Nachtdienst gehad Carina?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pantykous schreef:Ik heb nu een Prestige maar die ligt niet goed omdat hij een hele korte rug en brede schouders heeft, dus hij kan dat foam niet lekker kwijt. Heb nu een Tribal en een Prestige Versailles te leen, maar moet op die Versailles erg wennen aan m'n beenligging. Zit Stubben niet heel erg hard?
Keek eigenlijk naar CWD vanwege de flexibele boom, dat spreekt me erg aan. Had idd al wel gehoord dat ze hard slijten.
hoop morgen wel weer want wil morgen rijden. Zaterdag concours en ze is nogal fris.. Duimen en advil vanavond dus! Urielle schreef:Van Prestige heb ik wel twee dressuurzadels dus ik verwacht dat het voor het springen ook nog wel een Prestige kan worden.
Ik spring nu BB zonder ijzers maar in maart gaan er wel ijzers met schroefgaten onder. Als ik op (nat) gras moet wil ik wel grip.
) Lithya schreef:Parcours onthouden is niet zo moeilijk hoor. Het is altijd 1 2 3 4 5 enz. Nee geintje. Gewoon goed parcours lopen. Alle lijnen die je moet rijden lopen. Niet afsnijden, doe je met paard ook niet. En dan voor jezelf tig keer herhalen. Dan rij je het parcours of heb je het al gereden.
Ijzers zijn niet verplicht. Als je toch alleen oo zand start, ook niet noodzakelijk. BB mag tot 80 cm gebouwd worden. Gewoon oefenen, groei je er vanzelf naar toe!! ( zeg ik die nu al tegen de m opziet en dit nog niet hoeft)
_Elke schreef:BB moet gewoon onder de meter blijve. Ik Heb inderdaad ook wel es 90 maar ook 80 gesprongen in de BB.
Het parcours is niet hetzelfde. Dat zou wel saai worden voor de parcours bouwers hihi elke keer anders dus.
Of je op blote voeten springt mag je zelf weten. Alleen ik zou het persoonlijk niet doen maar ik ken ze ook die crossen zonder ijzers.
De hoogte groei je in, al denk je nu misschien van niet haha
Urielle schreef:Lithya dat klopt niet hoor, BB mag alles onder de meter (zelfs 95 zou mogen) .
Tot dusver 85 en 90 gehad.
O wat vond ik dat hoog! JenniferU schreef:_Elke schreef:BB moet gewoon onder de meter blijve. Ik Heb inderdaad ook wel es 90 maar ook 80 gesprongen in de BB.
Het parcours is niet hetzelfde. Dat zou wel saai worden voor de parcours bouwers hihi elke keer anders dus.
Of je op blote voeten springt mag je zelf weten. Alleen ik zou het persoonlijk niet doen maar ik ken ze ook die crossen zonder ijzers.
De hoogte groei je in, al denk je nu misschien van niet haha
waarom zou jij het persoonlijk niet doen?
mijn paard doet t inprenciepe prima op blote voeten..... en zo veel springwedstrijden worden er hier niet gehouden...