Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

misssixty schreef:Ik kreeg net een mailtje terug van de KNHS.
Alles wat voor de kerst is ontvangen wordt tussen 16 en 19 januari verstuurd. Alles wat na de kerst is binnengekomen, wordt verstuurd tussen 23 en 26 januari.
Heb gister ook met blanco coupons gestart. Hoop dat ik deze week
startkaart binnen krijg!
MissPromiss schreef:YES
Ik heb hem éindelijk binnen (Oktober aangevraagd)
Het eerste wat ik deed was natuurlijk in de envelop kijken, startkaart, rekening én coupons.. zoooo goed gedaan
Helaas kon ik mijn vreugdedansje niet doen, want ze hebben mijn paardje een jaar jonger gemaakt *zucht*
Dus... we beginnen weer van voor af aan

MissPromiss schreef:Helaas kon ik mijn vreugdedansje niet doen, want ze hebben mijn paardje een jaar jonger gemaakt *zucht*
Dus... we beginnen weer van voor af aan

ben benieuwd..

Het is nu 6 dagen geleden, ben benieuwd of ik nog reactie krijg! en nog veeel meer van dit soort bla bla...Citaat:HTTP Status 500 -
--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
org.apache.jasper.JasperException: Exception in JSP: /nieuw.jspx:11

Urielle schreef:Dan is er wel verrekt veel zoek... en ik krijg niet eens antwoord op mijn mail!Het is nu 6 dagen geleden, ben benieuwd of ik nog reactie krijg!
Conga schreef:als je naar de KNHS mailt krijg je totaal geen reactie dus je kan beter even bellen ik heb ook al een paar keer gemaild maar no response.... ik heb nu het emailadres van een medewerkster en daarvan krijg ik gelukkig wel reactie aangezien ik ook al vanaf oktober bezig ben een startkaart aan te vragen :S

susie1981 schreef:Ik krijg gelukkig wel twee blanco startcoupons