Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elitedeux schreef:Wij zijn het outdoor seizoen goed van start gegaan. Vorige week 2de in de M2, vandaag 2de in het L
Gefeliciteerd!
Nann__ schreef:Goldie wat een lieve foto’s! Volgens mij heb je een ontzettend lief paard. Hoe gaat het nu verder?

Met rijden kan ze wel lekker dwars zijn (dressuur is stom). Maar ik blijf toch wel knettergek op der
Ik doe het jullie niet na!
gomir schreef:Leuk Cheminee!
En Pelham kan prima oplossing zijn voor paarden die te sterk worden, hoewel sommige juist heel erg gaan hangen in de ongebroken variant van trust.
Nann__ schreef:Lithya ik ben daar niet echt bekend. Dacht dat ze bovenin het land juist veel wedstrijden organiseerden maar dat is misschien meer richting Overijssel.
de grote is er nu ook wel weer klaar voor om weer mee te gaan. Vrouwenparochie ga ik ook graag naar toe! die datums al in mijn agenda gezet. Is zo mooi dichtbij dan lukt het wel om de oude trek auto van mijn broer te regelen om dan met twee trailers te gaan.

Mijne gaat eind van het jaar als het veulen er af is aan het werk. Ben nu zelf net wat aan het longeren met de 3-jarige up to date, even zien hoe die ontwikkelt of ik haar aan ga bieden op de keuring. Gaat waarschijnlijk wel bij de hengst dit jaar