Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik flikker in het m2 altijd het bijltje erbij neer. Klote klasse
Ik wil komend jaar met allebei over als het kan

Wil het allemaal iets te graag haha

Naja die 3x dat ik afgelopen jaar gestart ben schiet ook niet echt op... Dit jaar toch wat meer proberen, maarja ik wil zoveel. Springen, crossen, dressuur en dan starten we ook nog endurance...
Kost met al mijn diensten al moeite genoeg om op concours te komen dus ik hou het wel bij springen. Hoewel ik Eddie misschien wel een keer L1 start op ons eigen concours. Die begint wel echt fijn te lopen!
Vorige week in Drachten sprong hij ook al fenominaal. Twijfelde nog wat over hengstenkeuze voor Bella (dit jaar of volgend jaar) tussen Carambole en Connect, maar ik geloof dat ik er nu wel uit ben. Jammer dat er weleens een kleintje of een lastige van komt, als ze ook maar half zo goed springen en galloperen als deze dan zijn ze nog meer dan goed genoeg

Ik ben zelf ook al druk opzoek maar kom niet zo veel verder.
_Ilsee_ schreef:Ik wil graag wat meer cross ervaring opdoen maar zijn er ook terreinen in de buurt van Zwolle (oke met cross moet je meestal wel ver van huis maar toch) waar je kunt oefenen of nog lessen die ik kan gaan volgenIk ben zelf ook al druk opzoek maar kom niet zo veel verder.
) 
_Elke schreef:_Ilsee_ schreef:Ik wil graag wat meer cross ervaring opdoen maar zijn er ook terreinen in de buurt van Zwolle (oke met cross moet je meestal wel ver van huis maar toch) waar je kunt oefenen of nog lessen die ik kan gaan volgenIk ben zelf ook al druk opzoek maar kom niet zo veel verder.
Als je iets verder wilt rijden dan raad ik roxana heel erg aan in Lelystad! Die meid kan echt fijn lesgeven!! (ik vind beter dan waar ik zaterdag ben geweest)