Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:27

afkepieteke schreef:
Annetje schreef:
Bij mij is de inschrijving alweer gesloten :roll:

Jup.. bij mij ook :(

Echt niet normaal. Hoe kan het nu nog steeds zo snel vol zijn? Ik had gedacht dat er nu wel mensen op pad zouden gaan ipv online starten en iedereen is vast ook wel zo lief om zichzelf niet elke week digitaal in te schrijven, toch?
Ik heb nu wel de wedstrijd van de 11e staan, maar ik denk dat dat gewoon echt geluk hebben was. Ik heb me toen rond tien uur ingeschreven, dacht ik.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:27

Ik wil ook graag inschrijven. Vorige week is het ook al niet gelukt. Maar het is gesloten?

LienC

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:28

Misschien minder plekken? Er gaat vanmiddag vast weer wat open!

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:30

Ik denk eerder dat er iets fout gaat op de site dan dat het vol zit.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:31

Ja, volgens mij ook. Ik wou kijken naar de deelnemerslijst maar die werkt bij mij ook niet. Vast een foutje oid

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:36

Bij mij komt er via mijnknhs wel soms de knop inschrijven te staan, maar als ik verder klik, staat er dat inschrijving nog niet open is.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:38

Hier is het inschrijven wel gelukt voor 2 ruiters, al stond voor één van beiden de inschrijving er dubbel in en kostte het redelijk wat moeite om die inschrijving voor betaling te verwijderen. Toch gelukt en inmiddels ook betaald.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:38

Ik zie een deelnemerslijst met 751 aanmeldingen, zou het opzettelijk halverwege dichtgezet zijn? Dat de uitspraak dat je niet meteen in de ochtend hoeft in te schrijven ene keer waar is :Y) .

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:39

Bij mij is het rond 09.10 gelukt om in te schrijven. Wel had ik op het kalender overzicht niet de optie inschrijven staan. Heb toen op details geklikt en is het alsnog gelukt

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:03

Hij lijkt toch echt al vol? Bizar!
Deelnemerslijst is nu te zien met 35 pagina’s

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:06

Als dat zo is, dan gaat het alleen maar sneller vol! Misschien moeten ze toch maar meer plaatsen vrij maken. Ik wil ook :Y)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:08

Hebben er al mensen die mee doen aan de Z-pilot hun punten?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:12

Dispar_Vulgo schreef:
Hij lijkt toch echt al vol? Bizar!
Deelnemerslijst is nu te zien met 35 pagina’s

Ik zag net 1622 combinaties definitief. Dat is echt veel!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:15

Annetje schreef:
Als dat zo is, dan gaat het alleen maar sneller vol! Misschien moeten ze toch maar meer plaatsen vrij maken. Ik wil ook :Y)

Ja of de hele woensdag ieder uur een x aantal. Nu hangt het wel heel erg op 9 uur

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:16

Ik sla voorlopig over helaas. Er is kogelartrose vastgesteld bij mijn paard dus zijn nu in behandeling. Moest wel even inschrijven voor een vriendin duurde hier ook nog best wel lang.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:20

Het lukt mij ook niet, ik krijg de melding:

Online inschrijven via Mijn KNHS nog niet mogelijk

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:22

Eerst kon ik nog wel op inschrijven klikken, maar kon ik niet een klasse aanvinken. Nu is heel het inschrijven ook weg, zal wel vol zitten dus?

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:32

Ik zit weer elk half uur te refreshen zonder resultaat helaas. Iemand toevallig vandaag al een uitslag. Ik zie dat er nog steeds mensen wachten op uitslag van de 21e. Wij hebben de 27e 2 x ingestuurd L2 pony en paard.
Iemand een idee hoe je de uitslag krijgt als je start voor meetmoment? Ook online? Wij zitten tegen de laatste puntjes aan voor de pony die te koop komt. Ze wil haar dolgraag nog M starten voor de gaat. (En geduld is nooit mijn sterkste punt helaas)

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:40

FriesWytske schreef:
Hebben er al mensen die mee doen aan de Z-pilot hun punten?

ik nog niet en ik ben reuze nieuwsgierig! Ook ben ik erg benieuwd hoe jury leden het ervaren hebben om zo de klasse Z te moeten beoordelen, of ze het vinden "werken" ?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:56

Over het tenue, nee dat is niet verplicht maar ik waardeer het wel degelijk als ik zie dat je moeite gedaan hebt. Dat hoeft niet wedstrijdtenue te zijn maar volkomen verslonst te paard is ook niet nodig he. En dat zie ik ook.....Ik doe er overigens niets mee maar denk wel eens nou joh, beetje moeite kan echt geen kwaad.

En jongens, de 27e en dan nu al vragen naar de uitslag? Die zijn dus de 27e of de 28e verstuurd naar de juryleden, als dat al gebeurd is want ik denk dat jullie over mijn melding heen gelezen hebben dat er een storing is en dat er dus vorige week weinig verstuurd is. Dan was het ook nog eens pinksterweekend dus zijn ze gisteren weer van start gegaan. Ik denk echt dat jullie de lat te hoog leggen en ik moet ook zeggen dat ik het persoonlijk wat irritant vind om eerlijk te zijn. Als er gezegd wordt minimaal 5 werkdagen en je gaat binnen 2 dagen al roepen dat het lang duurt, is het misschien verstandig om niet meer in te schrijven. Accepteer gewoon dat het een week duurt, alles wordt handmatig verwerkt zowel als jullie het insturen, het doorsturen naar de juryledenl, de juryleden zelf en vervolgens het weer terugsturen naar de KNHS. Beetje realiteitszin kan echt geen kwaad, er wordt echt heel hard gewerkt achter de schermen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:59

MarryAnneR schreef:
Ik zit weer elk half uur te refreshen zonder resultaat helaas. Iemand toevallig vandaag al een uitslag. Ik zie dat er nog steeds mensen wachten op uitslag van de 21e. Wij hebben de 27e 2 x ingestuurd L2 pony en paard.
Iemand een idee hoe je de uitslag krijgt als je start voor meetmoment? Ook online? Wij zitten tegen de laatste puntjes aan voor de pony die te koop komt. Ze wil haar dolgraag nog M starten voor de gaat. (En geduld is nooit mijn sterkste punt helaas)

gewoon direct zijn geschreven protocollen die je mee krijgt. Zullen ze wel ergens buiten in de bakje leggen.

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:14

[quote="daffodil"]Over het tenue, nee dat is niet verplicht maar ik waardeer het wel degelijk als ik zie dat je moeite gedaan hebt. Dat hoeft niet wedstrijdtenue te zijn maar volkomen verslonst te paard is ook niet nodig he. En dat zie ik ook.....Ik doe er overigens niets mee maar denk wel eens nou joh, beetje moeite kan echt geen kwaad.

En jongens, de 27e en dan nu al vragen naar de uitslag? Die zijn dus de 27e of de 28e verstuurd naar de juryleden, als dat al gebeurd is want ik denk dat jullie over mijn melding heen gelezen hebben dat er een storing is en dat er dus vorige week weinig verstuurd is. Dan was het ook nog eens pinksterweekend dus zijn ze gisteren weer van start gegaan. Ik denk echt dat jullie de lat te hoog leggen en ik moet ook zeggen dat ik het persoonlijk wat irritant vind om eerlijk te zijn. Als er gezegd wordt minimaal 5 werkdagen en je gaat binnen 2 dagen al roepen dat het lang duurt, is het misschien verstandig om niet meer in te schrijven. Accepteer gewoon dat het een week duurt, alles wordt handmatig verwerkt zowel als jullie het insturen, het doorsturen naar de juryledenl, de juryleden zelf en vervolgens het weer terugsturen naar de KNHS. Beetje realiteitszin kan echt geen kwaad, er wordt echt heel hard gewerkt achter de schermen :j[/quote

Ieder zijn mening natuurlijk, jij mag het irritant vinden maar je zou maar een pony te koop hebben waar een rijtje voor staat en kindlief wil toch nog graag die punt hebben in het M straks. Dan is het retehandig om te weten of we al M mogen inschrijven of niet. De wedstrijden liggen momenteel niet voor het oprapen en bij 1 x ogen knipperen zijn ze volgeschreven. Ik wil niet iemand zijn plekje inpikken om later te moeten annuleren.
Zie het niet als klacht. Dan zie ik het niet als beledigends dat je mijn achtergrond niet weet en zegt dat ik geen realiteitszin zou hebben.
Ieder zijn verhaal...

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:18

MarryAnneR schreef:
daffodil schreef:
Over het tenue, nee dat is niet verplicht maar ik waardeer het wel degelijk als ik zie dat je moeite gedaan hebt. Dat hoeft niet wedstrijdtenue te zijn maar volkomen verslonst te paard is ook niet nodig he. En dat zie ik ook.....Ik doe er overigens niets mee maar denk wel eens nou joh, beetje moeite kan echt geen kwaad.

En jongens, de 27e en dan nu al vragen naar de uitslag? Die zijn dus de 27e of de 28e verstuurd naar de juryleden, als dat al gebeurd is want ik denk dat jullie over mijn melding heen gelezen hebben dat er een storing is en dat er dus vorige week weinig verstuurd is. Dan was het ook nog eens pinksterweekend dus zijn ze gisteren weer van start gegaan. Ik denk echt dat jullie de lat te hoog leggen en ik moet ook zeggen dat ik het persoonlijk wat irritant vind om eerlijk te zijn. Als er gezegd wordt minimaal 5 werkdagen en je gaat binnen 2 dagen al roepen dat het lang duurt, is het misschien verstandig om niet meer in te schrijven. Accepteer gewoon dat het een week duurt, alles wordt handmatig verwerkt zowel als jullie het insturen, het doorsturen naar de juryledenl, de juryleden zelf en vervolgens het weer terugsturen naar de KNHS. Beetje realiteitszin kan echt geen kwaad, er wordt echt heel hard gewerkt achter de schermen :j[/quote

Ieder zijn mening natuurlijk, jij mag het irritant vinden maar je zou maar een pony te koop hebben waar een rijtje voor staat en kindlief wil toch nog graag die punt hebben in het M straks. Dan is het retehandig om te weten of we al M mogen inschrijven of niet. De wedstrijden liggen momenteel niet voor het oprapen en bij 1 x ogen knipperen zijn ze volgeschreven. Ik wil niet iemand zijn plekje inpikken om later te moeten annuleren.
Zie het niet als klacht. Dan zie ik het niet als beledigends dat je mijn achtergrond niet weet en zegt dat ik geen realiteitszin zou hebben.
Ieder zijn verhaal...

Je zou natuurlijk ook nog eventjes kunnen wachten met de verkoop als die M proef zo verschrikkelijk belangrijk is... Daarbij is al een aantal keer eerder aangegeven dat ze vanuit de KNHS de klasse kunnen omzetten als je toch al hoger mag. Dan kan je gewoon contact met ze opnemen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:19

mavantos schreef:
Je zou natuurlijk ook nog eventjes kunnen wachten met de verkoop als die M proef zo verschrikkelijk belangrijk is... Daarbij is al een aantal keer eerder aangegeven dat ze vanuit de KNHS de klasse kunnen omzetten als je toch al hoger mag. Dan kan je gewoon contact met ze opnemen.

Dat is niet zo hoor. Met dat online gebeuren kunnen ze niet je een klasse hoger zetten. Had ik ook, ik moest de ene annuleren en dan proberen in te schrijven voor de klasse hoger.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:25

Caritas schreef:
mavantos schreef:

Dat is niet zo hoor. Met dat online gebeuren kunnen ze niet je een klasse hoger zetten. Had ik ook, ik moest de ene annuleren en dan proberen in te schrijven voor de klasse hoger.

En daar hebben we hier dus geen enkel probleem mee gehad. Gewoon gemaild of de klasse omgezet kon worden en was dezelfde dag geregeld