Jah vind ik ook. Maar ik sponser de meiden al genoeg. Kwa overal heen rijden met trailer als ze ergens aan mee willen doen enz. Ouders betalen wel netjes diesel vergoeding maar kost mij regelmatig mijn ene vrije dag in het weekeind. ( ik werk vrijdag avond en de hele zaterdag) ik vind als ze willen starten dat ze dan de kosten zelf moeten betalen en dat is waar de schoen wringt. De pony s worden technisch niet beter van de meiden. Hoewel ze natuurlijk super hun best doen. En als ze er mee starten word ik er ook niet beter van (start immers zelf ook en op hoger niveau). Had ik er nou zelf beter van geworden had ik wel een deel of alles van de kosten willen betalen maar dat is op dit moment niet zo. Wie weet veranderen ze wel van gedachten als ze door mogen.
Bleeg ik had nou allang op stal willen zijn om mn beesies te trainen. Van de wk verstandskiezen laten trekken bij de kaakchirurg. Lees ik dat boekje mog eens door bij complicaties kon ik ongeveer het hele lijstje afvinken. Dus dan moet je bellen. Is afdeling kaakchirurgie op vrijdag dicht, maar ik wil zo echt het weekeind niet in. Dus tandarts gebeld kan daar om 11 uur terecht. Hopelijk mag ik daarna rijden maar ik vrees dat allemaal ontstoken is. Krijg mn kaken amper nog van elkaar.