Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shelly21 schreef:Zo'n jury die 5 en 6 zonder commentaar geeft is niet erg handig. Weet je ook niet wat er fout ging.
Josien_ schreef:Net geen 2 winstpunt is jammer he!
Wow wat goed bijna L2!
Ik heb volgende week weer wedstrijd. Twijfelde of ik L of B zou starten. Vorige keer ging het door spannings niet goed. Maar mijn instructrice zei eigenlijk wel terecht dat die spanning in de B net zo veel problemen oplevert als in de L. Dus Ja we proberen het maar weer.
Deze week even hard oefenen.
Zitten jullie in de proef eigenlijk door of blijven jullie lichtrijden? Of wisselen jullie het af?
NikkiLoves schreef:Josien_ schreef:Net geen 2 winstpunt is jammer he!
Wow wat goed bijna L2!
Ik heb volgende week weer wedstrijd. Twijfelde of ik L of B zou starten. Vorige keer ging het door spannings niet goed. Maar mijn instructrice zei eigenlijk wel terecht dat die spanning in de B net zo veel problemen oplevert als in de L. Dus Ja we proberen het maar weer.
Deze week even hard oefenen.
Zitten jullie in de proef eigenlijk door of blijven jullie lichtrijden? Of wisselen jullie het af?
Ja heel zuur, maar ach niks aan te doen. Hadden jullie in de B ook zoveel spanning of is dat pas sinds het starten in de L?
Ik rijd altijd licht en ga doorzitten bij het wijken en de overgangen. Heb het idee als ik de hele proef doorzit ik haar niet zo actief rijdt ivm eigen 'gehobbel'Maar ligt dus enorm aan ruiter en paard denk ik
MyWishMax schreef:Josien, ik ben het met jouw instructie eens.Als je in de B ook spanning hebt maakt het niet uit. Gewoon blijven doorgaan en dan slijt de spanning vanzelf weer.
Ik mag nog niet doorzittenMaar als ik L ga starten kijk ik gewoon per keer. Ze loopt als ze los is fijner als ik doorzit, dan ben ik zelf sneller/alerter/handiger. Maar ik zou het gewoon per proef aankijken en per onderdeel.
Hier is de startlijst weer online en nog steeds als 1e dus om 15.40Spanning is al flink aanwezig, maar ik heb de mazzel dat ik van te voren echt bloednerveus ben, maar zodra ik er op zit is het weg. Gisteren les gehad en even proefje geoefend om te kijken op welke dingen ik moet letten. Was flink aanpoten, maar ik heb er wel vertrouwen in. Vandaag nog een keer rijden en dan pas op het NK weer.