Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Dat is ook heel begrijpelijk en is ook niet aan juryleden te wijten hoor. De KNHS biedt deze manier aan en dan is het ook aan hen om dat goed weg te zetten. Deelnemers betalen er best flink voor vind ik. Mijn proef ligt inmiddels... nog steeds niet bij een jurylid. Dat vind ik toch wel een beetje gek.
Muronia schreef:Ondersteboven draaien ze inderdaad om, maar je moet wel horizontaal filmen. Hoop voor je dat ie niet wordt afgekeurd maar ik denk dat de kans reëel is.
Ik heb gisteren ook eens weer eentje ingestuurd om er even weer in te komen na januari. Ik zie dat hij nog niet aan een jurylid is toegewezen. Ik dacht dat dit altijd meteen gebeurde of loopt het niet meer zo'n vaart nu men weer regulier start?
Sterre80 schreef:Muronia schreef:Dat is ook heel begrijpelijk en is ook niet aan juryleden te wijten hoor. De KNHS biedt deze manier aan en dan is het ook aan hen om dat goed weg te zetten. Deelnemers betalen er best flink voor vind ik. Mijn proef ligt inmiddels... nog steeds niet bij een jurylid. Dat vind ik toch wel een beetje gek.
De mijne ook niet, wel vandaag die van vorig weekend terug gehad gelukkig
Sterre80 schreef:AlaskaTorrie schreef:Nou, weer 2 filmpjes opgenomen! Errug benieuwd wat eruit komt, gevoel was goed!
hi! ik was even terug aan het lezen en begrijp ik hieruit dat je op 1 dag 2 proeven mag opnemen en bv 1 op zaterdag insturen en de andere op maandag?