Hier een foutloze cross en een 12e plaats! Super trots op Mickey. Water is ie nog steeds niet zo gretig op maar hij ging braaf in draf erin haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nana_x0x schreef:wij zijn dit weekend ook weer op wedstrijd geweest. Gewoon 85cm maar.. toch weer uitgebeldze is twee keer gestopt voor een nieuwe hindernis. heeft iemand tips? vroeger stopte ze nooit maar ze heeft een maagzeweer gehad en toen is ze beginnen stoppen van de pijn. Nu is alles trg ok maar heeft ze dus een slechte gewoonte aangeleerd....
thuis springt ze top... ik weet het echt niet meer maar zo is het in ieder geval niet fijn om op wedstrijd te gaan.
Nann__ schreef:Nana_x0x schreef:wij zijn dit weekend ook weer op wedstrijd geweest. Gewoon 85cm maar.. toch weer uitgebeldze is twee keer gestopt voor een nieuwe hindernis. heeft iemand tips? vroeger stopte ze nooit maar ze heeft een maagzeweer gehad en toen is ze beginnen stoppen van de pijn. Nu is alles trg ok maar heeft ze dus een slechte gewoonte aangeleerd....
thuis springt ze top... ik weet het echt niet meer maar zo is het in ieder geval niet fijn om op wedstrijd te gaan.
Ik zou ook zeggen lessen op verschillende locaties. Lastig als je van anderen afhankelijk bent.. Heb je geen anderen mensen die misschien met je mee kunnen?