Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), vandaag ging het een stuk fijner en we behaalden een 2e plek (van 4).
(en dat dan vrij kort na mijn vakantie) 
mijn doel is dan ook om tegen december genoeg punten te hebben voor de L2. Momenteel L1+1, heb dan ook nog paar 1 wedstrijd gereden in de L1. Nu is het ook rustiger id trainingen en het doet echt wel goed aan paardlief. Ze had precies nood aan wat meer rust/rustigere trainingen. anoniempje1 schreef:Zie nu pas dat er een nieuw topic is voor 2017!
Wij hadden als doel dit jaar L1 starten en een winstpunt halen, dat is gelukt! We zijn nu L1+5. We hopen eind dit jaar L2 startgerechtigd te zijn!
) En we hebben binnenkort nog eens een dressuurclinic ! Dus we trainen op dit moment even lekker op de achtergrond
om uiteindelijk een keer Z1-dressuur te kunnen starten. Lijkt me heel gaaf. Ik weet nog niet of het ook echt haalbaar is maar we gaan onze best doen. 
cindyy_1993 schreef:Nog even een updateje over ons kringkampioenschap.. Gister is de verdeelsleutel bekend gemaakt. En tot mijn verbazing zijn we alsnog eerste reserve voor de regiokampioenschappen van 6 augustus![]()
Nu toch twijfelen om toch maar in te schrijven voor het geval er iemand afmeldt.. Moet dan alleen nog vervoer regelen want mijn ouders zijn met de auto met trekhaak op vakantie met de caravan

. Dus 4 winstpunten en M1 kunnen we nu
Die start ook voor het eerst B met dit paard.

Whoops.. Geen vervoer! Snel nog oproep op Facebook gezet, en rond een uur of 6 kreeg ik een bericht van iemand die mij absoluut de regio niet wilde laten missen en ons wel wilde brengen! Super lief! Dus hup, gisteren last minute zonder enige voorbereiding op naar Hoofddorp..
Dus ik denk dat ik dan eind van dit jaar Z2 startgerechtigd wil zijn. ukkiepuk schreef:Wat leuk om alle verschillende doelen te lezen!
Ons doel voor 2017:
Starten met mijn nieuwe (sinds maart) pony. We moeten in de B beginnen en het liefst wil ik eind van het jaar L2 startgerechtigd zijn of misschien zelfs al wat L2 wedstrijden gereden hebben.
We gaan in april beginnen
ukkiepuk schreef:ukkiepuk schreef:Wat leuk om alle verschillende doelen te lezen!
Ons doel voor 2017:
Starten met mijn nieuwe (sinds maart) pony. We moeten in de B beginnen en het liefst wil ik eind van het jaar L2 startgerechtigd zijn of misschien zelfs al wat L2 wedstrijden gereden hebben.
We gaan in april beginnen
Doel behaald!![]()
In april begonnen in de B en vandaag L2 startgerechtigd![]()
2 september L2 debuut
. Contra kan nog wat beter, maar we hebben nog ff. Hoop in oktober voor het eerst M1 te starten.