Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zo wordt het idd een sport voor de welgestelden onder ons. Jammer!

odetteke schreef:manie schreef:En als paardensport te duur wordt door een luttele prijsverhoging, dat hoop ik dat deze 'armoedigen van de paardensport' nooit voor een hoge DA rekeningen komen te staan. Waarschijnlijk betekent dat dan een persoonlijk faillissement voor deze lieden, als ik al het gepiep hier zo lees.
Er zijn genoeg mensen die een verzorgpaard hebben, dus ook niets met rekeningen van dierenartsen te maken hebben... die al moeite moeten doen om een trailer ergens te lenen en als ze er 1 gevonden hebben vaders zo gek moeten krijgen om te rijden met de auto van de buurman omdat de opel kadet de trailer niet mag trekken.. op zaterdag een baantje hebben om daar de rijles en het startgeld van te betalen. Kortom voor deze mensen is de verhoging van het startgeld wel echt veel geld!

Heureka schreef:Lang leve de democratie, ja nee er wordt echt wat met je stem gedaan!
$%*&^ het is toch niet te geloven! Nu zouden er gewoon verenigingen moeten opstaan en moeten zeggen 'dat doen wij niet', en gewoon elke week wedstrijden organiseren, moet je eens kijken hoe die binnenlopen met een 'normale' bijdrage aan startgeld... ideetje? ..... iemand?..... dus, heb je een accomodatie en tijd over in het weekeind: ik zou zeggen organiseren die handel. Eens kijken of andere wedstrijdorganiserende verenigingen die € 10 aanhouden dan.

** kivas schreef:idd erg vervelend dat de knhs rijdend Nederland negeert! [/size]
manie schreef:kivas schreef:idd erg vervelend dat de knhs rijdend Nederland negeert! [/size]
Sorry hoor er zijn maar 2000 tegenstemmen!
En meer dan 65.000 startkaarhouders.
Dat betekent dat maar 3% tegen is.
Hoezo negeren???

talented schreef:Ja je kan er jezelf boos om maken, maar daar verandert niks mee. Als je het echt ZO'N groot probleem vindt, dan zeg je je startkaart toch op ? Ik sta zelf ook uiteraard niet te springen om deze prijsverhoging, maar ik kan wel begrijpen dat wedstrijdorganisaties weinig winst maken met het huidige startgeld en dat het daardoor niet interessant is om wedstrijden te blijven organiseren!

Echwel schreef:Heel simpele oplossing is ook: geen prijzengeld uit laten keren.
Dan kan het op het oude niveau blijven..
Maar aangezien alle mopperaars ook hun prijzengeld incasseren, moeten ze dus daarvoor ook betalen....
En idd sgmw. betalen we 30euro inschrijfgeld, en min 15 euro per paard stalling aan/op de wagen,
Maar een plezier dat we hebben, een weekendje pretpark is duurder, en minder gezellig