Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

met het afdrogen erbij ben ik toch wel 2 uur bezig 
klinkt raar, maar het vuil hechtte zich aan de houtskool, en als ze dat er dan weer af borstelde was het super wit! CleovG schreef:Dat een 9 halen moeilijk is blijkt wel uit dit topic. Maar ik vraag me nu wel af of er hier mensen zijn die wel eens een 6 of lager gehaald hebben voor de verzorging
Tammy_ schreef:ik denk niet dat dat verboden is hoor, hier scheren ze vaak de witte benen op zodat ze binnen 5 minuten klaar zijn met voeten schoonmaken
en ik mijn paardje maar helemaal onder de douche zetten, met bloed zweet en tranen die beentjes weer wit makenmet het afdrogen erbij ben ik toch wel 2 uur bezig
mijn moeder deed samen met haar vriendin haar schimmel met houtskool wit makenklinkt raar, maar het vuil hechtte zich aan de houtskool, en als ze dat er dan weer af borstelde was het super wit!
heb niet meer dan 2x per maand dressuur wedstrijd, en voor springen poets ik alleen heel goed, maar ga ik niet wassen.

Relaxed schreef:sharintje1 schreef:Is het echt zo moeilijk een 9 te krijgen?
Nee hoor, maar ik ga standaard niet hoger dan een 8Heb 1 x een 9 gegeven, dat was een bont paard, het witte was spierwit, alles was superschoon en superstrak, super mooi ingevlochten, paard was in een goede conditie.. Maar vooral omdat het witte tot op de hoef zo overduidelijke spierwit was, werd dat een 9