Schoentje schreef:Heb je het al geprobeerd Geryon?
Ik heb namelijk al hele duidelijke persoonlijke rekenvoorbeelden gezien die mensen terug hebben gekregen.
Ja ik heb een heel gesprek gehad.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schoentje schreef:juval schreef:
snapt iemand hoe het zit als met een pony en een paard een startpas zou hebben? is het dan 2x een 1e pas, of van een van beiden een 2e pas? https://www.knhs.nl/media/8048/knhs-tar ... r-2015.pdf
Een van de twee is dan je tweede pas. Die stapelkorting telt namelijk ook voor gezinnen: pa heeft de eerste pas, ma de tweede en derde pas en de twee pony rijdende dochters de 4e,5e en volgende pas (bijvoorbeeld).
confetti schreef:Ik ga die vraag wegleggen van FNRS/KNHS dubbele contributies. Nu is de FNRS al opgeslokt door de KNHS en dan ook nog eens dubbel gaan berekenen, hmmmm vind ik niet kunnen.
Vandaag een nieuwe berekening gedaan en er komt voor ons volgend jaar slechts 100 euro bij ipv 50 euro. Pff dat is toch een hoop geld.
Ik snap helemaal dat iedereen moet wennen aan het nieuwe, maar jongens toch om zo de prijs omhoog te schroeven, dat is toch niet normaal. Nu heb ik een pas onder het zadel en mennen, maar dan wel met 2 verschillende paarden. Leuk dat ze wat gaan bedenken voor diegene die met zijn paard beide doet, dan val ik weer buiten de boot. Er zullen toch echt andere oplossingen moeten komen om in de toekomst meer leden aan te trekken en hun huidige leden te behouden.
_Natasja_ schreef:Schoentje schreef:
Een van de twee is dan je tweede pas. Die stapelkorting telt namelijk ook voor gezinnen: pa heeft de eerste pas, ma de tweede en derde pas en de twee pony rijdende dochters de 4e,5e en volgende pas (bijvoorbeeld).
Begrijp ik nu goed dat de staffel korting voor het hele gezin telt qua startpassen?
Dat scheelt dan alweer een beetje voor mij en m'n zusjes.
confetti schreef:Geryon, dus als ik je goed begrijp heb jij een fnrs ruiterpaspoort en berekend je vereniging automatisch 20 euro, dat klopt dan toch niet, want vanaf 1 januari krijg je zelf de factuur thuisgestuurd en gaat het niet meer via de vereniging zoals het voorheen was, dus kan de vereniging toch niet 20 euro voor de KNHS aan jou door berekenen?
Lante schreef:Voor alle Friese aanwezigen hier: donderdag a.s. mogen jullie je laten informeren op de KNHS regiovergadering in Haskerhorne om 19.00 uur. Of de groep mensen steunen die kritische vragen gaan stellen aldaar door er gewoon te zijn, dat wordt ook erg op prijs gesteld. Geldt ook voor menners!
xxCYNNxx schreef:precies cobiie
En ja vrees ook dat er idd zo slecht over nagedacht is....
Geryon schreef:confetti schreef:Geryon, dus als ik je goed begrijp heb jij een fnrs ruiterpaspoort en berekend je vereniging automatisch 20 euro, dat klopt dan toch niet, want vanaf 1 januari krijg je zelf de factuur thuisgestuurd en gaat het niet meer via de vereniging zoals het voorheen was, dus kan de vereniging toch niet 20 euro voor de KNHS aan jou door berekenen?
Nee ik heb nog geen vereniging. Maar ik wist niet dat het via januari sowieso niet meer via de knhs verenigingen gaat. Hoe weet jij dat trouwens?
Urielle schreef:Ik hoop toch niet dat iedereen het aftrapt bij zijn vereniging. Dat zijn wel de organisatoren van de wedstrijden en veel staan financieel al onder druk.