Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vond het echt heel erg pittig. Ben heel blij überhaupt dat we weer een keer de baan in konden. Aantal jaar terug toen we te horen kregen lichte vorm van astma en het jaar erna lichte artrose had ik überhaupt niet meer gedacht om ooit nog op wedstrijd te kunnen. Hij was best heel voorwaarts, alleen zodra ik de A-C lijn op reed, dus ook C afwenden en dan volte 10 links wou ie het liefste gaan stil staan
Dus dat was even lastig 
zo was ie aan het brullen en stoer doen. Moest er vreselijk om lachen omdat ie alsnog super braaf te rijden blijft.
Wanneer ga jij weer op wedstrijd? Ik moet nog even kijken wanneer ze weer wat in de buurt hebben bij ons. En wat voor ons uit komt. Ben ondertussen bezig in m’n nieuwe (huur)huisje dus ook nog een verhuizing tussendoor. 
De proeven had ik toen niet eens voor geoefend haha. Dus ik hoop als we van de zomer (al is het pas in augustus maakt mij niks uit) fijn kunnen rijden en goeie punten halen. Ik zou ook in het L mogen beginnen maar vind de B wel prima voor haar om eerst ervaring op te doen. Eerst zorgen dat ze weer spiertjes krijgt, wil binnenkort als het iets beter weer is ook het longeren met lange lijnen weer op pakken
kaatje89 schreef:Lastig is dat kimmetje als je een paard hebt die wat spooky is en er dan ook zo in blijft hangen. Gewoon km’s gaan maken! Want als je wel met een 8 binnenkomt dan beloofd dat wel wat!Wanneer ga jij weer op wedstrijd? Ik moet nog even kijken wanneer ze weer wat in de buurt hebben bij ons. En wat voor ons uit komt. Ben ondertussen bezig in m’n nieuwe (huur)huisje dus ook nog een verhuizing tussendoor.
Snel vergeten en op naar de volgende keer
Gefeliciteerd met je winstpunten!
Of een SB die er netjes uit ziet, maar niet op 3 sporen? Dus te weinig of te veel? Dat kan op die onderdelen al 2 of 3 punten schelen met wat je aan de zijkant in schat. Dat is ook het probleem met 2 juryleden of 3. Ze zitten allemaal net anders en kijken dus ook anders naar de proef. Dat binnenkomen kan best door de hoofdjury met een 4 of 5 beoordeelt worden, terwijl degene in de hoek dat niet ziet en een 7 of 8 geeft. Kijk, voor jezelf kan je het misschien inschatten (hoewel veel mensen dat ook niet kunnen), maar dat zegt echt niks over de rest van de klasse. Maar stel dat jij inderdaad terecht geen winst had en terechte punten, waarom zou de rest dan streng gejureerd zijn? Ik bedoel er trouwens niks mee hoor, ik kan ook slecht schatten. Ik schat de punten altijd veel lager in bij mezelf.
Anders ga ik echt huilen, haha. Vanaf november stappen en vorig jaar ook al vanaf februari en in augustus groen licht om alles weer te doen/op te bouwen naar normaal.