Yom schreef:waar heb jij vandaag gereden Nikkiloves?
In Ewijk, wedstrijd van de NHPS
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze is vrij duidelijk in haar reacties, dus ik ben niet bang voor andere reactie, behalve wat wennen aan weer rijden. En mijn moeder rijdt daar tussendoor nog als zadel weer goed is.
mirjamalvaro schreef:Beter. Die van mij kunnen vrij heftig reageren als het zadel opeens anders ligt.
Maar Flow is echt stik braaf gelukkig. Als zij heftig reageert dan wil ze niet vooruit en komen we de bocht niet om, maar niet ontploffen, niet bokken en niks raars. Alleen heel duidelijk laten merken dat het niet fijn ligt en ze niet mee wil werken. 

Shelly21 schreef:Vervelend van het zadel mywishmax. Hopelijk is hij dan straks wel goed.
Ynskek toch de wp voor de L2 binnen, maar je scoort toch liever hoger snap ik.
Brrrr bij jullie ook zo koud? Echt niet normaal Haha.
Gister les gehad met Xaffier en hij wijkt echt als een tierelier nu. Krijg meer vertrouwen voor de L2.
[ [url=m/PwCvdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xALP99.jpg]Afbeelding[/url] ]
mirjamalvaro schreef:Oh? Dan zijn de hogere klasse zeker dit weekend.

Maar goed, zadel lag goed, ze liep redelijk goed, alleen beetje narrig dat ze weer moest werken. Ze wilde best lopen, maar dan zoals aan de longeerlijn, dus lekker lang en laag en rechts vasthouden. 
Dat kan om de week zijn, of elke week en dan weer weken niet. Vaker dan 1 keer per week kan niet, omdat mijn 2e rijdag de vrije dag van instructie is, dus daarom zou ik nu moeten ruilen moet moeders. Alleen het voor mezelf rijden gaat niet altijd helemaal lekker, dat was de laatste keer voor wedstrijden ook. Maandags les, fijn gereden en dan donderdag voor mezelf en maar niet lekker door kunnen rijden. Misschien zit het ook tussen mijn oren hoor, dat ik dat wil voorkomen.
Ik wil sowieso 1 keer les om weer even het knopje aan te vinden.
Ik heb alleen nog maar amalia (en dan twijfelen of ik alles mee doe of 1 dag) en de kringkampioenschappen.