Hij past ook echt heel mooi en zit overal zo netjes. Hij moet nog even een goede onderhoudsbeurt en word dan ook nog ietsje donkerder dus dan helemaal perfect. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij past ook echt heel mooi en zit overal zo netjes. Hij moet nog even een goede onderhoudsbeurt en word dan ook nog ietsje donkerder dus dan helemaal perfect. Kaitlyn schreef:LinsxDot schreef:Ja hier is dat op paard als ruiter z is moet die toch met nieuw paard b starten
Nee dat klopt niet, je mag dan met een ongeklasseerd paard ook L starten. En als je zelf 2x Z bent geweest mag je met een ongeklasseerd paard L, M of Z starten.
gomir schreef:Als je 1 keer Z geweest bent mag je ook nog gewoon B starten, maar je mag volgens mij ook direct L starten. Als je twee keer M geweest bent mag je alle paarden ook direct M starten of versneld promoveren. Staat allemaal heel duidelijk in het reglement

waar heb je hem gekocht ?Schoentje schreef:gomir schreef:Als je 1 keer Z geweest bent mag je ook nog gewoon B starten, maar je mag volgens mij ook direct L starten. Als je twee keer M geweest bent mag je alle paarden ook direct M starten of versneld promoveren. Staat allemaal heel duidelijk in het reglement
Als je M bent mag je een ongeklasseerd paard alleen B of L starten. Dat versneld promoveren naar de eigen klasse telt pas vanaf 2x Z. Zelfs als je maar 1x 1.50m bent en verder met een ander paard nooit op Z of hoger niveau gestart bent, dan moet je een ongeklasseerd paard in het B of L starten.
Van het weekend nog wedstrijd plannen?
Mijn instructeur is ook fan van hem. Altijd leuk om te horen.
spottedponie schreef:@ carpriootje: sorry voor de late reactie...
Paard loopt prima op een dubbelgebroken trens, echter is ze met springen zo enthousiast dat ik de controle verlies, dit bitje heb ik van mijn instructrice en daarmee gaat het wel beter, al wordt ze alsnog wel boos als ik haar tegen houdt... Ben gewoon benieuwd of er nog andere opties zijn...