Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Us2001 schreef:Tsjonge....volgens mij is de verdeling van de proeven niet helemaal ideaal..
Us2001 schreef:Omdat, zoals ik eerder las er ook jury's zijn die "niks" krijgen en anderen misschien veel? Het is geen kritiek ofzo. Het was een aanname...ik ben geen jury, dus ik ging af op wat ik gelezen en gehoord had.
er staat ook weer fijn commentaar bij, bijna hetzelfde als bij de vorige proef, dus daar gaan we lekker mee aan de slag! En dan was dit weer de laatste keer online…
ynskek schreef:Us2001 schreef:Tsjonge....volgens mij is de verdeling van de proeven niet helemaal ideaal..Us2001 schreef:Omdat, zoals ik eerder las er ook jury's zijn die "niks" krijgen en anderen misschien veel? Het is geen kritiek ofzo. Het was een aanname...ik ben geen jury, dus ik ging af op wat ik gelezen en gehoord had.
Als je doelt op dat ik weer proeven gehad heb... dat zijn veelal proeven die eerst bij anderen gelegen hebben en om welke reden dan ook nog niet beoordeeld waren.
Ze hebben een aantal juryleden die ze in zo'n geval dan een berichtje kunnen doen of die op dat moment tijd heeft voor spoedjes tussendoor... daar zal ik echt niet de enige voor zijn.
Ik krijg max 1x per 3 a 4 weken een pluk die gelijk bij mij terecht komen.
Eerste proef echt jammer dat er geen fatsoenlijk commentaar wordt gegeven, vind 'aanleuning' als enige een beetje...jammer. Nu is het wel een ding, zeker in de overgang terug naar stap. Bijna 25-jarige ruin die jaren stil heeft gestaan, wat teruggevallen bovenlijn door stilstaan en PPID. In de overgang terug merk je dat hij de aanspanning soms loslaat en zich er dan uit duwt. Schijnovergangen doet hij juist voorbeeldig. 2de proef fijner commentaar. Volgende week zondag voor t echie
van ruim 5 maanden maar weer eens een proefje opgenomen gisteren.