Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anudi schreef:Fijn om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat! Ik ben afgelopen weekend ook weg geweest en maar liefst twee keer eerste geworden! Wel met minder punten dan de vorige keer, 187 en 185 nu. Maar zeer tevreden en al helemaal omdat dit voor het eerst weer binnen was. Nu alweer halverwege op weg naar de L2 met 5 winstpunten op zak!
AnnevM schreef:Zo, heb eindelijk tijd voor een bijleespost!
@Lisa, beiden hele gave caps! Ik heb ook echt diep respect voor de SGW-mensenIk zou echt in m'n broek schijten hahaha. Ik zou zeggen: gewoon een keer een springlesje proberen! Goede instructeur erbij en dan moet dat toch wel lukken. Ik heb wel geluk dat mijn paard ervaring heeft, die kan mij goed begeleiden
![]()
Alvast succes komend weekend!
@Aniek, nette punten, gefeliciteerd! Ook in het M1 lees ik, super zeg!
@Rienie1986, Die blauwe cap met roze van HH vind ik ook tof, en ze zitten ook heel fijn vind ik. Gaaf, L2 startgerechtigd! Gefeliciteerd!
@Myour, koud he! Ik heb ook al 4 laagjes + sjaal aan/om als ik naar stal ga anders vind ik het echt niet uit te houden. Jij ook succes dit weekend, grappig dat je tegen haar moet rijden!
@Marielle_93, welkom! Punten in je onderschrift zien er in ieder geval al goed uit!![]()
@katinkiee, jij ook; Welkom! En gefeliciteerd met je punten!
ZO, ik ben weer bij![]()
Ik heb geluk met heeeele lieve ouders die speciaal voor paard een andere auto hebben genomenEn een tweepaards trailer aangeschaft hebben
![]()
Ik ben echt even in de wolken, gister hele fijne les gehad en vandaagWauw! Ze liep zo vreselijk fijn, boog super om m'n been heen. Overgangen terug zijn nog heel lastig maar ging echt super en met de middendraf en middengalop bleef ze echt goed op het achterbeen. Heb het zelf gewaagd om een stukje schouderbinnenwaarts te doen (ik zat erop met het gevoel alsof ik echt een zo een proef M1 kon rijden, en toen dacht ik: moet alleen SB nog en verder gaat het super, dus ik dacht van: waarom niet proberen?) en het lukte 2 keer
katinkiee schreef:Gisteravond wedstrijd gehad en twee keer gewonnen met 188 en 184!
gevoel was alleen echt niet fijn!
ze kwam heel erg achter mijn been en daardoor kon ik de oefeningen voor mijn gevoel niet goed afwerken waardoor het slordig werd, maar toch weer 2 winstpunten erbij
@ myour leuk dat je tegen haar moet rijdensucces!
Myour schreef:!Dat is wel apart inderdaad. Ik moet tegen Britt Dekker hihi. Vind 'tegen' altijd zo stom klinken aangezien ik niet tegen iemand anders rijd, maar voor mezelf, mja hoe zeg je dat anders
aniek_joefy schreef:Ik ga 26 oktober weer en dan 8/9 november weer selectie!
Eerst een weekje naar Catalonie met school en dsn lekker vakantie!