Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daar zit trouwens ook aardig wat alcohol in dus als je het in één keer achterover gooit ben je héél ontspannen
)
Waar kom je vandaan? Want op zich zijn er zat locaties in die regio waar je heel fijn kunt starten op goede bodems, ook op zaterdag of zondag.
Je krijgt nog een echte allrounder!
(Het was zo'n overkapte bak waarbij de zijkanten 'open' waren, direct daarnaast zat die sloot.) Nou goed, echt klagen mag ik verder niet want alsnog 2 dikke winstpunten gereden.
Hij deed het er wel heel braaf op dus we gaan de komende tijd eerst lekker thuis ermee oefenen.
Voornruiters is idd ook fijn en vaak overdag (en alles binnen) en Soest idd. Ik ga in maart naar beide.
Ik had t voor mn paard (hielp niet) dus probeerde t zelf ook eens. Smaakt gewoon naar hele goedkope whisky 
Mijn instructrice was ook erg enthousiast over hoe hij zich ontwikkeld heeft. Vervolgens zei ze: Misschien moeten we maar eens met de wissels aan de slag.'
Dat lijkt me zo ontzettend gaaf
Ik heb er zo van genoten! Helaas wel alles bevroren, op de paddock na, dus rijden moest binnen, maar hij heeft ook goed veel in de paddock gestaan 
(wel gewoon molen, los in de binnenbak én gereden, maar hey, je kan maar graag bezig zijn
)
Maar bij ons was de onderbodem al iets hard en dan vind ik t met sneeuw net even niet fijn.
Hij komt ook vrijwel dagelijks los, dus echt klagen mag ie niet. Maar laat ik zeggen dat we allebei wel toe zijn aan een bos met lange paden en véél galopperen