Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:04

haha Dewifoto & Anouska _O- _O- mensen op je motorkap ook echt, whut

Mijn filmpje van vanochtend hoor je vooral veel wind haha, op een gegeven moment briest mijn pony, maar dat hoor je niet eens door de wind!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:08

xSannee schreef:

En ook echt gewoon woest worden toen ik vriendelijk uitlegde waarom ik daar in de auto zat en dat de amazone betaalde voor een beoordeling waarvoor ik haar wel moest kunnen zien. Ik was een snob en moest een andere hobby zoeken volgens meneer. Nooit saai daar, helaas word ik daar niet meer zo vaak uitgenodigd sinds ik verhuisd ben.

xSannee

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:09

Hoe durf je ook....

:+

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:12

Anoeska27 schreef:
xSannee schreef:

En ook echt gewoon woest worden toen ik vriendelijk uitlegde waarom ik daar in de auto zat en dat de amazone betaalde voor een beoordeling waarvoor ik haar wel moest kunnen zien. Ik was een snob en moest een andere hobby zoeken volgens meneer. Nooit saai daar, helaas word ik daar niet meer zo vaak uitgenodigd sinds ik verhuisd ben.

Wow... Hoe bedenken mensen het -O-

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:17

Ohh op de motorkap nog wel :wave: mensen zijn soms echt bijzonder!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:20

Ik kan me goed voorstellen dat je vaak bijzondere situaties meemaakt, zowel op fysieke wedstrijden als nu met de filmpjes. Dat houdt het ook wel weer dynamisch in ieder geval :')

Ik heb vandaag ook weer gefilmd, maar ben niet helemaal tevreden. De aanleuning voelde eigenlijk net niet helemaal lekker, maar het filmpje ziet er wel wat beter uit dan het voelde. Toch maar ingestuurd, vooral ook omdat ik heel benieuwd ben naar het nieuwe systeem!

Ik had wel wat problemen bij het kopen van een artikel, maar dat is gelukkig via de laptop wel gelukt :j

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:09

De vorige keer toen ik nog in de buitenbak reed, gingen de kleinkinderen op een sloopauto zitten terwijl ik bezig was en heel hard erop meppen :D Dat was ook niet ideaal om te rijden :D

Heb dinsdag een filmpje opgenomen en ingestuurd en die ging een stuk beter dus ik kan toch niet voorkomen dat ik mn mail refresh ofzo :D

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 19:22

Ja ik ben nog 'werkloos' :+
Maar heb me ook pas een paar dagen geleden aangemeld, dus ik wacht gewoon af.

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 21:38

Even een vraagje: ik mag nu l1 starten (gister laatste online winstpunt gehaald), maar ik heb 6 punten in de B online gehaald, en 4 op een “normale” wedstrijd. Mag ik dan nu wel gewoon L1 starten? Aangezien je met de normale spelregels maximaal 5 online punten mag hebben.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 21:50

Volgens mij mag dat nog wel aangezien "normale" wedstrijden nog niet draaien

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 21:51

Riri94 schreef:
Even een vraagje: ik mag nu l1 starten (gister laatste online winstpunt gehaald), maar ik heb 6 punten in de B online gehaald, en 4 op een “normale” wedstrijd. Mag ik dan nu wel gewoon L1 starten? Aangezien je met de normale spelregels maximaal 5 online punten mag hebben.

Zolang er geen live wedstrijden zijn, tellen je online gehaalde punten als volwaardig

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:15

Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ik ga nu straks L2 starten. Weet nog niet zeker of ik online ga starten of op meetmoment. Maar stel ik ga nu op meetmoment en ik haal er 5 (stel stel stel). Mag ik dan niet meer online starten? Nee zeker?

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:17

Ik vind het onduidelijk, geldt die regel nou van max 5 wp en tm l2 online ook als er (her en der) een meetmoment wordt georganiseerd of alleen bij wedstrijden?

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:19

_Anneruth schreef:
Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ik ga nu straks L2 starten. Weet nog niet zeker of ik online ga starten of op meetmoment. Maar stel ik ga nu op meetmoment en ik haal er 5 (stel stel stel). Mag ik dan niet meer online starten? Nee zeker?

Volgens mij is er geen Max voor je online punten, maar wel een minimum voor de “live” behaalde punten. Dus ook al heb je 5 punten live en 5 online gehaald mag je beide nog starten.

Dressage001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:23

_Anneruth schreef:

Van de 10 winst die je nodig hebt over te gaan moet je er in ieder geval vijf op een wedstrijd/meetmoment hebben gehaald. De rest mag online. Maar dit geldt pas als er weer meetmomenten zijn. Tot die tijd mag je alle benodigde winstpunten om een klasse door te gaan online halen.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:30

Zolang het wedstrijdverbod geldt mag je alle wp online halen. Vanaf 14 dec willen ze weer meetmomenten toestaan, maar lijkt me heel sterk dat veiligheidsregios en gemeentes dit gaan toestaan met de oplopende cijfers.
In januari kijken ze verder wbt de regels. Denk dat ze die persconferentie afwachten.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:35

Dressage001 schreef:
_Anneruth schreef:

Van de 10 winst die je nodig hebt over te gaan moet je er in ieder geval vijf op een wedstrijd/meetmoment hebben gehaald. De rest mag online. Maar dit geldt pas als er weer meetmomenten zijn. Tot die tijd mag je alle benodigde winstpunten om een klasse door te gaan online halen.

O, zo is het wel helder. Dank je!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:54

SweetVanille schreef:
Zolang het wedstrijdverbod geldt mag je alle wp online halen. Vanaf 14 dec willen ze weer meetmomenten toestaan, maar lijkt me heel sterk dat veiligheidsregios en gemeentes dit gaan toestaan met de oplopende cijfers.
In januari kijken ze verder wbt de regels. Denk dat ze die persconferentie afwachten.

Ik mag toch hopen dat veiligheidsregios en gemeentes hier een stokje voor steken, met de immer oplopende cijfers.

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 14:11

Zojuist mijn eerste proefje ingestuurd via de nieuwe weg; ging prima!
Paard had iets meer impuls mogen hebben en soms wat stabieler in de aanleuning maar op zich best tevreden :) Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn punten terug krijg. Lees hier heeeeel wisselende wachttijden :P

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 14:35

Caritas schreef:
SweetVanille schreef:

Ik mag toch hopen dat veiligheidsregios en gemeentes hier een stokje voor steken, met de immer oplopende cijfers.

Zou inderdaad heel onverstandig zijn, vind het ook een rare beslissing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:16

Ik denk ook niet de KNHS ook maar de kans krijgt het in te voeren de meetmomenten... Morgen een ingelast overleg op het Catshuis en ze verwachten dinsdag nog nieuwe strenge maatregelen... Ik denk niet dat daarin nog plek zal zijn voor meetmomenten.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:21

Ik verwacht eigenlijk ook dat er weinig gemeentes meewerken hieraan. Maar geen idee. Zijn er al plekken bekend waar toestemming voor een meetmoment inderdaad is toegekend?
Ik verwacht ook wel weer extra maatgerelen inderdaad...

Nog meer mensen die dit weekend een proefje hebben opgenomen? *D
Ik ben heel benieuwd naar mijnn punten en protocol, gevoel was beter dan de vorige keer dus hopelijk komen de punten daar mee overeen!

Vorige keer kreeg ik m'n punten om 3u 's nachts dus wie weet _O-

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:29

Wat mij betreft mogen ze meetmomenten gaan organiseren. Online inschrijven en betalen, niet melden bij de jury en direct weer weg zodra je gereden hebt. Protocol kunnen ze achteraf mailen. Ik zie niet in waarom dat niet kan.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:29

Hier in het oosten zijn de eerste meetmomenten al aangekondigd voor december. Dus het kan zeker. Maar hier zijn de trainingsdagen ook toegestaan, dus dan zit er weinig verschil in een trainingsdag of een meetmoment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 19:31

_Anneruth schreef:
Wat mij betreft mogen ze meetmomenten gaan organiseren. Online inschrijven en betalen, niet melden bij de jury en direct weer weg zodra je gereden hebt. Protocol kunnen ze achteraf mailen. Ik zie niet in waarom dat niet kan.

Maar er komen weer strengere maatregelen aan.... Als ze elke vorm van samenkomsten weer verbieden net als die 2 weken in november is het natuurlijk weer gedaan.