Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelan schreef:
Even de regiosites afstruinen levert trouwens het volgende op:
Regio Groningen - vertegenwoordiger ledenraad - dhr. W.J. Luiten
Regio Overijssel - vertegenwoordiger ledenraad - Dhr. A. (Albert) van de Berg en Dhr. H. (Henk) Vaanholt
Regio Utrecht - vertegenwoordiger ledenraad - Gert Jan van Muylwijk
Regio Noord-Brabant - vertgenwoordigers ledenraad - Cees van Etten en Frans Couwenberg
Regio Noord-Holland - vertegenwoordiger ledenraad - F. Donkervoort
Regio Zuid-Holland - vertegenwoordiger ledenraad - Theo Van der Meer
Regio Friesland - vertegenwoordiger ledenraad - Douwe Ypma
Regio Zeeland - vertegenwoordiger lederaad - Mr. A. Cambier
Kelan schreef:Maar omdat er zoveel stappen tussen zitten is het voor individuele leden heel moeilijk, zo niet onmogelijk, om invloed uit te oefenen op een besluit van de ledenraad.
Lovely schreef:Je kunt bellen met 0900-1234567 en vragen om de statuten op te laten sturen (of faxen), je krijgt de nota er dan bij.
Kelan schreef:Ik heb net gebeld voor de statuten en ze opgevraagd: kosten 11 euro.
Zodra ik ze binnen heb zal ik de relevante delen wel hier neer zetten; dan hoeft niet iedereen 11 euro te spenderen aan statuten opvragen
Lovely schreef:Dat is sportief van je. Kun je de kosten ergens kwijt bedrijfsmatig misschien???
CGJ12 schreef:De meeste kans van slagen lijkt me een actie die het recht op een HOEDJE behoudt voor het Z en hoger.
In ieder geval TOTDAT bij wet wordt vastgelegd dat ruiters in het openbaar een veiligheidshelm moeten dragen.
CGJ12 schreef:In ieder geval TOTDAT bij wet wordt vastgelegd dat ruiters in het openbaar een veiligheidshelm moeten dragen.[/b]
Citaat:Aan de andere kant moet je eigenlijk scherp inzetten om en COMPROMIS te kunnen sluiten.
Dan zou de inzet moeten zijn dat alle klassen gewoon met HOED mogen blijven rijden, of in ieder geval t/m M2 met CAP.
Citaat:Als COMPENSATIE zou ik de officiele regel willen doorvoeren dat PSG/GP ruiters op nationale concoursen met een HELM mogen rijden.
Lovely schreef:Dat mag al, de hoed is namelijk niet verplicht. De KNHS regels gelden, waardoor bijv. ook blauwe laarzen toegestaan zijn op nationale concoursen. Internationaal mag dat niet (p. 37 DR dressuur).
Kelan schreef:CGJ heeft een goed punt daar.
Helemaal omdat het verplicht stellen van een helm/cap t/m M2 al door de ledenraad is goedgekeurd. En een besluit van de ledenraad terugdraaien lijkt me veel lastiger dan een toekomstig besluit van de ledenraad proberen te beïnvloeden.
Dat laatste geef ik nog een kans, dat eerste lijkt me een soort van "mission impossible".