Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:37

daffodil schreef:
Daarom hebben wij besloten naar een tientje te gaan. Bij ons is het ook 12,50 als we prijzen hebben maar goed dna hebben we ook wat kantine opbrengst als het goed is. En die valt nu ook weg. Wij komen onze starters tegemoet door ze een kadobon aan te bieden van 2,50, in te wisselen straks op de reguliere wedstrijd. Dus eigenlijk is het startgeld
maar 7,50.

Dat is netjes zeg!
Jammer dat je niet in mijn regio zit! Hier zijn nog weinig definitief (veel in concept) deze maand en vaak gewoon 12,50. Blijkbaar krijgen ze hun wedstrijden toch wel vol?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:38

Trouwens in de nieuwste mail van KNHS over deelname aan event stond dit:

Citaat:
Wil je checken of je video binnen is, stuur dan een app naar +31622645441 met daarin filmcheck en je combinatie nummer

*\o/* Handig!

daffodil

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:43

Ter info, er is storing bij de knhs in het verwerken van de proeven. Dit zal er wellicht voor gezorgd hebben dat het allemaal iets langer duurt. Wordt heel hard aan gewerkt en uit de mail maak ik op dat er nu weer beoordelingen aan de jurys gestuurd gaan worden

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:44

Vandaag mijn video L1 ingestuurd voor het event van 4 juni, nu afwachten dan maar :D

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:02

daffodil schreef:
Ter info, er is storing bij de knhs in het verwerken van de proeven. Dit zal er wellicht voor gezorgd hebben dat het allemaal iets langer duurt. Wordt heel hard aan gewerkt en uit de mail maak ik op dat er nu weer beoordelingen aan de jurys gestuurd gaan worden

Mijnknhs was gisteren ook af en aan offline. Zal daar ook mee van doen hebben.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:04

Pattypaard schreef:
miss_lizje schreef:
Ik blijf voorlopig even door trainen en kijk dan of ik nog online proef kan rijden. Ik vind het echt bizar dat er 12.50 per proef wordt gevraagd bij een meet moment. Dat zijn de prijzen van normale proeven voor de corona al normaal waren. Echter had je dan nog wel een rozet/beker/geldprijs/voorwerp als je in de top 3 zat..

Vergis je er niet in dat veel verenigingen prijzen gesponsord krijgen.
Dan betekend het vaak dat hun kosten min of meer gelijk zijn voor een meetmoment of wedstrijd.

Ik betaal uiteraard ook liever minder voor een proef, maar ik kan het ergens ook wel begrijpen.
En ja, veel verenigingen zijn al wat misgelopen door de tijd dat er niets georganiseerd mocht worden en ook de kantines nog eens dicht zijn vaak. Mensen moeten ook meteen weer naar huis dus al heb je de horeca open, dat zal geen storm kunnen lopen.

De vereniging om de hoek heeft bijna altijd geldprijzen. Die worden echt niet gesponsord. Maar ze zullen wel genoeg animo hebben.

daffodil schreef:
Daarom hebben wij besloten naar een tientje te gaan. Bij ons is het ook 12,50 als we prijzen hebben maar goed dna hebben we ook wat kantine opbrengst als het goed is. En die valt nu ook weg. Wij komen onze starters tegemoet door ze een kadobon aan te bieden van 2,50, in te wisselen straks op de reguliere wedstrijd. Dus eigenlijk is het startgeld maar 7,50.

Dat vind ik dan weer super! Goed meegedacht!
Welke omgeving zit jij als ik vragen mag?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:15

Moordrecht, Zuidpladruiters

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:57

daffodil schreef:
Ja :D

Maar ik ga mooi nog even de jacuzzi in en je ontvangt ongetwijfeld van de KNHS de uitslag eerdaags :D :D :D

Ooooh!!! Jaloers! Lekker hoor. Vandaag de hele dag gewerkt, net gekeken en heb nog niks. Suuuuper benieuwd! Het lijkt positief met alle blije smileys <<)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:02

daffodil schreef:

Ah ik zie nu dit, na mijn laatste berichtje. Nouja, we wachten geduldig af! Zal vast een deze dagen erop staan :)

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:36

Mijn punten van de 21e staan er nog steeds niet op.. Begin er nu echt wel van te balen hoor. En twijfelen, of ik verkeerd kijk of het toch verkeerd is gegaan. Geen fijn systeem voor mij, helaas!
[/quote]

Wacht jij ook op het m2?[/quote]

Ik wacht ook op het M2 jah!

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:49

Zephyr schreef:
Mijn punten van de 21e staan er nog steeds niet op.. Begin er nu echt wel van te balen hoor. En twijfelen, of ik verkeerd kijk of het toch verkeerd is gegaan. Geen fijn systeem voor mij, helaas!

Wacht jij ook op het m2?[/quote]

Ik wacht ook op het M2 jah![/quote]

Dan zitten we mogelijk in hetzelfde stapeltje 8-)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:51

Ik ben een stapeltje rommeltjes aan het opruimen. Daar zitten 2 M2 proeven tussen ;)

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:08

Van de 21e of de 28e ?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:10

rond de 21e zit de rest, weet het nog niet, nog 2 en dan de M2ers

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:12

PSvanLot schreef:
rond de 21e zit de rest, weet het nog niet, nog 2 en dan de M2ers

Misschien die van mij dan :D

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:12

Spannend...!

Wel heel bewerkelijk, zoveel proefjes nakijken lijkt me.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:13

PSvanLot schreef:
Ik ben een stapeltje rommeltjes aan het opruimen. Daar zitten 2 M2 proeven tussen ;)

Das fijn, we zijn op het stapeltje rommeltjes geknikkerd. Vanwaar die stapel? Toch apart dat de 1 het direct terugkrijgt en de ander zo lang moet wachten...

Trouwens niet alleen negatief bedoeld, het is een pilot en dan loopt nog niet alles vlekkeloos. Ik ben alleen super nieuwsgierig en hoop iets met de feedback te kunnen voor de volgende proef.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:16

Hoeft toch niet persé jouw proef te zijn? Hier ook nog niets van 21ste maar ik heb geduld en ga er vanuit dat het deze week wel komt..

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:16

Zephyr schreef:
PSvanLot schreef:

Das fijn, we zijn op het stapeltje rommeltjes geknikkerd. Vanwaar die stapel? Toch apart dat de 1 het direct terugkrijgt en de ander zo lang moet wachten...

Trouwens niet alleen negatief bedoeld, het is een pilot en dan loopt nog niet alles vlekkeloos. Ik ben alleen super nieuwsgierig en hoop iets met de feedback te kunnen voor de volgende proef.

Mmm sommige filmpjes zijn door uploaden zo slecht geworden dat we ze via WeTransfer of zelfs Youtube krijgen. Soms ook weleens proeven die door een jury afgekeurd worden, er wordt dan gevraagd of hij nog eens willen kijken of het wel kan. Soms kan de proef alsnog beoordeeld worden maar soms is het zo mis dat het terugmoet.

Normaal krijg je een setje proeven, bijvoorbeeld 8 of 12 M1 proeven.
Met rommeltjes bedoel ik dat ik 12 proeven heb van B pony's tot M2 paarden.
Het zijn rommeltjes waarvan er een aantal hele dikke punten behaald hebben haha.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:24

Mmm sommige filmpjes zijn door uploaden zo slecht geworden dat we ze via WeTransfer of zelfs Youtube krijgen. Soms ook weleens proeven die door een jury afgekeurd worden, er wordt dan gevraagd of hij nog eens willen kijken of het wel kan. Soms kan de proef alsnog beoordeeld worden maar soms is het zo mis dat het terugmoet.

Het zijn rommeltjes waarvan er een aantal hele dikke punten behaald hebben haha.[/quote]

Ah zo! Plaatst elke jury zelf de punten op een mijnknhs ding? Of stuurt een jury zijn of haar protocollen en punten naar iemand van de knhs?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:27

Ik had vanmorgen ook gelijk mijn protocol terug van de 21e, heel fijn om dat zo in te zien :j Mijn jury heeft zich uitgeleefd, bij heel veel onderdelen staat wel iets :)) Geen verrassende dingen, dus fijn om bevestiging te krijgen van hetgeen we al mee bezig waren. Vanaf vrijdag mag ik voor het volgende event opnemen, dus hopelijk gaat het dan nog beter.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:37

Zephyr schreef:

Het zijn rommeltjes waarvan er een aantal hele dikke punten behaald hebben haha.

Ah zo! Plaatst elke jury zelf de punten op een mijnknhs ding? Of stuurt een jury zijn of haar protocollen en punten naar iemand van de knhs?[/quote]

Nee we sturen ingevulde coupons terug en die worden door de KNHS geplaatst.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:46

Ah oke! Wat een enorme klus! Normaal heb je natuurlijk dat de meeste wedstrijden toch een beetje regiogebonden. Nu doet uit heel nederland opeens ruiters mee...

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:28

Gisteren heb ik toevallig 2 jury’s gesproken die beide aangaven zich te ergeren aan ruiters die zo in hun trainingskloffie een proef reden. Nu moet ik zeggen dat wij dit dus ook gewoon doen. Juist omdat het niet hoeft, niet dat we het paard onder de modder zo uit de wei trekken en starten..
Maar we vlechten niet, geen witte rijbroek, gewoon mooi setje... Zij gaven beide aan dat ze het zagen als niet de moeite willen nemen.

War zeggen andere jury’s? Ruiters?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:34

Die zien zeker de reden er achter niet? Dat je vanwege de corona niet te lang op stal moet zijn :+ lekker belangrijk onnodig lang blijven, wat op veel stallen ook niet mocht max 1,5 uur was bij veel de regel ,