Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:22

Wat jammer dat het al vol zit! Snap het wel hoor. Maar is wel snel gegaan. Ben benieuwd wanneer je je weer kan inschrijven

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:27

Caritas schreef:
StillAngel schreef:
Ja maar Bb zou een toffe toevoeging zijn.

Je kunt toch een startpas voor een dag aanvragen? Kost 19,95, vorig jaar tenminste.

Daar zit ik over te denken, maar als de events zo snel vol zitten is dat toch wel een dingetje.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:30

Ik heb vast een 20*40 ring gebouwd voor mijzelf en mijn stalgenoten. Ik hoop gauw mee te kunnen doen aan een event, alleen nog even wachten op de appstore.

Afbeelding

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:30

Als het nu al vol zit... zul je net een startkaart voor een dag betaald hebben en dan kun je niet meedoen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:31

Yvank_ schreef:
Zal wel een grens aan deelname zitten? Je moet ook maar genoeg juryleden hebben die mee willen doen. Ken er zat die dat niet willen omdat ze niet er achter staan.

Dat vind ik niet logisch. Meerdere juryleden kunnen toch binnen 1 rubriek jureren als er geen klassement is? Ik ben nog niet benaderd om te jureren en ik ken ook geen andere juryleden die gevraagd zijn. Lijkt me eerder dat ze er niet zoveel toelaten omdat het nog in de beginfase zit. Of zou het iets te maken kunnen hebben met de opslag capaciteit van de filmpjes?

cobiie

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:34

In de opstartfase willen ze misschien nog niet “overbelast” worden met een grote hoeveelheid filmpjes. Nu is het makkelijker om met een kleine groep te evalueren en verbeterpunten aan te brengen dan wanneer je 200 jury’s te gelijk “aan het werk hebt”.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:11

Ik weet niet hoeveel medewerkers van de knhs ook jury zijn maar de juf van mijn juf is jury en staat op de loonlijst van de knhs en zij is wél gevraagd om jury te zijn. Misschien lost de knhs het in eerste instantie op met medewerkers die in dienst zijn? Omdat ze natuurlijk niet van te voren kunnen weten of dit al dan niet een succesvol iets zou zijn.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:12

He wat jammer dat het al vol zit...

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:15

Wat ik me net in de auto naar stal bedacht, voor de android gebruikers, is, zou je niet je proef kunnen filmen met je android toestel, het filmpje delen via wetransfer (zodat de video niet wordt gecomprimeerd) met iemand die wél een Apple device heeft en op zijn/haar device de paardrijden.nl app installeren en zo de video uploaden? Mocht de Play store nog lang op zich laten wachten, dan kun je iig al inschrijven mocht er morgen weer een nieuw event verschijnen.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:23

Moet je nou sowiezo lid worden van een vereniging als je mee wil doen?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:26

Avanti schreef:
Moet je nou sowiezo lid worden van een vereniging als je mee wil doen?

Ja, maar als het je alleen gaat om een startkaart, dan zou ik lid worden van een papieren vereniging, bijvoorbeeld Ronde Venen, da's maar een paar tientjes per jaar excl je knhs lidmaatschap a 25 euro per jaar.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:03

DoretteK schreef:
Combnatienummer is 6 cijfers met 2 letters. Eerste letter van de naam van je paard en eerste letter van jouw achternaam.

Transpondernummer is dan weer chipnummer toch?

Dank je wel, dan had ik de goede

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:08

Caritas schreef:
Wat ik me net in de auto naar stal bedacht, voor de android gebruikers, is, zou je niet je proef kunnen filmen met je android toestel, het filmpje delen via wetransfer (zodat de video niet wordt gecomprimeerd) met iemand die wél een Apple device heeft en op zijn/haar device de paardrijden.nl app installeren en zo de video uploaden? Mocht de Play store nog lang op zich laten wachten, dan kun je iig al inschrijven mocht er morgen weer een nieuw event verschijnen.

Volgens mij mag je niet uploaden maar moet het direct vanuit de app gefilmd worden.

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:24

Vind het wel een leuk idee! maar denk dat aan alles nog wel wat gesleuteld moet gaan worden.

Voor winstpunten is wel nice maar heeft ook zijn nadelen, mijn is paardje bv is nog maar jong en mag nu lekker binnen mijn proefjes rijden en dan straks als we weer echt mogen moeten we naar buiten maar mensen lopen en van alles gebeurd. (niet dat ik me daar zorgen om maak maar mss voor andere wel)

Wel jammer dat er geen prijzen te rijden zijn, desnoods korting op je volgende deelname ofzo iets en een competie is natuurlijk altijd leuker:P. Over korting gesproken weet iemand wat het kost? kan het niet zo snel vinden. En is wedstrijdkleding verplicht?

Nogmaal super leuk idee en zal zeker niet makkelijk zijn om het allemaal te organiseren :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:26

Jammer dat het zo snel vol zit.. Dan de volgende keer wat sneller inschrijven :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:34

Ik kon mijn dochter bij de pony´s nog wel inschrijven voor de 17e, alleen nog niet definitief

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:35

@Suzanne F. Ik heb de app nog niet gedownload omdat ik Android heb, maar als je het stappenplan leest dan is het stap 1 inschrijven/betalen, stap 2 filmen en stap 3 de app downloaden en insturen. Dus lijkt me niet dat je vanuit de app moet filmen.

Dit zijn twee stappen eruit, dus gaat gewoon via je opgeslagen media.
Stap 5. De app gaat naar je camera. De app kan toestemming vragen voor toegang tot je camera en microfoon.
Stap 6. Rechtsonder zie je je mediabestanden op je telefoon. Selecteer hier jouw video.

@Noompje86 Het rijden in wedstrijdtenue is niet verplicht maar wel toegestaan, kosten zijn €7.50 (misschien handig om even de bepalingen te lezen?)

Ik had vanavond maar vast eens een keer geoefend met proef filmen, maar de zon stond niet heel goed, en ik was vergeten mijn haren op te binden (heb eigenlijk altijd gewoon een staart in, dus dat ga ik sws vaker vergeten).

Las net ook dat je handschoenen moet dragen als dit wordt verplicht vanuit RIVM. Is dit verplicht? Of alleen op pensionstallen? Heb die namelijk geeneens haha.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:36

Ik snap sowieso niet dat je haar in een vlecht of knot moet, wat is er onveilig aan een staart? :=

Volgens mij zijn er enkele pensionstallen die handschoenen verplichten, maar is dit niet vanuit het RIVM het geval.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:40

Je kunt vanuit de app gewoon uit je gallerij uploaden staat ook op de website

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:52

Wij hebben ook gefilmd vanavond! Was leuk maar wel een beetje vreemd.
Helaas is de app er nog niet dus hopelijk morgen zodat we hem ook kunnen uploaden

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:54

Wat ik me afvraag, als ik mij inschrijf voor de 15e. Moet ik morgen dan een filmpje uploaden of later? Ik heb een filmpje klaar van vanmiddag maar als Android niet zo snel is... Binnen hoeveel tijd moet je na inschrijven dat filmpje sturen?

Edit: laat maar ik zie het al staan als opmerking!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 21:56

Natuurlijk is de grote vraag wie zijn filmpje "durft" te uploaden voor youtube en de link hier durft te plaatsen.. lijkt me zo leuk met iedereen mee te kijken..

Hopelijk komen de opties voor het er snel bij! Heb er nu al zin in

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:02

Nou ik heb me maar voor morgen ingeschreven, dat kon nog! Hopelijk is Android een beetje snel met de app

Hoe weet je of je niet op de wachtlijst staat? Want ik krijg meteen een mail met een overzicht van je winkelwagen, moet je dan direct betalen en heb je dus een plekje?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:04

Ik krijg zowel bij 15 als bij 17 april direct een uitroepteken te zien met dat je op de wachtlijst wordt geplaatst (M2). In de veelgestelde vragen staat wanneer je op de wachtlijst staat, je kunt annuleren en het beste kunt inschrijven voor het volgende event.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 22:08

Nessie schreef:
Ik krijg zowel bij 15 als bij 17 april direct een uitroepteken te zien met dat je op de wachtlijst wordt geplaatst (M2). In de veelgestelde vragen staat wanneer je op de wachtlijst staat, je kunt annuleren en het beste kunt inschrijven voor het volgende event.

Ik eerst bij de 15e niet maar bij status inderdaad op de wachtlijst en bij 17e zag ik meteen dat uitroepteken inderdaad! Wat een wachtlijsten zeg! Jeetje! Mag de online event wel in de gaten gaan houden... Filmpje is maar een week geldig als het zi gaat zit alles binnen 5 minuten vol