Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Die zien zeker de reden er achter niet? Dat je vanwege de corona niet te lang op stal moet zijnlekker belangrijk onnodig lang blijven, wat op veel stallen ook niet mocht max 1,5 uur was bij veel de regel ,
Yvank_ schreef:Waarom zou dat moeten , wit? KNHS zegt zelf van niet. Wit dekje is nooit verplicht ook op officiële wedstrijden niet. Een net setje kan net zo sjiek zijn als wedstrijd kleren. Dat vind ik net zo'n discussie als juryleden die vinden dat je altijd je jasje aan moet al vallen de mussen van het dak. Gelukkig is de KNHS daarin moderner.
MarryAnneR schreef:Gisteren heb ik toevallig 2 jury’s gesproken die beide aangaven zich te ergeren aan ruiters die zo in hun trainingskloffie een proef reden. Nu moet ik zeggen dat wij dit dus ook gewoon doen. Juist omdat het niet hoeft, niet dat we het paard onder de modder zo uit de wei trekken en starten..
Maar we vlechten niet, geen witte rijbroek, gewoon mooi setje... Zij gaven beide aan dat ze het zagen als niet de moeite willen nemen.
War zeggen andere jury’s? Ruiters?
MarryAnneR schreef:Gisteren heb ik toevallig 2 jury’s gesproken die beide aangaven zich te ergeren aan ruiters die zo in hun trainingskloffie een proef reden. Nu moet ik zeggen dat wij dit dus ook gewoon doen. Juist omdat het niet hoeft, niet dat we het paard onder de modder zo uit de wei trekken en starten..
Maar we vlechten niet, geen witte rijbroek, gewoon mooi setje... Zij gaven beide aan dat ze het zagen als niet de moeite willen nemen.
War zeggen andere jury’s? Ruiters?