Over het tenue, nee dat is niet verplicht maar ik waardeer het wel degelijk als ik zie dat je moeite gedaan hebt. Dat hoeft niet wedstrijdtenue te zijn maar volkomen verslonst te paard is ook niet nodig he. En dat zie ik ook.....Ik doe er overigens niets mee maar denk wel eens nou joh, beetje moeite kan echt geen kwaad.
En jongens, de 27e en dan nu al vragen naar de uitslag? Die zijn dus de 27e of de 28e verstuurd naar de juryleden, als dat al gebeurd is want ik denk dat jullie over mijn melding heen gelezen hebben dat er een storing is en dat er dus vorige week weinig verstuurd is. Dan was het ook nog eens pinksterweekend dus zijn ze gisteren weer van start gegaan. Ik denk echt dat jullie de lat te hoog leggen en ik moet ook zeggen dat ik het persoonlijk wat irritant vind om eerlijk te zijn. Als er gezegd wordt minimaal 5 werkdagen en je gaat binnen 2 dagen al roepen dat het lang duurt, is het misschien verstandig om niet meer in te schrijven. Accepteer gewoon dat het een week duurt, alles wordt handmatig verwerkt zowel als jullie het insturen, het doorsturen naar de juryledenl, de juryleden zelf en vervolgens het weer terugsturen naar de KNHS. Beetje realiteitszin kan echt geen kwaad, er wordt echt heel hard gewerkt achter de schermen

[/quote
Ieder zijn mening natuurlijk, jij mag het irritant vinden maar je zou maar een pony te koop hebben waar een rijtje voor staat en kindlief wil toch nog graag die punt hebben in het M straks. Dan is het retehandig om te weten of we al M mogen inschrijven of niet. De wedstrijden liggen momenteel niet voor het oprapen en bij 1 x ogen knipperen zijn ze volgeschreven. Ik wil niet iemand zijn plekje inpikken om later te moeten annuleren.
Zie het niet als klacht. Dan zie ik het niet als beledigends dat je mijn achtergrond niet weet en zegt dat ik geen realiteitszin zou hebben.
Ieder zijn verhaal...