[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:39

B is geen hol aan en wordt raar gepunt dus ik snap die frustraties wel. Vanaf L wordt het beter. In mijn geval is het zo dat ik in het L meer punten rijdt dan in de B.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:45

Zo denk ik er ook over. Mag eigenlijk al naar de L1 (flexibel promoveren) maar wil hem nog wat fijner aan elkaar hebben. Dus dat gaan we over maand of twee wel proberen.
In de tussentijd gewoon lekker springen. Dat dressuur komt ooit wel :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:45

Bij mij gaat B goed en L2 ook, L1 wilde niet, met geen enkel paard. Wel winst, nooit echt hoge scores 8)7

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:47

:D Ik flikker in het m2 altijd het bijltje erbij neer. Klote klasse

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:04

Motiveer me :\ Ik wil komend jaar met allebei over als het kan _O-

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:19

Hahaha ja lijkt me goed. Gewoon vaak starten en hopen op ouwe man met raar rood pak aan als jury

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:26

Die tref je vaker in het B en L geloof ik. Nou ja, eerst nog maar eens wat vaker starten en deze klasse uit.
En richting het B springen

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:33

Is leuk om naar toe te werken Urielle!

Ik vergeet gewoon af en toe dat ik Mick pas 7 maanden heb :+ Wil het allemaal iets te graag haha

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:36

^
Dat herken ik best wel, ik wil ook altijd te veel en te snel :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:18

Het was zo top in de rai, Iedereen op de banken toen willem won!! Super om bij te zijn hihi top dag gehad dus :)

Ka-k joh van je boete Anne.

Ach ja die dressuur.. Ik les op dit moment wel echt heel fijn maar toch echt op dressuur wedstrijd gaan tja.. Ik vind het gewoon niet zo leuk haha.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:49

Ik tuf nog steeds rond in de B met de dressuur :') Naja die 3x dat ik afgelopen jaar gestart ben schiet ook niet echt op... Dit jaar toch wat meer proberen, maarja ik wil zoveel. Springen, crossen, dressuur en dan starten we ook nog endurance... :=
Vorige keer toen wel dik 20 punten meer als de nummer 2, was echt bizar. Vandaag liep ze ook weer fijn, dus toch maar eens op zoek naar een wedstrijdje...

Ik ben blij dat ik m'n diploma al lekker een paar jaartjes op zak heb, heb een leuke afwisselende baan en super collega's.. Misschien ooit nog een boekhoudcursus, gewoon omdat ik cijfertjes en puzzelen leuk vind :+

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:18

Ik vind dressuurwedstijden niet leuk :+ Kost met al mijn diensten al moeite genoeg om op concours te komen dus ik hou het wel bij springen. Hoewel ik Eddie misschien wel een keer L1 start op ons eigen concours. Die begint wel echt fijn te lopen!

Jumping was echt zo gaaf vanmiddag!
Fantastische overwinning van Carambole en Willem. Wat een paard! :+: Vorige week in Drachten sprong hij ook al fenominaal. Twijfelde nog wat over hengstenkeuze voor Bella (dit jaar of volgend jaar) tussen Carambole en Connect, maar ik geloof dat ik er nu wel uit ben. Jammer dat er weleens een kleintje of een lastige van komt, als ze ook maar half zo goed springen en galloperen als deze dan zijn ze nog meer dan goed genoeg :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 07:23

Even een vraag. Op de site van knhs staat b voor C pony 70 cm
B voor d pony 80
B voor e pony 90.

Dan mag je b voor een e pony toch niet tot een meter bouwen of begrijp ik er niets meer van?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 07:30

Nee dat mag niet neer. Soms wel de laatste hindernis zo ongeveer 95cm maar meer niet hoor.

Waar heb je dat gezien?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:08

Ik zei dat ik dacht dat ik met mijn C pony altijd 70 cm sprong en e 90 en werd toen aangevallen dat dat bullshit was. Want ja zei geeft iedere week les dus wist het.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:22

Tja dan zou ik die dus niet meer zo serieus nemen. Paarden B is een meter. Pony E tien cm lager..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:41

Jongens wat een barrage gisteren! Het dak ging eraf, echt fantastisch!!

Nog bijna spijt dat ik m'n samshield heb gekocht, kwam een beeldschone Antares tegen. Maar ben heel blij met wat ik heb, zie 'm in deze configuratie met die top niet zo vaak. Weet niet waarom niet want hij is prachtig. :D

Ik rij geen dressuurwedstrijden, misschien ooit maar vind er nu niks aan. :n

Ook Gomir nog gemeet, was leuk :j

Balen van je boete Anne, lekker duf als je al zo dicht bij huis was. Dan is 't extra zuur.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:40

Ja was echt machtig mooi. Heb zowel Willem en de eigenaren kunnen feliciteren. Lag bijna onder en hengst. Ging even goed raar.

Vond het voor Madeleine wel sneu dat ze zo geƫmotioneerd was. Maar later op stal ging het wel weer hoorde ik van de vrouw van Marc.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 14:53

Gefeliciteerd Pantykous!! Fijne verjaardag!
Waar zat jij in op de tribune?!!

Lithya wat leuk zeg! Hoe heeft je neef het gedaan?! Geen ongeluk met die hengst?? Jij nog heel?

Vond het inderdaad ook heel emotioneel voor de groom. Toch bewijst dat wel dat ze heel veel om het paard geeft .ik vond het wel erg mooi dat ze er zo bij betrokken werd.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:36

Ik wil graag wat meer cross ervaring opdoen maar zijn er ook terreinen in de buurt van Zwolle (oke met cross moet je meestal wel ver van huis maar toch) waar je kunt oefenen of nog lessen die ik kan gaan volgen :) Ik ben zelf ook al druk opzoek maar kom niet zo veel verder.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:30

Crossen kan in Heeten. Weet niet hoe ver dat precies voor jou is?
Www.horseandyou.nl

Zondag zelf concours gehad, ging niet zo fijn. Dus vanochtend maar even 2 hindernisjes in de bak gezet.
En wauw.. wat kan ze springen. Uiteindelijk opgetrokken tot 1.30.. en dat zonder moeite.
Nu weet ik weer waarom ik ookalweer deze pony wilde hebben :o

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:39

Super dan van je training dewifoto!

Heb me ingeschreven voor knhs instructieweek 4a. Is een eventing week en precies tussen mn herkexamens en diploma uitreiking in. Heb er zin in!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:34

_Ilsee_ schreef:
Ik wil graag wat meer cross ervaring opdoen maar zijn er ook terreinen in de buurt van Zwolle (oke met cross moet je meestal wel ver van huis maar toch) waar je kunt oefenen of nog lessen die ik kan gaan volgen :) Ik ben zelf ook al druk opzoek maar kom niet zo veel verder.

Als je iets verder wilt rijden dan raad ik roxana heel erg aan in Lelystad! Die meid kan echt fijn lesgeven!! (ik vind beter dan waar ik zaterdag ben geweest ;) )

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:55

Lithya schreef:
Ik zei dat ik dacht dat ik met mijn C pony altijd 70 cm sprong en e 90 en werd toen aangevallen dat dat bullshit was. Want ja zei geeft iedere week les dus wist het.

90 cm voor de E's maar wel toegelaten speling qua hoogte in het parcours, had ze het daar niet over?

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:37

_Elke schreef:
_Ilsee_ schreef:

Als je iets verder wilt rijden dan raad ik roxana heel erg aan in Lelystad! Die meid kan echt fijn lesgeven!! (ik vind beter dan waar ik zaterdag ben geweest ;) )

Mee eens maar als je toch al onderweg bent kun je ook doorrijden naar Alice :D
Dat is in tijd niet veel verder en ik vind daar de sfeer leuker.