Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anita schreef:Mijn dochter was 4e in de M2 met 163 pnt de andere proef was heel snel daarna en had ze helaas 155 pnt. Maar ze was zeer tevreden! Ze had nog nooit zo'n nette proef gereden!
De dag duurde weer lang want het is voorons 3 uur rijden maar wel een mooie dag met goed weer! Wie weet er nog wat over het meisje of jongen die viel met springen en met de ambuluance is weggebracht?
marjolein88 schreef:Ja vlak bij Oosterhout.
Hij is sinds kort van Rosalie Mol
l0esjj schreef:oké..ik jullie allemaal wel.. maar was nogal geconcentreerd omdat ii niet echt fijn liep dus vandaar dat ik nix gezegd heb..had trouwens nog wel bijna-botsing met pride v. liza v.loon
liza van loon schreef:l0esjj schreef:oké..ik jullie allemaal wel.. maar was nogal geconcentreerd omdat ii niet echt fijn liep dus vandaar dat ik nix gezegd heb..had trouwens nog wel bijna-botsing met pride v. liza v.loon
WhahahahEn dan zeg je niet eens wat?
![]()
+dat de AC bordjes scheef stonden, werkte oook niet mee(4 voor binnenkomen *uche* )
l0esjj schreef:haha..ja sorry..was behoorlijk chagrynig, miss heeft iemand me ook nog wel hore bekke in de proef daarow haha.. maar ff over die A-C bordjes, die stonde idd echt heel scheef, heb normaal altijd 8 voor binnenrijden, nu 4
trouwens hoe kun je aan die foto's komen die daar gemaakt zijn? liep tog zo'n vrouw met camera?
kelliej schreef:En weet iemand hoe dat met die waardenbon zit? of had je die 1 okt al moeten inleveren?
eldango schreef:ik heb liza van loon gezien. (ik stond El Dango af te zadelen en zij kwam voorbij gereden,we keken elkaar wel aan maar zeiden niets. mooie schimmel is jouw pride)
verder weet ik eigenlijk niet of ik iemand gezien heb.
topsylover : welke kleur is jouw pony? misschien dat ik jou wel heb gezien.
SplashIsLief schreef:Als ik erop klik komt er niks?