschien ook wel door mij.. In een hoek gleden we iets uit en daardoor een balk op de volgende helaas. Ook nog een balk op de dubbel die niet echt nodig was vond ik haha maar toch heerlijk gereden dus heb nog steeds het leukste paard :D

Nu ook M startgerechtigd hihi zijn we nog lang niet klaar voor maar wel leuke bijzaak :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:46

Strandritten zijn echt fijn. Jammer dat we er zo lang voor moeten rijden.

Toch gefeliciteerd Elke. Vind het ergens wel rust geven als de punten weer binnen zijn voor de volgende klasse. Niet dat ik er dan minder mijn best voor doe, maar is weer een mijlpaal

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:14

oooh strandritten wil ik ook ooit eens doen. Binnenkort wel een keer naar het veluwe meer maar toch niet hetzelfde..

maar klopt ja Lythia, nu is de druk eraf zeg maar om het binnen te halen. Nu kunnen we soort van rustig aan verder trainen richting M .

Ben ook vandaag met nieuwe trailer (1,5 paard) alleen op pas geweest. ideaal joh, in de trailer opzadelen en alles lekker rustig aan zelf bepalen :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:15

Ja dan raak je verwend. Ben heel vaak alleen onderweg, dan is het ideaal om in de trailer op en af te kunnen zadelen.

Nog 10 uur te gaan, dan zit de dienst er op. En dan maandag weer en woensdag. Dan nog 20 te gaan dit jaar

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:04

Ja ik was als 4e in t L!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:32

Ja dan heb ik je gezien!! Ik keek er een paar en toen zelf erop gegaan. Grappig hihi onbewuste meeting! ;)

Eerst hadden we een twee paards daar kon het niet echt mee maar nu vond ik het fijn gaan zo. Lekker zelfstandig hihi

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 07:50

Waarom kan dat niet in een tweepaards?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 09:59

Dan heb je wel weinig ruimte hoor Lithya. Ik had voor onze tweepaards een lange achterstang, zodat het schot wijd kon, dan ging het net. Maar dat wil natuurlijk niet als er twee paarden opstaan :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 10:15

Wij gingen een beetje te gehaast :Y)
met nieuwe les is het altijd weer even uitvogelen hoe en wat. Maar t gaf wel vertrouwen hoe goed ze sprong. nu weer verder trainen en dan komt t vanzelf wel

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 10:43

Wij hadden inderdaad geen lange achterstang dus ze stond dan veel smaller als nu .
Je kan dan maar aan 1 kant komen van je paard.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 10:47

Wij hebben een 2 paards trailer met lange voor en achterstang zonder tussenschot. Probleem opgelost :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 10:51

Lithya schreef:
Wij hebben een 2 paards trailer met lange voor en achterstang zonder tussenschot. Probleem opgelost :D

Haha dat is inderdaad opgelost met heel veel ruimte!! Moest jou paard er ook aan wennen dat hij zoveel ruimte had?

Mijne wel. Ze heeft altijd ' klem ' gestaan en nu dan de laatste paar keren dan zo ruim . Ik heb de eerste keer maar klein stukje gereden om te oefenen hoorde haar wel even opnieuw balans zoeken maar nu staat ze weer als een huis gelukkig!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 13:21

Nee totaal niet. Weet niet beter. Hadden een die ging liggen, daarom tussenschot eruit gehaald en eigenlijk niet terug gezet. Ook omdat we vaak met merrie en veulen onderweg waren.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:52

Cas is super relaxed, dus die zadel ik altijd naast de trailer op :)
Vandaag even naar dijkgatbos geweest, even lekker galoptraining gedaan, lekker relaxed tempo vandaag. Behoorlijk spontane actie, maar was zulk lekker weer. Met opzadelen kwam een jongetje naast me staan, die wilde van alles weten. Zo schattig, hihi :D

Durfde het 2e rondje ook over de grote houtstapel, ze deed het allemaal super braaf. Ze gaat het nog wel eens leren :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 18:59

Fijn beest!

Die van mij waren jolig vandaag :+
Gup had ik een week niet gereden en ben na het longeren direct naar de grote bak gegaan. Daar vond hij het toch wel wat spannend met alle spullen langs de kant, dus dat leverde even wat spanning en gestuiter op, maar daarna was hij braaf! Hij heeft zelfs zijn eerste wissel gesprongen :D Begon als een geintje, omdat hij op de lange zijde nog weleens om wil springen. Maar aan het einde van de diagonaal ging het ook ;)

Ed liep super, maar wat is dat dier scherp als je hem aan het werk hebt :o Als hij alleen al denkt dat hij een muis hoort niezen dan is hij al zowat vertrokken met zijn grote lijf :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:14

Ben echt benieuwd naar de beestjes!!! Zal mijn camera meenemen. Wil trouwens ook graag nog even bij Idolaat (en Hurricane) kijken :j
Had van de week nog tegen Marcel gezegd dat Eddie het zo leuk doet :Y)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:23

Concours gisteren ging slecht. Had te weinig tijd om los te rijden. 179 punten. ... tja, volgende keer maar een van ons beiden opgeven.
Om 7 uur pony uit de ring en om 8 uur zelf al starten is best een prestatie als je tussendoor thuis bent geweest.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:23

Tuurlijk rijden we even langs bij de jonkies! Dat is zo dichtbij stal :j

Eddie is echt een fijn beest :+: Hij is af en toe nog een beetje lomp met zijn enorme formaat, maar het is zo'n meewerker!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:24

Dat is idd nogal haasten Anne! Jammer dat het daardoor niet lekker ging :(:)

Ik kreeg vanmorgen nog leuk nieuws van de Fokker van mijn Numero Uno-jaarling. Zoon van haar oma is in Den Bosch aangewezen voor het verrichtingsonderzoek. Super leuk!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:32

Wel leuk was dat de gelderse hengst Danser ook meeliep. Fijn paard! Die danste ook echt door de baan.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:03

Wat gaaf dat filmpje!! Lijkt mij zo mooi om te doen. Zelfs zonder hindernissen. Helaas ontbreekt de ruimte hier wat.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:01

Leuk filmpje Goldie! Ik heb ook mijn GoPro regelmatig mee op buitenrit :) En wat doet die dat allemaal braaf!!!
Lythia, ik heb op youtube allerlei GoPro filmpjes staan, zoek maar es op Bathmen 2014 of Hattem 2014 en dan de filmpjes van Elke .

Carina ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar je grote vriend Eddie. Ik had even gekeken maar je foto's van hem doen het niet in je profiel . hihi foto ? :D

Jammer Anne van je punten. Volgende keer beter.. Klinkt ook beetje alsof het allemaal net niet uitkwam.

Vandaag lekker het bos in geweest. Heerlijk zonnetje erbij en lekker neus in de wind. Dat is ontspanning tijdens het ontspannen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:10

Mijn zusje heeft haar foto's denk ik van het account afgegooid, links werken dus niet meer en ben nog niet aan updaten toegekomen. Toevallig komt ze zaterdag en neemt ze de camera mee, dan komen er vast foto's ;)
En op mijn facebook staat als het goed is nog wel iets van Eddie Elke :j

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:11

Ik ga meteen kijken :D haha