Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:25

horseyfries schreef:
Ik vind het gewoon jammer dat ze niet in de eerdere berichten over de nieuwe kür gewoon eerlijk gezegd hebben dat ze om miscommunicatie te voorkomen de choreografie van Edward in spiegelbeeld hadden gebruikt, dan was iedereen erop voorbereid geweest en kreeg je niet de indruk dat ze probeerden de sier te maken met andermans werk. Maar nu een verklaringkje achteraf, dat zet echt geen zoden meer aan de dijk.
Als hij dit in Rotterdam rijdt dan weet ik niet wat er gebeurd.

Oepsie... nog niet aan gedacht >;) is het al zeker dat hij in rdam start (hoefzweren e.d. daargelaten := )

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:26

In het gastenboek van Rath is trouwens geschreven dat de kur bij de prijs inzat (door iemand van Raths stal oid).

piepenfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:27

Citaat:
Mocht ik ooit multimultmiljonair worden dan koop ik TOOT :D

Mocht ik multimiljonair worden dan laat ik "TOOT" bij meneer Rath en volg dit
geneuzel vanaf de Bahama's }>

horseyfries

Tsja, als Duits kampioen en zelf bovendien al aangekondigd dat je daar je internationale debuut ging maken?
Lijkt me wel.

Embe

JessicaD88 schreef:
In het gastenboek van Rath is trouwens geschreven dat de kur bij de prijs inzat (door iemand van Raths stal oid).

Oh, nou dan is er niets aan de hand lijkt mij... verkocht is verkocht. Alleen lastig dat Gal 'm dan nog rijdt met Sisther.

Cisss

RM94 schreef:
Martine_R schreef:
Heeft iemand de link naar de facebook-pagina van HP? Ik kan hem niet vinden.. :=

daar kan je niets op zien als je geen "vriendje" bent
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1060120333

Haha, die reacties van Nicole Werner zijn wel het lezen waard, geweldig! :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:28

Embe schreef:
JessicaD88 schreef:

Oh, nou dan is er niets aan de hand lijkt mij... verkocht is verkocht. Alleen lastig dat Gal 'm dan nog rijdt met Sisther.

Ik neem aan dat als de kür bij de prijs inbegrepen zat, dat Hp dit wel geweten had..

Embe

horseyfries schreef:
Tsja, als Duits kampioen en zelf bovendien al aangekondigd dat je daar je internationale debuut ging maken?
Lijkt me wel.

Hij heeft wel meer gezegd... en daar ben ik tot op heden niet van onder de indruk. :+

JessicaD88

@all

Totilas nickt nun mit dem Kopf, weil er mehr Freiheiten hat und nicht zu fest gehalten wird. MAR geht eben die Bewegung mit. EG hat ihn vorne so fest gemacht, dass er ja fast Pruzelbäume schlagen musste.

Die Kür war im Kaufpreis mit inbegriffen und es war von Anfang an klar, dass MAR zunächst die EG Kür beibehalten wird.

also: cool down!!

P.S.: Es ist zudem erschreckend, dass die EG-Fans es selbst nicht gemerkt haben, dass es sich um die gleichen Kür handelt :P Erst einen Videovergleich zu brauchen ist schon lächerlich!

horseyfries

Lijkt me niet dat dit klopt, anders had HP het toch niet over gejat gehad op FB?

En had MAR bovendien zelf veel eerlijker geweest in zijn eerdere berichten over de kür en ook niet gesproken over een nieuwe kür, zoals hij wel gedaan heeft!
Laatst bijgewerkt door horseyfries op 21-06-11 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:29

Correctie trouwens; weet niet cker of dit van Rath zelf kwam! Sorry!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:29

JessicaD88 schreef:

Ik heb die reactie ook gelezen, maar kan nergens uit afleiden dat die bij de stal hoort, oid.

Edit: lees net je correctie, haha. Maar daarnaast, in die reactie staat ook dat Edward Toot vastgereden zou hebben. Dat lijkt me niet een reactie die van Stal Rath af zou komen.
Laatst bijgewerkt door mylittlejoy op 21-06-11 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Vala

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:30

Tuurlijk klopt dit niet. Nicole en HansPeter zijn toch niet gek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:30

JessicaD88 schreef:
P.S.: Es ist zudem erschreckend, dass die EG-Fans es selbst nicht gemerkt haben, dass es sich um die gleichen Kür handelt :P Erst einen Videovergleich zu brauchen ist schon lächerlich!

Klopt helemaal! Ware het niet dat vrijwel niemand de kur nog gezien had. Dus hoe kun je dan weten dat deze hetzelfde is? Precies! Dat kun je niet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:33

horseyfries schreef:
Ik vind het gewoon jammer dat ze niet in de eerdere berichten over de nieuwe kür gewoon eerlijk gezegd hebben dat ze om miscommunicatie te voorkomen de choreografie van Edward in spiegelbeeld hadden gebruikt, dan was iedereen erop voorbereid geweest en kreeg je niet de indruk dat ze probeerden de sier te maken met andermans werk. Maar nu een verklaringkje achteraf, dat zet echt geen zoden meer aan de dijk.

Als ik hem was trok ik een kogelvrij vest aan en liet ik ALLES voorzien van alarm en bewaking. Rotterdam is namelijk een grote dampende kookpot.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:38

Cisss schreef:

zal ik wel weer advocaat van de duivel zijn. Maar ik zou me diep schamen als ik op die leeftijd nog zo kleingeestig ben :+
Maar goed, Werner heeft al eerder bewezen niet de meest volwassene van het team te zijn.

Rietjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:39

_O- omg dit is toch te maf voor woorden
|o |o |o |o

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:40

Embe schreef:
horseyfries schreef:

Oepsie... nog niet aan gedacht >;) is het al zeker dat hij in rdam start (hoefzweren e.d. daargelaten := )

Even naar beneden scrollen: http://hoofcare.blogspot.com/2011/06/fo ... es-at.html

Dit speciale beslag achter is dan zeker om die hoefzweren te voorkomen?? :P Men last een balkje links, men smeed een hoekje rechts, en je moet je paard niet meer in balans rijden, dat regelt de smid voor je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:42

Ayasha schreef:
Cisss schreef:

zal ik wel weer advocaat van de duivel zijn. Maar ik zou me diep schamen als ik op die leeftijd nog zo kleingeestig ben :+
Maar goed, Werner heeft al eerder bewezen niet de meest volwassene van het team te zijn.

Dat is wel een beetje het understatement van de week :). Het is om je dood te schamen en mevrouw Werner zou er goed aan doen om zich te beseffen dat ze hiermee de hele paardenwereld behoorlijk te kijk zet. Lekker als de entourage van de boegbeelden van onze sport zich zo gaat gedragen, we hadden toch al een Sjef?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:43

Lovely schreef:
Dat is wel een beetje het understatement van de week :). Het is om je dood te schamen en mevrouw Werner zou er goed aan doen om zich te beseffen dat ze hiermee de hele paardenwereld behoorlijk te kijk zet. Lekker als de entourage van de boegbeelden van onze sport zich zo gaat gedragen, we hadden toch al een Sjef?

Werner is met haar vrouwelijke achterbaksheid erger dan Sjef IMO :=
Maar ga verder geheel met je mee....

Zit me spontaan af te vragen of ik het al ooit met jou eens ben geweest eigenlijk... Ik word gewoon te oud _O-

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:51

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:51

Ik heb het gisteren gezien en kon het niet lang aan zien toen ik door had wat er aan de hand was, echt zo zielig van ze om het zo aan te pakken.

Ik vindt het echt zonde dat het allemaal zo moet lopen, ze doen hier verre van goed aan :(

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:52

Het is geen quote van Hans Peter, maar van Joost Peters!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:54

Ayasha schreef:
Cisss schreef:

Nou inderdaad zeg! Als je zulke dingen schrijft ben je geen haar beter dan de al dan niet jattende Rath. Kinderachtig en zeker geen promotie voor de NL dressuurwereld...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:54

Lovely schreef:
horseyfries schreef:

Als ik hem was trok ik een kogelvrij vest aan en liet ik ALLES voorzien van alarm en bewaking. Rotterdam is namelijk een grote dampende kookpot.

best een flinke kans dat er boe-geroep zal komen