[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nontie

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:27

Festivalseizoen begint in april weer dus dan zal je het wel drukker krijgen Mirthe.
Mijn vriend werkt in de licht/geluid enzo dus die heeft het ook aardig rustig, op wat kleine klusjes na

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:31

Mooie cap!!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:02

Hij is mooi Pantykous! Z'n bovenkant heb ik nog nooit in het echt gezien. Schittert dat in het licht?
Carola, dat is iets van samshield, hebben ze allemaal. :)

Ik vind het nu wel trouwens leuk dat je alle paarden op kan zoeken op mijnknhs. Mocht je een paard willen kopen kunnen je zo alle sportstanden vinden.

Ik denk dat ik er niet aan zou kunnen wennen zo onregelmatig werken. Maar wel balen dat er niet veel te doen is Mirthe.

Er gaan van ons hier best wat naar jumping Amsterdam of niet?!!

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:07

Gave cap zeg!

Ik heb mijn jaarling merrie net even naast mijn andere merrie gezet.
Fay wordt overmorgen 1,5 jaar. Ze staat naast Lotus, Loot is ongeveer 1.62m.
Iedereen zei bij haar geboorte dat ze klein was, nou volgens mij trekt ze aardig bij als ik dit zo zie. :=

Lotus is niet haar moeder. Moeder is 1.67m hoog (4 jaar), vader onbekend. Moeder niet wetend drachtig op Zuidlaardermarkt gekocht. Ben benieuwd wat deze puber ons in de toekomst gaat brengen!

Afbeelding

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:20

Zo die groeit goed ja!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:21

HALLOOOOO bijna een hele dag niets gepost... waar is iedereen :+ ?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:29

Op de bank :P

Mijn guppekind heeft vandaag zijn eerste huppeltjes gemaakt! :D Het ging allemaal nog een beetje onbeholpen, maar hij was superbraaf en heeft niet geweigerd. Heb zelfs al paar sprongetjes uit galop gedaan met hem. Mijn kleine toppertje :+:

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:38

Super Gomir! Jij gaat goehoeed!

IK GA MORGEN CROSSEN BIJ TIM LIPS!! EN JA IK SCHREEUW WANT IK HEB ER Z'N ZIN IN!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:40

Gaaf! Hopelijk gooit het weer geen roet in het eten om op pad te gaan!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:44

Ik rij met clubgenootje met dikke pick-up (amarok, google) met winterbanden en twee paarden.. gok dat dat wel goed gaat met vrachtwagen chauffeur als bestuurder... *\o/*

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:48

Super dat ie t goed aanpakt zeg !
Die trekt inderdaad aardig bij haha NibbitLotus :P
Aaah super gaaf Elke! Alvast veel plezier :)

Wij net door halve sneeuwstorm terug uit Meppel gereden. Wezen kijken bij AOC Terra paardensport.
Lijkt een hele leuke opleiding maar is zo ver weg.. Dus nog goed overna denken en ook over de fotovakschool en de HKU Kunst en Economie.
Oh wat zit ik lekker op 1 lijn qua studies :+

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:51

Die paardenopleidingen stellen zo weinig voor, dat kun je ook zo wel doen als je die kant op wilt :+

Sneeuw en ijzel blijft glad Elke. Maar met zo'n combinatie is het wel sneller verantwoord dan met een volkswagenbusje ;)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:06

Punt is dat ik geen idee heb wat ik wil doen haha :+ Waren ook nog even langs Groenhorst Barneveld gereden. Maar die is ook al meer bedoelt als je al internationaal rijd ofzo. Dus dat is sowieso niks want mijn knollebol is niet eens geschikt voor dat werk laat staan ik hahaha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:23

Er zijn weinig scholen (m.u.v. de masterclasses) die echt dat niveau eisen hoor. Maar feit blijft dat die paardenopleidingen leuk zijn, maar dat je er daarna weinig mee kan :o

Hoewel dat laatste tegenwoordig ook voor geneeskunde geldt :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:42

Precies dat is het ook :P Er zijn wel banen maar het verdiend gewoon heel slecht.
Met dingen als fotografie is het natuurlijk ook altijd maar afwachten of het wat word. Al zou ik opzicht best twee opleidingen kunnen doen. Dus eerst de een en dan nog een andere. Maar het blijft heel erg lastig..

Heb me net trouwens ingeschreven voor de BB cross in het amsterdamse bos! Gaan ze dit jaar voor het eerst doen en willen ze als er genoeg animo voor is wel jaarlijks gaan doen en dan ook met officiële klasses uiteindelijk. Echt super leuk bij ons om de hoek :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:50

Blijft inderdaad oppassen op de weg carina. Voorzichtig rijden dus!

Paardenhouderij.. Tja.. Ik zou iets kiezen waarin iets meer baangarantie is... Ook voor als je 50 bent nog te doen is haha

Gaaf joh crossen in A'dam , komt vast goed. Die van jou is gretig zat!

Gauw slapen nu, vroeg op pad.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:52

Hoor wel vaker dat de ruiters iemand zonder opleiding in dienst nemen, dan met.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:57

Precies Lithya! Om te vegen heb je geen opleiding nodig en als ze een ruiter zoeken zijn ze vaak beter af bij handige mensen zonder diploma dan bij de gemiddelde gediplomeerde :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:06

gomir schreef:
Precies Lithya! Om te vegen heb je geen opleiding nodig en als ze een ruiter zoeken zijn ze vaak beter af bij handige mensen zonder diploma dan bij de gemiddelde gediplomeerde :+

Dit dus!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:12

Aan de andere kant moet je wel een studie doen (en werk) wat je graag doet. Zegt oma die op haar 35e nog altijd niet weet wat te doen. In mijn tijd was Deurne elite en onbetaalbaar (ruim zesduizend gulden per jaar om stront te scheppen?!) dus ik mocht er niet naartoe, maar dan had ik nu in elk geval een diploma gehad. Nutteloos misschien maar ik heb alsnog niks na de havo. En ik wil een diploma, maar wat?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:20

#*(%&#(*@)%(#&*(&Q#)W&%)Q#%*Q_#*_Q#5_#&(78&@!$ bijna klaar met topic in elkaar zetten, hele avond mee bezig geweest (al sinds Utopia, dat vond ik niets aan), loopt net internet vast. Klereding. Normaal doe ik het altijd in Word... maar dat is zo lastig met voorbeeld bekijken. Grrrrrr dan wordt het morgenavond, of een verkorte samenvatting ipv alle wedstrijden compleet met resultaat en gevoel uitschrijven :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:20

poedersuiker opleidingen ook :Y)
ik weet ook niet wat te doen met mn leven eigenlijk :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:24

Ik heb op het Johan Cruyff College gezeten. MBO niveau 4 marketing en communicatie, verkort omdat ik m'n HAVO al had. Prima opleiding, bijna cum laude geslaagd. Ik heb een paar van de examens met Ivgeny Levchenko (die voetballer) gedaan, zat bij allemaal prof voetballers, schaatsers, wielrenners, skiërs etc. maar vooral paardenmeisjes in de klas. 1 rijdt internationaal, de rest reed L t/m Z. Dan doe je eigenlijk ook een sportopleiding maar sport je niet en heb je opzich een normaal diploma. Er zit ook een vestiging in Almaar of Amsterdam geloof ik.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:27

Er is gewoon zó veel en het is allemaal nét niet wat ik wil. Of de studie is leuk maar het werk erbij niet, of het werk is leuk maar de studie saai of te moeilijk, of ik kan er toch geen droog brood mee verdienen , of iedereen vindt het leuk en je krijgt er toch geen werk in.
Eigenlijk moet je zulke belangrijke keuzes niet zo jong moeten maken!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:18

Ik zit ook op aoc terra paardensport, simpel weg omdat ik het een super leuke opleiding vindt en een studie doe waar ik het leuk heb! Je krijgt namelijk ook veel boekhouden, leiding geven etc. Je moet later kiezen tussen sport of mnaagement dus dan wordt dat management en krijg je ook zo'n diploma erbij. Toch nog leerzaam :)

Sjakie heeft vandaag weer 1.05 gesprongen, als een makkie! Zondag weer 2 rondjes BB in assen op school!

Veel plezier bij Tim lips!!