gomir schreef:Dat is leuk Laura! Zoiets zou ik met gupje ook wel willen doen![]()
Waar is dat?
Ze hebben een Facebook pagina hunter-jumper equitation Holland en daar staan alle data. Is komende week door het hele land weer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen ballen verstand van! vind het echt triest dat wanneer je met een springzadel rijd je dan minder punten krijgt.. oké tot nu toe heb ik dat alleen op het FK gehad en voor de rest voldoende punten. Maar denk wel dat wanneer het hoger dressuur wordt dan zal het wel moeilijker worden. Diegene die op mijn grote rijd heeft wel een dressuurzadel erop ect en gaat deze maand de M1 debuut doen
Maar oké dat paard is ook geen voorbeen zwaaier enige voordeel wat ze heeft is haar vier witte benen
Zal het filmpje even uploaden. Er zit nog genoeg werk in maar we gaan wel echt vooruit elke keer.
Heeft zat ruimte over nog 
hee wat goed! Gefeliciteerd!!! Heerlijk enthousiast dier heb je toch.

Met dressuren winnen we eigenlijk altijd, met meestal 4 winstpunten en enkele keer zelfs 6.
Nu ben ik daar stiekem natuurlijk wel een klein beetje trots op, omdat hij als pony het toch maar doet tussen de paarden.
Springen daarentegen gaan we de schoondheidsprijs niet mee winnen haha. Nou gaat het wel steeds beter, hij kan hartstikke fijn springen maar een parcours netjes, foutloos rond rijden is nog een dingetje.

Lithya schreef:Na de m2 wordt het weer makkelijker cio![]()
Die heeft er wel lol in Nann. Het lijkt alleen of je zelf in de afzet nog even extra aanspoort,

jullie doen het trouwens hartstikke goed in de springring! Succes met jullie M1 debuut!
Bunschoten, daar hebben we haar gekocht ! Ik start voor kring salland, maar we zijn vaak genoeg ergens anders te vinden. In ieder geval met mijn vorige paardje dan met hoch hebben we nog niet echt gestart :’) Maar meestal in overijssel/gelderland zoeken we leuke wedstrijden.