Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bulck

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:14

Mijn grootste blooper was enkele jaren geleden op een buitenconcours. Ik mooi aan het showen rond de ring, ik kwam binnen op de Ac-lijn toen er plots achter ons Dranghekken omvoelen (scheiding van de inrijterreinen). Dus ik groet en met het willen vertrekken gaat die knol echt af, en recht op dat tafeltje van de jury. Resultaat, jury springt naar rechts, schrijver naar links en men paard spring een brede oxer (hekjes en tafeltje nam hij in 1 sprong mee) Uiteraard iedereen met een open mond aan het gapen. Uiteindelijk mocht ik nog wel terug starten en heb toen een aardige proef gereden. Dus dressuurpaarden en niet kunnen springen :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:15

Wel een mooi verhaal :D :D . Schrijver en Jury met een hartverzakking achterlaten :))

Heb je toen ook maar gelijk ingeschreven voor een springrubriek?

laatmaar1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:40

Citaat:
dat heb ik al 2 keer gehad bij mijn kur :o . ergens halverwege de verkeerde kant uit gegaan en de rest vd kur in spiegelbeeld rijden... wordt je wel geconcentreerd van ;)

Echt knap hoor! respect! Ik doe niet eens aan springwedstrijden omdat
ik het gewoon niet kan onthouden na 10 minuutjes door de bak lopen...
Ik moet echt van te voren een aantal keer gereden hebben en er elke
dag aan gedacht hebben wil ik een proef uit m'n hoofd rijden...

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:53

laatmaar1987 schreef:
Citaat:
dat heb ik al 2 keer gehad bij mijn kur :o . ergens halverwege de verkeerde kant uit gegaan en de rest vd kur in spiegelbeeld rijden... wordt je wel geconcentreerd van ;)

Echt knap hoor! respect! Ik doe niet eens aan springwedstrijden omdat
ik het gewoon niet kan onthouden na 10 minuutjes door de bak lopen...
Ik moet echt van te voren een aantal keer gereden hebben en er elke
dag aan gedacht hebben wil ik een proef uit m'n hoofd rijden...

Ik had ze ook goed geoefend, tot in den treure, om precies te zijn ;) en dan nog de verkeerde kant uitgaan, moet me schamen... :o :o }:0

ruthlovesaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:51

Het is nou niet bepaald een blooper van mijn kant, maar mijn naam word ALTIJD verkeerd uitgesproken.
Altijd Ruud, echt vreselijk irritant.
Zelf heb ik al een paar keer gehad dat ik de ring uitsprong, en ben ook wel eens bijna bij een ander de ring in gestormd.. :D

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:46

Iemand die ik ken , reed een proef( z ofso.) en moet bij B afwenden en van galop halthouden , dus wat doet zij : gaat groeten en rijd weer door :+
Toen stond er op de coupon : 2x groeten mag , maar hoeft niet :Y)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:50

Haha geweldig!
Nou ik heb zaterdag weer wedstrijd dus maak je maar klaar :+
Ik heb mijn knie gekneusd (links) + mijn rechterenkel overbelast dus wordt nog wat hihi

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:59

CRos95 schreef:
Haha geweldig!
Ik heb mijn knie gekneusd (links) + mijn rechterenkel overbelast dus wordt nog wat hihi

Auw !
Doet dat geen pijn met rijden dan ?

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:00

ruthlovesaid schreef:
Het is nou niet bepaald een blooper van mijn kant, maar mijn naam word ALTIJD verkeerd uitgesproken.
Altijd Ruud, echt vreselijk irritant.
Zelf heb ik al een paar keer gehad dat ik de ring uitsprong, en ben ook wel eens bijna bij een ander de ring in gestormd.. :D

Mijn achternaam zeggen ze altijd verkeerd..
Het is Hancox (hangkoks) en ze zeggen altijd han-hen-han- hengcox ?

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:49

xxOrlando schreef:
CRos95 schreef:
Haha geweldig!

Auw !
Doet dat geen pijn met rijden dan ?

Ehh tjaa, eigenlijk wel (niet te hard zeggen want mijn instructrice loopt hier ook ergens rond :=)
maarjaa, ik ben zegmaar eigenwijs :+. Je kan maar 4x in 't jaar wedstrijd rijden, dus ik wil persé meedoen en slagen :j
Gisteren heb ik hele stukken zonder beugels gereden en dat ging wel beter en verder ken ik die pony door en door dus ik weet wanneer die gaat bokken :D

haha, het lijkt ook engels, maar t klinkt wel grapping _O-

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:19

whaha ! succes dan maar alvast :+ en niet te gek doen :P
4x ? een F proefje ofniet ?

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:41

Ja klopt en je moet bijv F6a 2x rijden en F6b 2x rijden en dan tot en met F20b, ik heb uitgerekend als ik alles rijd en alles rijd dat ik 37 oid ben als ik voor F20b moet :+

enne dankjewel, ik heb er wel zin in *D

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:57

Ik denk dat het al weer twaalf jaar terug is, maar we hadden een onderlinge springwedstrijd van de manege zelf. De pony waar ik op zou rijden was door een of andere kluns zo raar op een hindernis gezet dat ie kreupel liep, dus een half uur van te voren ofzo hoorde ik dat ik op een ander moest, ik had alleen nog nooit van m'n leven op Prins gereden. Maar ach, je bent avontuurlijk aangelegd, dus dat moet geen belemmering zijn... 8-)

Het beestje waar ik op zou was heel wat meer voorwaarts (en springend) dan Prins bleek al snel. De eerste paar hindernissen wou meneer dan nog wel doen, maar bij de aanblik van de dubbelsprong sprong zijn goede wil ff het parcours uit. Na heel veel aansporen kwam ie nog over de eerste - waar we in stap bij weg kwamen _-:( - maar hoe hard ik ook anspoorde, meer dan stap zat er niet meer in. Voor de tweede sprong uit de dubbel tilt ie er 1 voorbeen overheen, dan die andere en blijft zo staan... Stilstaand, midden in het parcours, met de hindernis onder 'm. Ze hebben uiteindelijk het balkje onder m weg getrokken. :j

Edit: spelling

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 07:15

amber2588 schreef:
Ik denk dat het al weer twaalf jaar terug is, maar we hadden een onderlinge springwedstrijd van de manege zelf. De pony waar ik op zou rijden was door een of andere kluns zo raar op een hindernis gezet dat ie kreupel liep, dus een half uur van te voren ofzo hoorde ik dat ik op een ander moest, ik had alleen nog nooit van m'n leven op Prins gereden. Maar ach, je bent avontuurlijk aangelegd, dus dat moet geen belemmering zijn... 8-)

Het beestje waar ik op zou was heel wat meer voorwaarts (en springend) dan Prins bleek al snel. De eerste paar hindernissen wou meneer dan nog wel doen, maar bij de aanblik van de dubbelsprong sprong zijn goede wil ff het parcours uit. Na heel veel aansporen kwam ie nog over de eerste - waar we in stap bij weg kwamen _-:( - maar hoe hard ik ook anspoorde, meer dan stap zat er niet meer in. Voor de tweede sprong uit de dubbel tilt ie er 1 voorbeen overheen, dan die andere en blijft zo staan... Stilstaand, midden in het parcours, met de hindernis onder 'm. Ze hebben uiteindelijk het balkje onder m weg getrokken. :j

Edit: spelling

haha, fijn paard! lekker ontdeugend :)
ik had eerder met mijn pony een springwedstrijd, en tja, gewoon compleet dat parcour vergeten,
Bully word altijd ontzettend snel in zo'n parcour, en dan raak ik gewoon de tel kwijt!
ik schaamde me dood, en heb de hele bak rondgecrosst. toen zag ik de hindernis weer, en heb ik het parcour afgemaakt..
maar ik was poepshagerijnig.. het was mijn eerste springwedstrijd, en mijn laatste..
ik had 3 uur geoefend.. en nog gaat het mis! ik was 2 keer 1na laatste :)
maar goed, ik hou het mooi bij dressuur!
springen? noway, daar word ik nu zo zenuwachtig van, ik vergeet toch dat rot parcour!
hihi, arme bul, die vond springen veel leuker.
(ik rij nu niet meer op Bul ;) )

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:16

afgroeten met links :=

SJ_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:30

Op zowat het hoogste parcours dat ik al gereden heb in de laatste lijn zonder beugels!! Nou en ? Denk je!!
Het was 10 a - b en c en daarna nog eens 11!! Natuurlijk was dit recht naar de uitgang, vond men paard wel lachen!! Ik niet stond 1m30, joh!!!

DaphneKremer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:38

nou, toen ik nog heel klein was en op mijn Bpony'tje reed ben ik er eens in de ereronde afgevallen haha!

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:45

Mams las de verkeerde proef voor.
Ging er een belletje, zegt ze iets te hard; 'Je kunt toch alleen uitgebelt worden met springen?!' :o
haha, slappe lach tijdens je proef is idd niet handig, later reed ik ook nog eens de verkeerde kant op :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:40

Vanmorgen voor 2e keer M1 gestart. Moest alleen op wedstrijd, want man moest met zoon naar zwemles. Had de proeven goed geleerd, voor het geval ik geen lezer kon vinden. En dat was maar goed ook, zeker 6 mensen gevraagd, niemand kon. Dus maar uit het hoofd dan.

In de 2e proef ging het een beetje mis. Was zo druk bezig met allemaal denken aan wat ik moest doen, dat ik helemaal niet in de gaten had dat ik in de verkeerde galop zat. Drie onderdelen de mist in (3-2-3). Oeps.....

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:26

en ja hoor! Ik heb weer eens iets stoms gedaan :o

Ik had een F6(a1) proefje en moetst bij C-X een grote volte in galop. Nu verloor ik op de een of andere manier mijn beugel, ik weet echt niet hoe ik dat gedaan heb? :o? punt was alleen dat ik mijn linker knie gekneusd heb en mijn rechter verloor, dus dat was niet zo fijn. Krijg ik kramp :+

Een vriendin van mij las haar protocol en zei: 'heh de houding van de ruiter: te plat? nou bedankt (het is een dun meisje, niet extreem ofzo)' dus wij met z'n allen naar de eigenarresse + jury. er staat dat ik te plat ben (met zo'n verontwaardigde stem) dus de eigenarresse zegt zo: 'Laat eens lezen, oh, je handhouding, niet jij _O-' dus wij (inclusief: Jury, eigenaresse, moeders, en vriendinnen) lagen helemaal plat!
nouja het is grappiger als je erbij bent :7

en er was een meisje die op een paard reed (zonder zweep, want daar is het paard niet zo van gediend) en die heeft haar hele F5 proef netjes in draf gedaan. Geen stap en geen galop :+

ExponentJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:03

bij het afgroeten met ons 4tal ging mijn merrie even plassen :D

DonCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 12:55

haha, laatst, met een springwedstrijd, ging mijn paard dwars door twee sprongen heen die ik niet eens hoefde te springen! Hij was helemaal door het dolle heen en begon steeds te rennen... :(
Maarja, de mensen aan de kant konden weer even laggen... }>

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:02

Ik las een keer een proef voor had ik perongeluk links af gezegd inplaats van rechts

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:13

CRos95 schreef:
hahaha ik moest aan het eind afstappen voor de jury, toen stapte ik (ikweetniethoe) aan de verkeerde kant af _O-

Woow dat is ook wel knap ja :wow:
Was dat toevallig bij de F2? xD[/quote]
jaa dat was idd bij de f2 _O- een van mijn eerste proefjes hahaha[/quote]
Die heb ik ook nog gereden, long long time ago xD
trots dat ik was (A)
wat rijd je nu? :o[/quote]
haha t was wel een tijdje geleden,
ik rijd nu L2 maar ik train(les) op M niveau.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:59

Haha bijna hetzelfde L2/F2 :+
vind hem nog steeds geniaal :')