[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:32

gomir schreef:
Dat is leuk Laura! Zoiets zou ik met gupje ook wel willen doen :j
Waar is dat?

Ze hebben een Facebook pagina hunter-jumper equitation Holland en daar staan alle data. Is komende week door het hele land weer.

FCSA

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:43

Wat leuk dat ze het in NL introduceren!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 08:52

Toch je dressuurzadel erop doen gomir :))

Leuk Laura!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:41

Tja dressuur :P geen ballen verstand van! vind het echt triest dat wanneer je met een springzadel rijd je dan minder punten krijgt.. oké tot nu toe heb ik dat alleen op het FK gehad en voor de rest voldoende punten. Maar denk wel dat wanneer het hoger dressuur wordt dan zal het wel moeilijker worden. Diegene die op mijn grote rijd heeft wel een dressuurzadel erop ect en gaat deze maand de M1 debuut doen :) Maar oké dat paard is ook geen voorbeen zwaaier enige voordeel wat ze heeft is haar vier witte benen :P

Het compliment wel blij mee maar dat paard toont wel heel mooi en mooie fijne galop. Kan ook echt genieten van dat paard! En ja Gucci was op dreef :+

@Laura: leuk zo'n hunter competitie!!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:18

Die voorbeenzwaaiers staan echt niet altijd vooraan... heb ik ze helaas laten merken van’t zomer :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:27

Goed zo!!! springpaarden kunnen ook best heel goed doen in de dressuur!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 13:59

Aah Gomir jullie kunnen het wel! Je hebt ook al een winstpunt gereden hè. Maar springen is ook leuk en als je dat zelf ook leuker vind dan moet je dat zeker doen of in ieder geval overwegen. Trainen kan nooit kwaad en hij heeft hoger gesprongen dan BB dus dat is peace of cake. :D

Ot is verkocht aan een dressuur ruiter. Is ook spring gefokt. Ik heb altijd wel goede punten gereden maar heb nooit hoger gereden dan L2 want kon voor geen meter doorzitten op hem haha.

Iedereen lekker gecrosst van het weekend. Leuk! Hebben jullie het droog gehouden? En hebben jullie foto’s/filmpjes? :D

Lau leuk dat Gis het zo goed doet! En wat leuk van je clinic. Word wel steeds bekender.

Vibabu wat goed!

Marijke wat een mooi compliment!

Ik heb van het weekend voor het eerst B gesprongen met een winstpunt! :D :D Zal het filmpje even uploaden. Er zit nog genoeg werk in maar we gaan wel echt vooruit elke keer.

Iemand hier wel eens gestart in Hierden?

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 14:01

Gefeliciteerd Nann! *\o/*

Wij hebben geen filmpjes van het crossen helaas, ik was in m'n eentje op pad..

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 14:05

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 16:16

netjes hoor nann! Hij vindt springen zo te zien erg leuk? :D Heeft zat ruimte over nog :)

Springpaarden kunnen zeker dressuren! Als je het allemaal al netjes afwerkt kom je een heel eind! Rij met Schimmel al een tijdje M2 en rijden regelmatig de "echte" dressuurpaarden eraf. Stiekem al aan het kijken naar ons Z debuut :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:48

Ik heb filmpjes etc op mijn insta en facen9ok maar had je denk ik al gezien nann! Ik jou mooie filmpje ook al!
Ik rij ook nog wel eens winspunten en prijzen on de M1. Vind het zelf wel lastig hoor haha

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:55

Na de m2 wordt het weer makkelijker cio :+

Die heeft er wel lol in Nann. Het lijkt alleen of je zelf in de afzet nog even extra aanspoort,

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:23

ik heb wel filmpje maar twijfel of ik die wel online wil zetten :') wil hem wel privé sturen :)

Wat een mooi rondje Nann!!!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:44

Nann, *\o/* hee wat goed! Gefeliciteerd!!! Heerlijk enthousiast dier heb je toch. <3

Vibabu, ik ben wel benieuwd! :)

Hier is het juist andersom haha, ik heb een dressuurpaard (pony) waarmee ik een poging doe tot springen. :+ Met dressuren winnen we eigenlijk altijd, met meestal 4 winstpunten en enkele keer zelfs 6. :o Nu ben ik daar stiekem natuurlijk wel een klein beetje trots op, omdat hij als pony het toch maar doet tussen de paarden. <3 Springen daarentegen gaan we de schoondheidsprijs niet mee winnen haha. Nou gaat het wel steeds beter, hij kan hartstikke fijn springen maar een parcours netjes, foutloos rond rijden is nog een dingetje. :D

Volgende week M1 debuut staan en begin april B springen debuut. Ik hoop dan wel stiekem snel een winstpunt te halen in het springen want ik wil heel graag officieel gaan SGW'en dit seizoen. 15april eerste crosstraining van dit jaar gepland en vanaf eind april begint de regio crosstraining, reeks van 6 lessen verspreid over 3 maanden. :)

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:04

Ziet er super uit nann! Top :)

Dat hunter jumper equitation lijkt me best leuk!

Ik heb vorige week vrijdag dressuur gestart, wat niet echt lekker ging. Ze was veels te zenuwachtig.
Gisteren heb ik gewoon even rustig een oefeparcours gesprongen in de buurt. Rondje 70 en 80 :+
Eerste keer dat we echt losreden in de kleine hal en dan het parcours in.
Ze deed het echt heel erg goed. Super trots op dr.
Moest zelf echt nog even inkomen weer hoor.. jeetje.
Heb nog een filmpje van het 80 rondje !
Misschien wel leuk om te zien? We hebben in ieder geval genoeg punten te verbeteren. Maar we zijn hard aan het werk.

Ik heb haar nu bijna 2 maand ! Heel kort nog maar de tijd gaat zo snel.
https://youtu.be/bcQngDkEUDY

Ik vroeg me eigenlijk af, in welke regio’s starten jullie allemaal?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:21

Lekker Nann! Ze vind het in ieder geval leuk!
Ziet er goed uit Anouk. Ik ken jou volgens mij nog van de stal de eik tijd :P
Super leuk dat je gaat crossen Sanne!

Ik start in noord Holland en Utrecht.

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:25

Aah wow Laura, nu je het zegt !! Wat leuk zeg. Dat is alweer heel lang geleden haha. Geweldig.
Even een brutale vraag maar wat doe je dan nu aan de andere kant van het land? Verhuist neem ik aan?
Dan zal ik je niet zo 1,2,3 tegen komen denk ik, wel jammer. Maar wie weet :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:26

Haha nou ik heb nooit in Holten gewoond! We hadden daar een vakantie huisje dus vandaar dat ik er bijna ieder weekend was toen.
Misschien een keer met een crossles. Dan reizen we wel wat verder :j

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:30

Aah joh, dat weet ik niet eens meer haha. Dacht dat je daar altijd had gewoond in omgeving Holten. Maar niet dus !
Ik wil wanneer we wat langere tijd een combinatie zijn ook van die impuls crossjes gaan doen. Kijken hoe ze dat op pikt en in de buurt wat lesjes volgen. Hoop dat ze dat leuk gaat vinden, ik vond het altijd geweldig !
Kom je dan ook wel is naar de cross in Bathmen Laura?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:51

Oh die staanders van hindernis 4a en b.... die mogen ze wel brengen!!! :o

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:31

Hunter vind ik er leuk uitzien, wordt hier nog best veel gedaan (Frankrijk) Vorig jaar was Cascade daar echt nog niet klaar voor (veel overkruisd in galop) misschien later dit jaar wel als de parcoursen zo gaan als we willen.

Castello heeft vorig jaar wel een poging gedaan op een Hunter wedstrijd met mijn man, maar dat was meer zodat hij weer eens op vreemd terrein zou komen.

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:53

In welke regiowoon je Jes ? Familie van mij woont ook in Frankrijk en ben daar ook meerdere keren per jaar te vinden. :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 22:48

Lithya schreef:
Na de m2 wordt het weer makkelijker cio :+

Die heeft er wel lol in Nann. Het lijkt alleen of je zelf in de afzet nog even extra aanspoort,

Heb ik zelf helemaal niet door gehad! Thanks. Ga hier extra op letten. :)

Anouk, ik start op verschillende plekken haha. In de zomer vaak in Bunschoten en Soest. Ik start in ieder geval voor kring zuidwest Veluwe. En jij? Je filmpje ziet er goed uit! Ik ben echt fan van jou paard. Vind het een heel leuk dier! Ga je vast veel plezier van hebben. :j

Sanne, waar ga je begin april starten? :D jullie doen het trouwens hartstikke goed in de springring! Succes met jullie M1 debuut!

Vibabu, ik wil je filmpje zien! Je kan hem makkelijk hier plaatsen, mijn rondje is bij lange na niet perfect haha. Maar PB is ook goed. :)

Lau ga je toevallig 23 maart naar de Voornruiters?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 22:49

Lithya schreef:
Oh die staanders van hindernis 4a en b.... die mogen ze wel brengen!!! :o

:') :') :')

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 00:44

Nann__ Bedankt leuk om te horen :) Bunschoten, daar hebben we haar gekocht ! Ik start voor kring salland, maar we zijn vaak genoeg ergens anders te vinden. In ieder geval met mijn vorige paardje dan met hoch hebben we nog niet echt gestart :’) Maar meestal in overijssel/gelderland zoeken we leuke wedstrijden.

Wij hebben 24 maart onze eerste BB springwedstrijd staan in Rijssen (Hotra indoor). Gaat iemand daar nog heen? :)