In de les springen we vaak ongewone hindernissen, dat vinden we leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hinke schreef:Mooi paard lobke Springgefokt?
Ff een beginnersvraag: als je bb wilt springen met een paard waar je nog geen startpas voor hebt, hoe schrijf je je dan in via mijnknhs.nl? Je kan daar alleen paarden selecteren waarmee je een startpas hebt.
Change3x schreef:Hinke schreef:Mooi paard lobke Springgefokt?
Ff een beginnersvraag: als je bb wilt springen met een paard waar je nog geen startpas voor hebt, hoe schrijf je je dan in via mijnknhs.nl? Je kan daar alleen paarden selecteren waarmee je een startpas hebt.
Dan via de mail van de vereniging/organisator en dus niet via mijn KNHS.
Maar goed, heb nu toch maar ff gemaild.
Lobke1998 schreef:Bedankt Hinke!
Ja het is een Ukato, maar mooi is anders hahaha!
Word op concour regelmatig uitgelachen om hoe hij eruit ziet en de lompe manier waarop hij loopt.
Hij is erg groot en lang met daarbij een heel moeilijk karakter, maar zodra hij begint te springen zijn de meeste uitgelachen
Ik dacht trouwens dat alles nu nog buiten was maar ik begrijp dat jij al binnen wedstrijd hebt gehad?anoniempje1 schreef:Hallo allemaal
Ik wil me hier ook melden! Ik spring met mijn kleine E-pony (net 1.50m) nu nog BB tussen de paarden en dat gaat eigenlijk altijd super. Nu heb ik op 16 september mijn B debuut gepland ! Ik ben nu al wel een beetje zenuwachtig... want ja iedereen hier in de buurt zegt dat de B toch best een groot verschil is dan de BB behalve die 10 cm...
Is toch veel leuker om ze dan weer met een klein kind rond te zien lopen?

Change3x schreef:Dat zeker. Geen fouten maken en een mega handige pony hebben. Maar blijf alsnog bij m'n punt dat je ook teveel kunt willen en ze dan in hun waarde moet laten. Dan maar een paard aanschaffen als je perse tussen de paarden, hoog, wil springen. Of ze het nou wel of niet aankunnen!
paljaslaura schreef:Ik moet toch ook al redelijk aanpoten met mijn kleintje van 158 om de dubbels pas te rijden![]()
Lekker van eclipse Elys!
Klinkt goed Nikkie, fijn
Ik was afgelopen zondag met m'n schimmel (dat is de kleine haha) twee keer foutloos in de b in Bunschoten. Zondag aanstaande mag Gis ook weer mee. Eindelijk weer met beide op pad
[ [url=m/EAynyU.png]Afbeelding[/url] ]
Saaams schreef:Ik heb met mijn D wel het doel om een springpunt in de B te rijden. (Binnen een paar jaar) Ze loopt thuis ook de paardenafstanden in de les. Ruime galop. Maar 1 punt is genoeg om te gaan starten in de sgw