Startpas aanvragen en inschrijven? Als ik me niet vergis is het beginnen met 25km en je moet boven de 10km/u blijven? schiet me niet af als ik fout ben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HiFive5 schreef:Met mijn andere merrie wil ik ook graag starten in de Endurance! Weet iemand eigenlijk hoe dit in zijn werk gaat?
Startpas aanvragen en inschrijven? Als ik me niet vergis is het beginnen met 25km en je moet boven de 10km/u blijven? schiet me niet af als ik fout benen start je dan gezamenlijk in een grote groep of is het om de zoveel tijd dat er een combinatie start? Ik ben mij aan het voorbereiden op de endurance wedstrijd in Beernem (BE). Klinkt iemand dat bekent?
_Desiree schreef:Hallo allemaal,
Ik wil mij ook graag melden, in januari 2017 ga ik m'n debuut maken samen met mijn lieve lease Haflinger van 5 jaar. Mijn naam is Desiree en ben 24 jaar. Ik ga vanavond het topic even terug lezen, leuk om ervaringen te delen!![]()
[ [url=m/N9gPjX.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Desiree schreef:Hallo allemaal,
Ik wil mij ook graag melden, in januari 2017 ga ik m'n debuut maken samen met mijn lieve lease Haflinger van 5 jaar. Mijn naam is Desiree en ben 24 jaar. Ik ga vanavond het topic even terug lezen, leuk om ervaringen te delen!![]()
HiFive5 schreef:Met mijn andere merrie wil ik ook graag starten in de Endurance! Weet iemand eigenlijk hoe dit in zijn werk gaat?
Startpas aanvragen en inschrijven? Als ik me niet vergis is het beginnen met 25km en je moet boven de 10km/u blijven? schiet me niet af als ik fout benen start je dan gezamenlijk in een grote groep of is het om de zoveel tijd dat er een combinatie start? Ik ben mij aan het voorbereiden op de endurance wedstrijd in Beernem (BE). Klinkt iemand dat bekent?
isabel_94 schreef:venivedivici schreef:Sorry heb het even druk gehad.
Ga het ook allemaal niet terug lezen
Welkom alle nieuwe!
Kwamen hele gave paardjes voorbij
Famke ken ik toevallig haha.
Hier vandaag ook getraind. Hij liep weer super.
Kriebels komen toch steeds meer haha.
Famka staat bij Gloriant op stal!
Tymone schreef:_Desiree schreef:Hallo allemaal,
Wat loopt hij lekker ontspannen Desiree
JoycexEnya schreef:HiFive5 schreef:Bedankt JoycexEnkya! Zijn er in Nederland wat wedstrijden te lopen?
Hoe bedoel je?
Ghostattack schreef:[ [url=m/rn9EVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vaak hebben jullie les eigenlijk?
Larissajulia schreef:Ik ga morgen ook uitgebreid reageren! Nu even een korte egopost.
Het gaat zoooo fijn momenteel!! Sinds eergisteren heb ik een 'nieuw' zadel (een vriendin gebruikte het niet, maar het is echt nog zo goed als nieuw, dus ik mag het gewoon gebruiken!). Het ligt echt perfect op Larissa, en voor mij is het ook een stuk fijner, zo'n dressuurzadel!
Zondag heb ik er voor het eerst mee gereden, en wat een verschil!!! Pony begon zich veel groter te maken en groter te bewegen, ze was ook zo soepel! Ben echt even heel blij hiermee!vooral omdat we zaterdag een selectiewedstrijd hebben.
Vandaag heb ik haar gelongeerd aan de dubbele longe, op onze club. Hier waren ze de bak aan het sproeien (er is net een nieuwe bodem gebracht) en er waren heel veel trekkers en afleiding. Maar die knappe pony van mij gaf er niks omheerlijk beestje is ze toch!