Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unamie schreef:@jovarna ik heb 3 foto's van mijn vriendin naar je gemaild
vanmorgen gemaakt
ze had het best warm met een hoedje op
Heidi2 schreef:Nou ik rij nu al twee jaar op wedstrijden in de L2 bitloos en ga dus zeker mijn bijdrage hieraan leveren!
Mensen vraag gewoon dispensatie aan bij knhs. Niet meteen opgeven als je wedstrijden bitloos wilt rijden is dat best mogelijk. Alleen moet je wel een verklaring van de dierenarts hebben met een reden dat het paard geen bit in kan hebben. (flauwekul maar goed ze willen het zo)
De dierenartsen zijn best bereid om een briefje op te stellen.
Eindelijk mensen die de ballen hebben om dit aan te pakken.
Speedster schreef:Ik vind wel vreemd dat de KNHS dus kennelijk niet consequent is bij het wel of niet verlenen van dispensatie... Het kan dus wel! Dit biedt perspectief!
myrtheJ schreef:Ergens verderop in het topic staat het van mij ook nog..
myrtheJ schreef:nee, ik had het idd niet echt aangevraagd. Maar ik weet intussen ook nog steeds niet hoe dat ik het aan moet vragen..
Yokie schreef:Ik vraag me toch één ding af. Hoeveel van de voorstanders alhier hebben destijds ook getekend voor het behoud van de dressuurhoed?
Lenneke_ schreef:Ik!
dorientjuh schreef:Ik vind dat het touwhalster er wel in past. Je moet namelijk niet alleen kijken naar hoe iets eruit ziet, je moet vooral kijken naar hoe iets werkt! En laat het nou net zo zijn dat een touwhalster een van de beste, zo niet de beste bitloze optoming is.
Maar ik vind inderdaad dat je dan geen opvallende kleurtjes mag gebruiken, maar gewoon zwart of bruin.
Yokie schreef:Ik vraag me toch één ding af. Hoeveel van de voorstanders alhier hebben destijds ook getekend voor het behoud van de dressuurhoed?
Wendy schreef:Ik zou er inderdaad een frontriem aan doen en als het kan het touw verwisselen met een stuk leer