Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Lithya schreef:Ik zei dat ik dacht dat ik met mijn C pony altijd 70 cm sprong en e 90 en werd toen aangevallen dat dat bullshit was. Want ja zei geeft iedere week les dus wist het.
90 cm voor de E's maar wel toegelaten speling qua hoogte in het parcours, had ze het daar niet over?
_Elke schreef:_Ilsee_ schreef:Ik wil graag wat meer cross ervaring opdoen maar zijn er ook terreinen in de buurt van Zwolle (oke met cross moet je meestal wel ver van huis maar toch) waar je kunt oefenen of nog lessen die ik kan gaan volgenIk ben zelf ook al druk opzoek maar kom niet zo veel verder.
Als je iets verder wilt rijden dan raad ik roxana heel erg aan in Lelystad! Die meid kan echt fijn lesgeven!! (ik vind beter dan waar ik zaterdag ben geweest)
Anne_GTI schreef:Mee eens maar als je toch al onderweg bent kun je ook doorrijden naar Alice![]()
Dat is in tijd niet veel verder en ik vind daar de sfeer leuker.
e

paljaslaura schreef:Hing wat in de lucht dan gister....
Mick liep te schieten en te bokken joh! Uiteindelijk wel weer fijnn gesprongen, maar manmanman wat was ie het eerste gedeelte stout!
(als t mag)
(wel dressuur dan hè hihi)
Ik vind ze enorm snel slijten als ik om me heen kijk. Verkoper zegt zelf ook dat het concourszadels zijn

), zit veel zachter als de Stubben, maar toch zit ik veel liever op die stubben!