Mijn filmpje van vanochtend hoor je vooral veel wind haha, op een gegeven moment briest mijn pony, maar dat hoor je niet eens door de wind!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:haha Dewifoto & Anouska![]()
mensen op je motorkap ook echt, whut
Anoeska27 schreef:xSannee schreef:haha Dewifoto & Anouska![]()
mensen op je motorkap ook echt, whut
En ook echt gewoon woest worden toen ik vriendelijk uitlegde waarom ik daar in de auto zat en dat de amazone betaalde voor een beoordeling waarvoor ik haar wel moest kunnen zien. Ik was een snob en moest een andere hobby zoeken volgens meneer. Nooit saai daar, helaas word ik daar niet meer zo vaak uitgenodigd sinds ik verhuisd ben.
Riri94 schreef:Even een vraagje: ik mag nu l1 starten (gister laatste online winstpunt gehaald), maar ik heb 6 punten in de B online gehaald, en 4 op een “normale” wedstrijd. Mag ik dan nu wel gewoon L1 starten? Aangezien je met de normale spelregels maximaal 5 online punten mag hebben.
_Anneruth schreef:Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ik ga nu straks L2 starten. Weet nog niet zeker of ik online ga starten of op meetmoment. Maar stel ik ga nu op meetmoment en ik haal er 5 (stel stel stel). Mag ik dan niet meer online starten? Nee zeker?
_Anneruth schreef:Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ik ga nu straks L2 starten. Weet nog niet zeker of ik online ga starten of op meetmoment. Maar stel ik ga nu op meetmoment en ik haal er 5 (stel stel stel). Mag ik dan niet meer online starten? Nee zeker?
Dressage001 schreef:_Anneruth schreef:Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ik ga nu straks L2 starten. Weet nog niet zeker of ik online ga starten of op meetmoment. Maar stel ik ga nu op meetmoment en ik haal er 5 (stel stel stel). Mag ik dan niet meer online starten? Nee zeker?
Van de 10 winst die je nodig hebt over te gaan moet je er in ieder geval vijf op een wedstrijd/meetmoment hebben gehaald. De rest mag online. Maar dit geldt pas als er weer meetmomenten zijn. Tot die tijd mag je alle benodigde winstpunten om een klasse door te gaan online halen.
SweetVanille schreef:Zolang het wedstrijdverbod geldt mag je alle wp online halen. Vanaf 14 dec willen ze weer meetmomenten toestaan, maar lijkt me heel sterk dat veiligheidsregios en gemeentes dit gaan toestaan met de oplopende cijfers.
In januari kijken ze verder wbt de regels. Denk dat ze die persconferentie afwachten.
Caritas schreef:SweetVanille schreef:Zolang het wedstrijdverbod geldt mag je alle wp online halen. Vanaf 14 dec willen ze weer meetmomenten toestaan, maar lijkt me heel sterk dat veiligheidsregios en gemeentes dit gaan toestaan met de oplopende cijfers.
In januari kijken ze verder wbt de regels. Denk dat ze die persconferentie afwachten.
Ik mag toch hopen dat veiligheidsregios en gemeentes hier een stokje voor steken, met de immer oplopende cijfers.
_Anneruth schreef:Wat mij betreft mogen ze meetmomenten gaan organiseren. Online inschrijven en betalen, niet melden bij de jury en direct weer weg zodra je gereden hebt. Protocol kunnen ze achteraf mailen. Ik zie niet in waarom dat niet kan.