Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er zijn mensen die veel langer ziek zijn van Pfeiffer
Morgen kijken hoe ik me dan voel en wat ik dan ga doen. Het wordt dan weer prachtig weer, dus ik denk voorzichtig aan het netjes maken van mijn border met hortensias die al aardig aan het bloeien zijn. Maar eerst kijken wat de dag ons brengt!
) daarvoor trok hij me soms zo uit het zadel of denderde gewoon door mijn hulpen heen. Mooie foto’s!
Vandaag relatief gezien een rustdag, gaat eigenlijk allemaal wel lekker. Boodschapjes doen waren wel erg veel prikkels vandaag.
Maar ik heb met haar afgesproken dat ik in de week van 11 maart weer een paar uurtjes ga werken. Kijken hoe ik me dan voel voor wat mogelijk is dan. Ben er helemaal vrij in wanneer en hoeveel uur ik ga
En dan maar kijken of die afspraak bij de arbo nog nodig is

Fijn ook dat je les zo goed ging! Op naar t zomerseizoen in t Z!
Dus niet: we gaan handhaven en de honden eigenaren aanpakken, maar we geven de ruiters die erover klagen hun geld maar terug, zodat ze uit ons bos weg blijven.. Best jammer, al is het iig nog wel een fijne tegemoetkoming in de kosten. (toch 100 euro per jaar)
Hij was echt weer top en zelfs de wissels beginnen in 1 te gaan
Instructeur vond m ook enorm opgeknapt na de break
Maar dan voelt t iig niet als ik braaf me aan alle regels houden en anderen doen maar gewoon 

Fijn dat je je ook nog zo goed voelt zeg.
!
Ja ik start zeker nog Noukie, maar is bij mij wel het een en ander voorgevallen sinds ik hier weg ben eigenlijk. Dat maakt dat ik nu officieel Grade 4 pararuiter ben.. Niet hoe ik verwacht dat mijn leven zou gaan lopen, maar ik probeer er maar zo positief mogelijk naar te kijken. We hadden laatst onze eerste parawedstrijd en zijn daar eigenlijk heel goed geeindigd tussen alle topnamen uit de parasport. Volgende week hebben we weer een para wedstrijd en als het nou heeeeel goed gaat, als in een eerste, tweede of derde plek, heb ik zelfs nog een kansje om mee te mogen rijden op Indoor Brabant. Maar nogmaals dan moet het wel heel goed gaan... Ze is thuis wel echt onwijs fijn, dus ik hoop dat ze dat volgende week daar ook even volhoudt. We trainen ook nog voor het Z2 hoor, wissels gaan ook steeds beter maar oefenen we nu eventjes niet omdat ze dat niet mag in de grade proeven en ik niet wil dat ze in de contra galop om gaat springen
Lijkt me vrij heftig... droversrun schreef:Ja is ook vrij heftig jaar geweest, ik ben er achter gekomen dat ik MS heb helaas..
Nouvel heb je al een keer bloed bij hem laten prikken? Twee van onze paarden hadden dit vorig jaar ook en bleken teveel koper in hun bloed te hebben. Kwam door het drinkwater.