ben zo benieuwd. meneer loopt de laatste tijd erg lekker als hij even zijn drukte eruit heeft gegooid.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horzel schreef:Hier ondanks het mailtje van de KNHS mijn punten ook binnen, nog geen coupon. Ik heb ongeveer een week moeten wachten, dus prima! Ik startte M2 paarden en had het filmpje vorige week dinsdagavond dus ingestuurd.
Viennanova schreef:Ook woensdag M2 ingeleverd, maar nog geen punten. Ik zie het als oefening in geduld!
roosjenat schreef:Ladypronk schreef:Hier is helaas nog geen meetmoment in de “buurt” , dus dan toch online verder. Ik wil het wel combineren liefst.
Online vandaag niet gelukt. In de ochtend zat ik op mijn paard en in de middag rond half 2 gekeken, maar toen lukte het niet. Gelukkig mogen we voor de 18e nog meedoen. En ik hoop dat er ook wat meetmomenten komen.
Je kunt je nog inschrijven voor de 25ste, staat nog steeds open.
Priisss schreef:Voor degene die hun filmpje voor morgen nog moeten uploaden, hebben jullie daar ook problemen mee? Ik heb het inmiddels 3 keer geprobeerd, maar na het comprimeren blijft de app hangen op de camera, terwijl hij normaal zelf overspringt naar de preview. Ik las dat ze wel technische problemen hadden, maar ben benieuwd of dat hier ook mee te maken heeft.
Shari_Becker schreef:Priisss schreef:Voor degene die hun filmpje voor morgen nog moeten uploaden, hebben jullie daar ook problemen mee? Ik heb het inmiddels 3 keer geprobeerd, maar na het comprimeren blijft de app hangen op de camera, terwijl hij normaal zelf overspringt naar de preview. Ik las dat ze wel technische problemen hadden, maar ben benieuwd of dat hier ook mee te maken heeft.
Bij mij werkte het om de app dan even weg te klikken ( dus niet helemaal afsluiten maar even naar je whatsapp bv ) en dan weer terug naar de app dan was hij ineens wel bij de goede stap!
Dispar_Vulgo schreef:KNHS geeft juist aan dat je dat níet moet doen. Als je aan het uploaden bent, niet van scherm wisselen, scherm op zwart laten gaan etc, want dan is de kans groot dat het filmpje niet goed bij hun aankomt!
Ookal zie je het filmpje wel in de preview.
Priisss schreef:Dispar_Vulgo schreef:KNHS geeft juist aan dat je dat níet moet doen. Als je aan het uploaden bent, niet van scherm wisselen, scherm op zwart laten gaan etc, want dan is de kans groot dat het filmpje niet goed bij hun aankomt!
Ookal zie je het filmpje wel in de preview.
Het uploaden heb ik het scherm open laat staan, maar zodra hij klaar was, bleef hij op de camera hangen en ging hij niet verder. Ook niet na even wachten. Toen heb ik het scherm weg geklikt en kwam hij bij openen wel op het preview scherm. Denk je dat het daar dan nog fout gaat?