Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienbono schreef:Als Belg mag ik dan voor eeuwig hier blijven, zzl hebben wij nl niethaha
fatal_flower schreef:Gefeliciteerd Sythaa.
We kunnen nog wel even vooruit met dit topic hoor Odenxia. En iedereen is en blijft welkom, als je maar Z2 debuut gaat maken of gemaakt hebt. Toch? Ik vind het een prettig topic, waar ook nog eens nuttige tips worden gegeven
Ik denk dat ik komend weekeinde mijn laatste Z1 wedstrijd ga starten.
sharon_quiz schreef:Dank je Daisy! Ik mag toch hopen dat ik dan wel drie winspunten kan rijden!En dan kan ik jullie misschien dit jaar wel over mijn Z2 debuut vertellen
Horseyfries ik ben het helemaal met je eens. Dit is het gezelligste topic op bokt! Haha!
Echt cool dat je al Grand Prix rijdt! Super gaaf.
Sythaa schreef:Goede tips komen hier voorbij, leuk om te lezen!
Gefeliciteerd Lynn ga je gelijk over?
Odenxia heel erg jammer maar wat al gezegd is nog nette punten hoor als je zulke missers er tussen hebt gehad! Gaaf dat je nu over gaat naar ZZL!
Wij hebben zaterdag ook weer een fijn rondje gereden goed voor een tweede prijs en winst.
sharon_quiz schreef:Ja Anouk dat is ook zeker waar! Maar ik baal wel dat ik de laatste keren geen winst had terwijl ik de 1e 7 punten zo te pakken had! Deze laatste 3 lijken niet meer te willen komen. Maar misschien leg ik er inderdaad teveel druk op. Het is ook niet zo dat ik er haast mee heb..
Hoe ging je debuut in het M1?
roosje78 schreef:@AnoukvW: misschien ben ik een beetjemaar je hebt zondag je M1 debuut, maar je paard springt al wel de wissels voor het Z2? Dan ben je er al wel lekker op tijd bij