Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mikk_

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:55

Teziej schreef:
Dat was vandaag nog Clown

Een vriendin van mij las mijn proefje voor, en als laatste natuurlijk groeten. Ineens was het stil, dus ik groeten, en daarna? Ik had geen idee meer Clown Dus met lange teugels, en handschoenen uitgooiend stap ik verder.
Iedereen aan de kant: SSSSHT, Doe je handschoenen aan! Tessa! Tessa! Tessa Vork

Zo dom xD

wat moest je daarna nog doen Tong uitsteken

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:57

Gewoon met normale teugel NORMAAL de ring uit stappen xD

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:58

Niet echt heel erg ofzo maar ik moest een keer B-E-B grote volte en mijn pony vond de bak HEEL eng. Heel ver voor de B schrikte ze opeens en rende ze weg. Ik trek haar snel om (ik was al hardstikke zenuwachtig, was me 2e wedstrijd) en toen werd het dus een volte 10 meter ergens bij de hoek voor de B. Heb daarna die volte niet meer gereden. Ik had er toch nog een 4 voor Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door itsinmygenes op 05-01-08 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:58

Teziej schreef:
Gewoon met normale teugel NORMAAL de ring uit stappen xD

gnagna Clown

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:10

Ik had een keer een onderlinge wedstrijd op het terrein waar ik normaal altijd leste. De bak daar is groter dan de officiële maat, dus hij was afgezet met hekjes. Bijna de hele proef ging goed, tot de galop. Toen dacht meneer dat het wel leuk zou zijn om de buitenkant van de hekjes te nemen. En vlak na het figuur kreeg ik hem weer terug tussen de hekjes.
In het proefje daarna besloot Ringo dat hij het wel weer genoeg vond en ging stil staan toen ik een gebroken lijn moest rijden. En ik kreeg hem echt niet meer vooruit! heb daar denk wel 2 minuten stil gestaan voordat ik hem aan het lopen kreeg.
Bij een pas-de-deux op de manege moest ik op een paard die wedstrijden nooit zo leuk vind. Ik reed rustig naar de achterkant van de bak en kom in volle galop weer terug naar voren. De 2 keer daarna gebeurde hetzelfde. Toen ben ik toch maar op een ander paard gestapt.
En tot slot ben ik een keer van een manegepony afgevallen vlak voor mijn proefje. Ik was mijn beugels aan het doen ofzo en het paard schrok. Ja toen lag ik op de grond.

fareedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:26

weer 1 ik:P

gister was dat Clown kging kijken op springwedstrijd van de LRV ik moest het paard inspringen omdat ze zelf neit durfde omdat eht zo 'glad' was(buiten) en ze springt zelf nooit met inspringen terwijl ze altijd super wedstrijden rijd. ik stap op naja proberen tot met mijn spijkerbroek, geeft ze me een zetje lig ik aan de andere kant in de modder, heeeerlijk. dan nieuwe poging, gelukt maar dat paard staat bekend om de grootste duivel van heel LRV dessel dus. die kan erggg gemeen doen zeker emt inspringen. ik rij naar een sprong van ahum 5 cm:= dat beest springt ff 1,40 hoog ofsow derover ik verwachtte dat niet en vlug na de sprong draaide dat beest, ik tief er weer af kreeg nog een schop na, naja hup der weer op toen ging het wel goed Tong uitsteken wel veer problemen met eht paard maarja ben onderhand wel probleem paardjes gewend Vingers aflikken

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:37

fareedje een paard mag niet ingereden/ingesprongen worden door een ander dit mag alleen door de ruiter die met dat paard die wedstrijd rijd

wel grappig wat je meegemaakt hebt Knipoog

fareedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:46

lovekomeet schreef:
fareedje een paard mag niet ingereden/ingesprongen worden door een ander dit mag alleen door de ruiter die met dat paard die wedstrijd rijd

dit word neit gecontroleert bij ons, het is buiten inspringen en binnen wedstrijd springen ja, en dat het mischien neit goed is voor het paard 2 verschillende ruiters dat moet ze zelf weten maar ze wint wel bijna elke keer. ze verliest niet veel maar nu begint ze eht wel zwaar te krijgen nu ze steeds hoger in niveau komt net als afgelopen wedstrijd ging allen totaal fout en viel ze eraf. maar deze wedstrijd won ze wel en ze zit in midden. ze gaat nu naar zwaar.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:04

Ik heb een keer gehad dat ik moest halthouden en groeten... Maar dat paard wilde gewoon absoluut niet stoppen whaha;)
Had k ook niet gegroet,, maar op het einde had 'ie heel kort haltgehouden en ik heel kort gegroet,, Was ik -tot mijn grootste verbazing- wel derde geworden:P

Eliza16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:12

ik 2x van pony vallen
Was 1 keer omdat pony struikelde en viel en mijn andere pony ging steigeren en gleed er toen af.

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:36

met springen> dat emiel sprong maar halverwege zich bedacht en naar achteren sprong, z'n hoofd naar beneden en een gigantische bok gaf waardoor ik over z'n hals eraf viel op de balken Clown

en met dressuur die heb ik laatst gehad> vreselijke proef, hij kon niet eens meer fatsoenlijk draven etc. dus kan je wel nagaan hoe we ons geschaamt hebben Nagelbijten / Gniffelen alles was eng, en om het plaatje compleet te maken, de neus zo hoog in de lucht steken de hele proef dat je de neusgaten ziet Clown
het was gelukkig geen verliespunt, maar tevreden kan je er niet over zijn

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:40

fareedje schreef:
lovekomeet schreef:

dit word neit gecontroleert bij ons, het is buiten inspringen en binnen wedstrijd springen ja, en dat het mischien neit goed is voor het paard 2 verschillende ruiters dat moet ze zelf weten maar ze wint wel bijna elke keer. ze verliest niet veel maar nu begint ze eht wel zwaar te krijgen nu ze steeds hoger in niveau komt net als afgelopen wedstrijd ging allen totaal fout en viel ze eraf. maar deze wedstrijd won ze wel en ze zit in midden. ze gaat nu naar zwaar.

Zelfs al wordt het niet gecontroleerd, dan mag het nog niet Knipoog

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:50

Ik verloor m'n beugel, en raakte een beetje m'n balans kwijt. (Geen balansdag)
Toen viel ik, en de jury riep dus uit het raam: De eerste keer dat ik moet lachen tijdens een wedstrijd.
Ik in alle moed m'n proefje opnieuw gedaan, en eindige heel leuk als laatste ! Clown

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:23

Ik wilde niet bij de prijsuitreiking zijn omdat ik een feest zou missen, dat was niet de belangrijkste reden.. die was namelijk: De proef ging rot en ik baalde als een stekker.
Paard bokken bij aangaloperen constant! En de figuren gingen echt niet mooi.
De uitreiking is uigesteld en in die tussentijd hebben ze mijn broer steeds proberen te bellen, met de vraag of dat ik toch wilde komen.
Wat bleek nu, ik was eerste Clown

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:44

Eerst buitenwedstrijd deze zomer weer was mn paard zo vrolijk ( hmm laten we het hiet op houden, hij vindt het gewoon leuk om achter zich uit te slaan) dat hij eerst m'n hele proef verknald had met zn bokken. Nou ja, op naar de volgende proef. Moest ik langs een groepje mensen, ik zeg nog: Pas op, paard wil nog wel eens slaan. Maar waren niet onder de indruk. Ik rijd dus verder, en hij begint te bokken, tja toen zag ik overal mensen wegrennen. Nu maar besloten om toch maar zo een raar rood strikje in zijn staart te doen.

Tijdens één van mijn eerste wedstrijden, weigerde mijn paard de trailer op te gaan. Een goede vriendin, toen 12-jarig, hielp mee en hield m'n paardje vast. Dus ik duwen, trekken met een longeerlijn, niets werkte. Op den duur ging ze recht omhoog en liet die vriendin het touwtje los, daar rent m'n paard de wijk in. Deze manege is gelegen midden in een plaats/stad dus zij galoppeerde daar vrolijk in het rond. Hele manege er achteraan en ik woest op die vriendin. Uiteindelijk gevangen, helemaal weer blij, paardje op de trailer, was ik m'n vriendin kwijt. Die wilde niet meer mee..... Tong uitsteken

Ow ja, twee week geleden ging de rits van mn chap kapot op wedstrijd.. Gelukkig had ik een paar sporen bij me, die ik bij dit paard niet gebruik. Dus heb heel creatief de bandjes van mn sporen strak om m'n chap geknoopt, met een mooie roze kniekous eronder. Is goied gelukt, want blijkbaar viel het vanuit boven in het juryhokje niet zo op, had gewoon een 8 voor de verzorging.. Tong uitsteken

Lautjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:49

mijne van dat mijn pony om de jury auto heen gallopeerde Vingers aflikken
da was super stom, maar wel 2e wedstrijd met deze pony Sigaar

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:04

Reed mijn wedstrijd op een nogal snelle pony, ze had al een paar xtjes gebokt, en ik wist gewoon wat ze zou doen als ik mijn been achter de singel deed. Tsja, mijn vermoede kwam uit, was heel mooi aangesprongen, de goede galop, alleen niet erg onder controle, niet dat ik dat erg vind, maar ik was een beetje vergeten dat ik een wedstrijd had, dus ik riep precies bij de juryauto, Jiiihaaaaaa! staat er op m'n protecol: Paard&Jezelf onder controle houden, hoe vrolijk je dan ook bent!

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:06

Jeudi: die vind ik goed Vork

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:30

mm. op mijn eerste wedstrijd met mijn toen nieuwe paard.
het was een onderlinge, en binnen.
dus het los rijden ging super, ik was wel heeel zenuwachtig.
het begin ging goed, totdat...
b-e-b grote volte. wat doen mijn paard... hij rent zo naar de uitgang..
dus nog een keer proberen.. nee hoor niet van de uitgang wegte slaan!
dus ik was er maar mee gestopt. ik was een van de laatsten, dus aan het eind heb ik nog wel een keer de proef gereden zonder jury enzo..
en dat ging natuurlijk super xD

lauwlawous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 07:34

Mijn dresssuurpaard vond dat ze opeens een springpaard was geworden. Ik was bijna op het einde van mijn proef en ze dreigde stil te vallen dus gaf ik haar een klein tikje. Maar mevrouw was zo onder de indruk dat ze maar besloot over de hekjes te springen. Dit was echt erg.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:04

Ik reed 3x verkeerd, dat leidde tot 2 verliespunten en het kwam ook omdat ik het proef uit mijn hoofd leerde. Bloos

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:21

Jeudi schreef:
Reed mijn wedstrijd op een nogal snelle pony, ze had al een paar xtjes gebokt, en ik wist gewoon wat ze zou doen als ik mijn been achter de singel deed. Tsja, mijn vermoede kwam uit, was heel mooi aangesprongen, de goede galop, alleen niet erg onder controle, niet dat ik dat erg vind, maar ik was een beetje vergeten dat ik een wedstrijd had, dus ik riep precies bij de juryauto, Jiiihaaaaaa! staat er op m'n protecol: Paard&Jezelf onder controle houden, hoe vrolijk je dan ook bent!

OMG geweldig, hahahah zie het al helemaal voor me Nagelbijten / Gniffelen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:22

ik zie echt al zo'n rodeo voor me met een arm in de lucht Tong uitsteken

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:23

Sodeletuut schreef:
ik zie echt al zo'n rodeo voor me met een arm in de lucht Tong uitsteken

haha hier hetzelfde!
prachtig!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:39

Idem hier Haha! Gisteren nog mijn proef gereden op puur gokken Haha! Ik hoorde de voorlezer niet, en toch nog correct rondgereden, op een kleine volte na omdat mnr niet remde, Tong uitsteken