Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:50

zo ik ga van het weekend me eerste proef filmen voor online en heb een paar meetmomenten ingeschreven. in totaal nu 9 proeven tot half juli *\o/*

ben zo benieuwd. meneer loopt de laatste tijd erg lekker als hij even zijn drukte eruit heeft gegooid.

horzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:00

Hier ondanks het mailtje van de KNHS mijn punten ook binnen, nog geen coupon. Ik heb ongeveer een week moeten wachten, dus prima! Ik startte M2 paarden en had het filmpje vorige week dinsdagavond dus ingestuurd.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:25

horzel schreef:
Hier ondanks het mailtje van de KNHS mijn punten ook binnen, nog geen coupon. Ik heb ongeveer een week moeten wachten, dus prima! Ik startte M2 paarden en had het filmpje vorige week dinsdagavond dus ingestuurd.

Ik ook M2 paarden, had woensdagavond ingestuurd. Nu net mijn protocol ontvangen.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:33

25e staat nog steeds/weer open!

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:41

Ook woensdag M2 ingeleverd, maar nog geen punten. Ik zie het als oefening in geduld ;-)!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:04

ukkiepuk schreef:
25e staat nog steeds/weer open!

Ja! Mij is het nu ook gelukt :)

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:16

Viennanova schreef:
Ook woensdag M2 ingeleverd, maar nog geen punten. Ik zie het als oefening in geduld ;-)!

Ik had ze sowieso niet voor morgen verwacht en na het mailtje van de KNHS had ik het al losgelaten.
Wilde het combinatienummer van mijn nichtje even nakijken voor het filmen vanavond en zag ineens een winstpunt erbij staan. Ook protocol er al op dus ik ben erg blij verrast :D

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:17

roosjenat schreef:
Ladypronk schreef:
Hier is helaas nog geen meetmoment in de “buurt” , dus dan toch online verder. Ik wil het wel combineren liefst.
Online vandaag niet gelukt. In de ochtend zat ik op mijn paard en in de middag rond half 2 gekeken, maar toen lukte het niet. Gelukkig mogen we voor de 18e nog meedoen. En ik hoop dat er ook wat meetmomenten komen.

Je kunt je nog inschrijven voor de 25ste, staat nog steeds open.

Dankjewel Roosjenat! Het is gelukt *\o/*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:48

Van het weekend ga ik voor het eerst filmen, ik vraag me alleen af pfff ik genoeg ruimte op mijn telefoon heb. Ik neem aan dat het filmpje wel een minuut of 8 duurt? Hoeveel mb is zo'n filmpje ongeveer?

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:53

Ik was ongeveer 6 minuten kwijt met het filmpje was ongeveer 800mb.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:01

Hier rond de 7.5 minuut elke keer, rond de 900 mb (gefilmd met mijn Samsung mobiel).

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:48

Voor degene die hun filmpje voor morgen nog moeten uploaden, hebben jullie daar ook problemen mee? Ik heb het inmiddels 3 keer geprobeerd, maar na het comprimeren blijft de app hangen op de camera, terwijl hij normaal zelf overspringt naar de preview. Ik las dat ze wel technische problemen hadden, maar ben benieuwd of dat hier ook mee te maken heeft. :(

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:49

Hier net zonder problemen 2 filmpjes geüpload.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:51

Probleemloos gelukt vanmiddag

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:58

Priisss schreef:
Voor degene die hun filmpje voor morgen nog moeten uploaden, hebben jullie daar ook problemen mee? Ik heb het inmiddels 3 keer geprobeerd, maar na het comprimeren blijft de app hangen op de camera, terwijl hij normaal zelf overspringt naar de preview. Ik las dat ze wel technische problemen hadden, maar ben benieuwd of dat hier ook mee te maken heeft. :(

Bij mij werkte het om de app dan even weg te klikken ( dus niet helemaal afsluiten maar even naar je whatsapp bv ) en dan weer terug naar de app dan was hij ineens wel bij de goede stap!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:23

Bedankt voor de antwoorden over de grootte van de filmpjes! Dan haal ik denk ik toch mijn telefoon eerst leeg .
Ik heb net een deel van de bak uitgezet in de wei. Geen idee of de wei nog nodig is voordat ik ga filmen, dus ik heb maar een deel gedaan, langs de omheining op. Ik heb nu de achterste hoeken aangegeven met een hele grote pion, zo'n ding van 80 hoog. Is dat duidelijk genoeg?

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:01

Shari_Becker schreef:
Bij mij werkte het om de app dan even weg te klikken ( dus niet helemaal afsluiten maar even naar je whatsapp bv ) en dan weer terug naar de app dan was hij ineens wel bij de goede stap!

Bedankt voor de tip! Op deze manier lukte het inderdaad wel! :D

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:10

Ik heb mijn punten ook!193,5 voor mijn M2 proef, waarmee ik Z startgerechtigd ben nu. Coupon heb ik nog niet kunnen vinden.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:30

Shari_Becker schreef:
Priisss schreef:

KNHS geeft juist aan dat je dat níet moet doen. Als je aan het uploaden bent, niet van scherm wisselen, scherm op zwart laten gaan etc, want dan is de kans groot dat het filmpje niet goed bij hun aankomt!
Ookal zie je het filmpje wel in de preview.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:36

Event van de 25e staat nog steeds open.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:48

Dan zullen veel mensen toch naar de meetmomenten gaan ipv online! Ik snap ook wel dat als je een paard hebt waarmee je dat altijd gedaan hebt je dat nu ook graag wil doen!

Maar voor die van mij ben ik blij dat het nog zo kan. Scheelt hem een hoop stress en kan ik mooi tot september in ieder geval oefenen met de vrachtwagen en de trailer, dat hij minder stress ervaart!

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:06

Dispar_Vulgo schreef:
KNHS geeft juist aan dat je dat níet moet doen. Als je aan het uploaden bent, niet van scherm wisselen, scherm op zwart laten gaan etc, want dan is de kans groot dat het filmpje niet goed bij hun aankomt!

Het uploaden heb ik het scherm open laat staan, maar zodra hij klaar was, bleef hij op de camera hangen en ging hij niet verder. Ook niet na even wachten. Toen heb ik het scherm weg geklikt en kwam hij bij openen wel op het preview scherm. Denk je dat het daar dan nog fout gaat?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:24

Priisss schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Het uploaden heb ik het scherm open laat staan, maar zodra hij klaar was, bleef hij op de camera hangen en ging hij niet verder. Ook niet na even wachten. Toen heb ik het scherm weg geklikt en kwam hij bij openen wel op het preview scherm. Denk je dat het daar dan nog fout gaat?

Maar na het uploaden kom je niet op het preview scherm, maar op de beginpagina van de app. Heb je de melding gezien de video is geüpload? Het upload balkje moet langzaam zwart worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:01

Mijn proef ging gisteren helemaal niet zoals ik zou willen, maar ik heb hem toch maar ingestuurd zodat ik hoop dat de jury dezelfde dingen ziet/beoordeelt als ik dat zou doen. Ben heel benieuwd maar verwacht zeker geen winst. :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:01

Bij mij doet hij na het uploaden ook blijven hangen op de camera, tot nu toe alle drie de keren. Als ik de app dan even sluit en opnieuw open komt hij wel op het beeld om alles in te vullen. Het is tot nu toe 1 keer mis gegaan en kreeg ik de mail van KNHS maar andere 2 proeven zijn wel direct goed aangekomen.