Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Wel super dat je op die manier weer wat kan gaan werken maar dan wel zelf mag inschatten wat je aankunt en wat niet. Hopelijk is inderdaad de afspraak bij de arbo dan niet meer nodig!
! Knap dier!
En die onzekerheid... Pff..
Snap dat je niet wissels nu teveel wil oefenen, eerst even in die Grade proef groeien samen. 
Wij hebben daar gelukkig eigenlijk nooit last van... Hoewel, vorig jaar bij het trainen eentje afgetrapt. Maar toen moest hij ook opnieuw op ijzers haha.
Spannend hoor Noukie, maar soms moet je het ook gewoon doen... Je kan niet oneindig blijven knutselen thuis
Even de drempel over maakt het knutselen ook weer leuker/anders!
Gisteren even wat boodschapjes gedaan, beetje huisgehouden... En thee gedronken
en even de manen gewassen en opnieuw gevlochten...
Ik denk dat ik in de loop van volgende week weer eventjes opstap!
Ik gok dat ik heeeeeeeeeeel veel vocht vast heb gehouden toen ik ziek was. 

de graswedstrijden zijn hier wel uitgestorven.. En met de beslissing van de knhs dat er voortaan tijdens outdoor ook indoor gereden mag worden helemaal 

zo zie je maar weer hoe zo’n virus echt je hele lichaam van slag brengt. Gelukkig ga ook jij weer de goede kant op.
en ja hoor dit weekend dacht mevrouw weer dat het een goed idee was om zichzelf strak en vast te zetten. Toppppp met de laatste selectie voor Indoor Brabant op de planning deze week...
Ik kan daar dan zo gedemotiveerd van raken meteen, hebben jullie daar ook snel last van? Wel dit weekend toch maar stiekem begonnen aan een kur te maken.
)
En ja...Die haren! Zo herkenbaar! Ik dacht dat die van mij amper wintervacht had, maar dat is niet te merken aan de hoeveelheid haar wat er vanaf komt...
Deze vereniging kiest ervoor om in mei pas voor het eerst outdoor te gaan, en dus kan ik dan pas Z1. Op zich niet heel erg, hebben we nog een extra maandje om op die Z1 door te trainen. Wel balen dat je afgelopen weekend niet zo fijn hebt gereden
Wanneer is je laatste selectie? Dat demotiveren herken ik ook wel hoor!
Staat bij ons ook nog eens op het lijstje om te doen.. Maarja, trailer he
Ai, altijd zo naar, brandwonden! Sterkte!
Nog even wat in elkaar knutselen haha. En zaterdag hebben wij even wat grappigs weer gedaan... Gesprongen!
Sinds juli 2018 al niet meer gedaan, en hij vond dat altijd zó leuk om te doen... Het is en blijft natuurlijk een echt dressuurpaard, dus heel handig is hij niet... Maar hij wordt er wel altijd lekker enthousiast van, er zat zaterdag gewoon geen rem op
Maar goed dat hij wel altijd alles springt, want als ie in dat tempo vol op de rem gaat wordt het denk ik vliegen
En het is zó goed en leuk voor de afwisseling... Misschien dat als we het weer wat vaker meepakken, dat hij dan weer wat kalmer wordt

jij iets minder.
27 vind ik heel fijn, op die contra/contra wissel na.. Die heb ik een keer HC gereden en had toen 198 (met een 1 voor die bewuste wissel, was expres door draf gegaan
)

En mooie vooruitzichten, weer Z1 en kur! Hij kijkt idd zeer content op die sprong, volgens mij mag je dat vaker doen van m
!! Leuk om dt je je jonkie hebt opgehaald, ben heel benieuwd wat die gaat doen! Is je Z2 nog gelukt met passion?
Gezellig dat iedereen zich weer meld haha. Hopelijk zit het binnenkort wat meer mee voor je met rijden.