Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Schrijver en Jury met een hartverzakking achterlaten 
Citaat:dat heb ik al 2 keer gehad bij mijn kur. ergens halverwege de verkeerde kant uit gegaan en de rest vd kur in spiegelbeeld rijden... wordt je wel geconcentreerd van
laatmaar1987 schreef:Citaat:dat heb ik al 2 keer gehad bij mijn kur. ergens halverwege de verkeerde kant uit gegaan en de rest vd kur in spiegelbeeld rijden... wordt je wel geconcentreerd van
Echt knap hoor! respect! Ik doe niet eens aan springwedstrijden omdat
ik het gewoon niet kan onthouden na 10 minuutjes door de bak lopen...
Ik moet echt van te voren een aantal keer gereden hebben en er elke
dag aan gedacht hebben wil ik een proef uit m'n hoofd rijden...
en dan nog de verkeerde kant uitgaan, moet me schamen...

ruthlovesaid schreef:Het is nou niet bepaald een blooper van mijn kant, maar mijn naam word ALTIJD verkeerd uitgesproken.
Altijd Ruud, echt vreselijk irritant.
Zelf heb ik al een paar keer gehad dat ik de ring uitsprong, en ben ook wel eens bijna bij een ander de ring in gestormd..
xxOrlando schreef:CRos95 schreef:Haha geweldig!
Nou ik heb zaterdag weer wedstrijd dus maak je maar klaar
Ik heb mijn knie gekneusd (links) + mijn rechterenkel overbelast dus wordt nog wat hihi
Auw !
Doet dat geen pijn met rijden dan ?
)
. Je kan maar 4x in 't jaar wedstrijd rijden, dus ik wil persé meedoen en slagen 

en niet te gek doen 

- maar hoe hard ik ook anspoorde, meer dan stap zat er niet meer in. Voor de tweede sprong uit de dubbel tilt ie er 1 voorbeen overheen, dan die andere en blijft zo staan... Stilstaand, midden in het parcours, met de hindernis onder 'm. Ze hebben uiteindelijk het balkje onder m weg getrokken.
amber2588 schreef:Ik denk dat het al weer twaalf jaar terug is, maar we hadden een onderlinge springwedstrijd van de manege zelf. De pony waar ik op zou rijden was door een of andere kluns zo raar op een hindernis gezet dat ie kreupel liep, dus een half uur van te voren ofzo hoorde ik dat ik op een ander moest, ik had alleen nog nooit van m'n leven op Prins gereden. Maar ach, je bent avontuurlijk aangelegd, dus dat moet geen belemmering zijn...![]()
Het beestje waar ik op zou was heel wat meer voorwaarts (en springend) dan Prins bleek al snel. De eerste paar hindernissen wou meneer dan nog wel doen, maar bij de aanblik van de dubbelsprong sprong zijn goede wil ff het parcours uit. Na heel veel aansporen kwam ie nog over de eerste - waar we in stap bij weg kwamen- maar hoe hard ik ook anspoorde, meer dan stap zat er niet meer in. Voor de tweede sprong uit de dubbel tilt ie er 1 voorbeen overheen, dan die andere en blijft zo staan... Stilstaand, midden in het parcours, met de hindernis onder 'm. Ze hebben uiteindelijk het balkje onder m weg getrokken.
![]()
Edit: spelling

) 

punt was alleen dat ik mijn linker knie gekneusd heb en mijn rechter verloor, dus dat was niet zo fijn. Krijg ik kramp 
' dus wij (inclusief: Jury, eigenaresse, moeders, en vriendinnen) lagen helemaal plat!
CRos95 schreef:hahaha ik moest aan het eind afstappen voor de jury, toen stapte ik (ikweetniethoe) aan de verkeerde kant af

een van mijn eerste proefjes hahaha[/quote]
[/quote]