Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:paulien2xx schreef:Ohw ik was van plan binnenkort mijn startkaart aan te gaan vragen.. Maar ik denk dat ik dan maar wacht tot 1 januari.. Dan heb ik geen gedoe meer met hoeveel coupons ik nodig heb...
Ik heb net gebeld en je krijgt er automatisch 6 als je per 1 okt startkaart aanvraagt
Tes82 schreef:Ik had binnen een week al een creditnota toen ik mijn 16 coupons terug had gestuurd
asjemenou schreef:l0esjj schreef:niet te vergeten al die stroomkabels door het outdoorterrein bij dressuur.
Ooit gehoord van een laptop op batterijen en draadloos internet?
Dan heb je vast ook ooit gehoord van accu die niet langer dan een uurtje meegaan.
Lekker als ze er halverwege de ring mee ophouden.
_Esther_87_ schreef:Tes82 schreef:Ik had binnen een week al een creditnota toen ik mijn 16 coupons terug had gestuurd
Gaan jullie er echt al vanuit dat de KNHS het allemaal gaat redden? Ik vind dat wel wat optimistisch...zo snel zijn ze normaal niet en het is alweer zo 1 januari...Ik wacht in ieder geval met terugsturen, als het straks nog niet door blijkt te gaan kan je mooi nieuwe bestellen en ik denk zomaar dat je de administratiekosten dan dus dubbel kunt betalen...
Jasmijn1989 schreef:wordt een interesante business voor laptop verhuur bedrijven...
Wellicht krijgen we dan concours 3.5 voor op uw Iphone?