gomir schreef:Leuk Laura!
Ik twijfel nog of ik zondagmiddag heen zal gaan. Moet toch de nachtdienst in om 20 uur dus moet toch naar Amsterdam

Ik ga ook naar Jumping Amsterdam zondag, helemaal zin in!
paljaslaura schreef:Super nibbitlotus!
Oh ja wij waren ook een keer bijna naar de verkeerde karen gereden...
Ik ben vandaag op jumping. Ga zo ernaartoe, lekker de amateur wedstrijden bekijken. Is wel wat realistischer

Instructrice riep al dat ze me volgend jaar wel ernaartoe zou rijden met paard, oftewel of ik even die selecties ga rijden einde van het jaar. Op zich best leuk om naar de L toe te werken dus wie weet

Veel plezier. Wel leuk om ergens naar toe te werken! 
Urielle schreef:Gefeliciteerd Nibbit! Super gedaan!
Dat is ver die discussie
Maar bedankt, genoeg noorderlingen hier.
Net even buienradar bekeken, mijn les valt gelijk met het enige stukje zon en droog van de dag.
Klinkt heel leuk maar voor mij ook best ver weg. Ik zou gisteren les hebben maar dat ging met de regen niet door. Misschien wel beter ook, heb een beginnende longontsteking.
Anne_GTI schreef:Tolbert en Harich; klinkt beide als heel ver weg hoor. Ik weet niet of ik wel zo ver van huis mag
Oosterwolde dacht ik ook dat dat dichterbij was. Blijken er twee van te zijn.... Man, man, ik ben nog nooit zo ver van huis geweest voor een normaal concours. Was wel grappig trouwens; werd me daar zwart voor de ogen op het dressuurterrein en de centimeters waren ook een stuk lager als ik hier in de buurt gewend ben.
De cross in Norg is gelijk met ons eigen concours; slechte timing... Naja, dan moet Norg maar wezen. Kan niet maken om niet op ons eigen concours te starten.
Vrijdag naar Jumping Amsterdam

Zin in.
Vanavond toch dapper nog even gereden. Ik probeerde weer te mooi te doen.... Dat werkt niet.
Een knappe dressuurwissel rijden werd een soort karateaktie. Kruising tussen de aap en de kraanvogel... Hahaha, hij zat wel in de andere galop; dat dan weer wel. Opwaarts was het ook.... Hij sprong als een soort hert omhoog omdat ik hem teveel aan de kop zat en met teveel druk reed. Er vloog een voorbeen ook idioot hoog door de lucht als die kraanvogel techniek en hij schudde ook nog met zijn kop als de aaptechniek. Moet er heel komisch uitgezien hebben. Gelukkig heeft niemand het gezien. Nog even verder oefenen

Heerlijk he, zo lekker prutsen.
mistid schreef:Goed bezig NibbitLotus!
Volgend weekend is er niet zo veel. Misschien dat ik naar Harich ga, kan je 2x voor winst springen. Dat is geloof ik de enige paarden springwedstrijd in het Noorden (nouja, het is wel echt een uithoek) op zaterdag.
Houdt je van de straat.
Beetje gewend aan je nieuwe baan en werktijden?
NibbitLotus schreef:Ik ben weer terug van Winschoten!
Klasse B gewonnen, foutloos en 75 stijl. Echt een super fijn rondje!
Maar ik ben nog blijer over ons L rondje. Voor het eerst dat we een L rondje zonder weigeringen hebben afgemaakt! helaas wel twee balkjes maar dat kan me helemaal niks schelen!!
Mijn avond kan niet meer stuk!
Lekkah bezig! Super hoor
Lithya schreef:Harich was altijd wel mooi. Heb er wel
Selecties gehad. Werd netjes gebouwd.
Deden wij wel met in uitjes. Eerst smal en dan steeds ruimer en dan omgekeerd. Van ruim naar steeds smaller. Kunnen ze je ook wel wat doen.
Dat klinkt wel leuk, misschien een keertje mee pielen.
gomir schreef:Kan ik me voorstellen Elke!
Ik wil morgen paardrijden dus morgen word ik weer fit wakker!
Net even zitten zoeken op een van mijn fokproducten, kom er niet achter waar hij nu is, maar het gekke vosje loopt inmiddels Z-springen. Toch wel trots

Dat is toch leuk om te horen. Ik heb nog een nu 4-jarige hengst gefokt die nu ingereden wordt, ben benieuwd! Voel je je weer wat beter?
Ik heb eindelijk een zadel om mee te rijden, ligt niet optimaal nog maar al een stuk beter dan wat ik had. Evel is ook goed opgeknapt van z'n behandeling, heerlijk gevoel. Zin om weer te springen!