Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DaisyB94 schreef:Met paard gaat het denk ik beter been is stuk afgeslankt. Geen idee hoe hij verder loopt,, nog 5 dagen wachte. Ik daarentegen ben heel ziek geworden. Ik kijk het een dag aan, geen verbetering ga ik terug naar Nederland
Ik voel het namelijk wel als ie overkruist gaat dus ik denk dat ze zo goed als in ene waren. Meteen lang gegeven en beloond.
)
Zo blij!! Het is nog niet goed genoeg voor een proef, want ik doe de wissels nu nog maar op 2 plekken in de baan (hoefslag in diagonaal). En ik durf nog niet uit te breiden naar andere plekken totdat dit helemaal naar mijn zin gaat. Degene waarmee ik reed zei toen ik ineens op de andere hand galoppeerde: "ben je nou gewisseld?". Dus ik: "Ja!". Zegt ze "goh ik merkte het niet eens, normaal gaat ie dan wel racen." Haha, grappig
Na mijn werk direct door naar Montie, eens kijken of die het weer ook zo lekker vind. En daarna aan het werk met Soraya en Bono. Hopelijk lukt het een beetje met Bono en kan ik wat wissels oefenen. Zondag kan hij zijn laatste punten halen om een klasse hoger te gaan rijden! Spannend!