Op 30 januari heb ik mijn proef opgestuurd. Dit was in de M2 en ik kreeg een mooie winstpunt. Maar boven op het protocol stond 'training'. Is dit standaard of telt deze proef niet mee voor een officiële winstpunt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lalunamyo schreef:Vraagje
Op 30 januari heb ik mijn proef opgestuurd. Dit was in de M2 en ik kreeg een mooie winstpunt. Maar boven op het protocol stond 'training'. Is dit standaard of telt deze proef niet mee voor een officiële winstpunt?
Imaginaerum schreef:lalunamyo schreef:Vraagje
Er stond bij het insturen "vervalt na 30 januari" bij de klassen M1 en hoger.
Ik heb mijn M2 proef op 29 januari gefilmd en ook op 29 januari ingestuurd, de beoordeling kwam op 1 februari.
Op mijn protocol staat ook "training", en mijn winstpunt is ook nog niet geregistreerd. De proef staat zelfs nog niet bij "mijn wedstrijdhistorie".
In dit artikel (https://www.knhs.nl/nieuws/2022/corona- ... 6-januari/) staat deze tekst:
"4. Is online proeven rijden toegestaan?
Ja, online proeven rijden is t/m 30 januari mogelijk in de klassen B t/m ZZ-Licht. Vanaf 31 januari is online proeven rijden alleen nog mogelijk in de klassen B t/m L2."
Onze winstpunten zouden m.i. dus gewoon geregistreerd moeten worden. Wellicht is het systeem van de KNHS onhandig opgezet waarbij er wordt gekeken naar beoordelingsdatum in plaats van film/instuurdatum?
evie2333 schreef:hoii! ik meld me ook. ik vroeg me af, mag je het ook zonder zadel & hoofdstel? (alleen neckrope)
evie2333 schreef:hoii! ik meld me ook. ik vroeg me af, mag je het ook zonder zadel & hoofdstel? (alleen neckrope)
Marie111 schreef:evie2333 schreef:hoii! ik meld me ook. ik vroeg me af, mag je het ook zonder zadel & hoofdstel? (alleen neckrope)
Bij de KNHS niet, maar bij Paardenmiep wellicht wel?
https://paardenmiep.nl/online-dressuur/