Ik zat er te vroeg op en het liep ook nog eens uit. Toen had ik nog 3 combi's tussen mijn proeven en was het helemaal op. Ik zit er normaal maar kwartier van te voren op. Nu heb ik er al met al meer dan uur op gezeten.. dus ik denk dat dat het was. Maargoed heb hem 3 dagen vrij gegeven vandaag ga ik er weer op. Heb nu in maart pas weer wat staan.
Yom
Geplaatst: 01-02-18 13:45
Hier morgenavond de 1e keer L2 starten, maar de starttijd is 22 uur en 22.21. Daar is geen lol meer aan met zulke tijden want dat wordt vast nog later ivm uitloop
Josien_
Geplaatst: 01-02-18 13:46
Ik moet zaterdag avond tussen 20.30 en 21.00 en dan vond ik al best laat hihi
Yom
Geplaatst: 01-02-18 14:56
ja de eigenlijke starttijd was wel een uur eerder, maar vanwege het slechte weer wat verwacht wordt mag ieder groepje 15 minuten binnen inrijden
mirjamalvaro
Geplaatst: 01-02-18 20:44
MyWishMax schreef:
Nog geen uitslagen of iets?
Nog geen eens een afspraak gekregen.
Yom
Geplaatst: 03-02-18 09:39
Gisteravond eerste x L2 gestart. Eerste proef nog teveel foutjes en 187.5 punten 2e proef ging beter en 191,5 punten
Nou een proef met 187 punten is er niet een met teveel foutjes hoor hahaha Knap gedaan zeg! Gefeliciteerd!
Yom
Geplaatst: 03-02-18 11:51
Nee op zich zou je denken van niet maar er zaten toch 4.5 en 5jes bij
4.5 omdat het paard aangalopeerde bij het door een S van hand veranderde. Maar ja dat kwam omdat er net op dat moment in de kantine ( ik denk een 4 meter er naast) 6 mensen tegelijk een stoel verschoven om te gaan zitten
Maar goed, meer dan tevreden en door naar de volgende keer
Vanavond mijn L1 debuut, ben al heel blij met een winstpunt!
MyWishMax
Geplaatst: 03-02-18 13:29
Gefeliciteerd Yom! Succes Josien! Mirjam, wat belachelijk!
Te veel foutjes heeft naar mijn mening dan weer niet altijd wat met de punten te maken. Of het totaal iig, je kan best winst halen, maar zelf vinden dat er te veel fouten in zaten. Zoals een 4,5 die normaal gewoon minimaal een 6 is. Dan is die winstpunt natuurlijk super fijn, maar voor het eigen gevoel waren er te veel dingen die niet goed genoeg waren. Ik vond mijn 2e proef op regio ook 1 met veel te veel foutjes. Niet nodig, niet onze normale doen en dan ben ik dus toch niet helemaal tevreden, terwijl de punten wel goed zijn. Daar ben ik dan blij mee, maar ik beschrijf het ook als een proef met te veel foutjes. Daar zit denk ik het verschil, een 4,5 of een 5 voor iets wat je als combinatie ook echt niet kan is geen foutje, een 4,5 voor iets wat je veel beter kan wel.
Yom
Geplaatst: 03-02-18 20:38
jij zegt het pecies goed
NikkiLoves
Geplaatst: 04-02-18 17:00
Nou gister 2e geworden met 180,5 punt dus toch een winstpuntje. Ging ook echt niet lekker. Ze viel onwijs op de voorhand en was enorm aan het duikelen. Hoorde van veel mensen dat het wel een strenge jury was. En vandaag voelde het voor mij beter. Ze kwam weer mooi omhoog met haar hoofd alleen heel sloom voor het been door te lang losrijden (zat er vroeg op en het liep allemaal flink uit). En 178,5 en 175,5 punt. Helaas geen winstpunten en voor het eerst sinds mijn startkaart geen eerste of tweede, luxeprobleem ofzo Dus wij oefenen lekker door! Misschien dat we 25 februari nog starten op een Haflingerwedstrijd en anders in maart weer!
Nou mijn L1 debuut was niks. Te veel spanning en beide proeven gewoon niet meer nageeflijk te krijgen. Tweede proef ook nog fout gereden. Was sowieso niet echt mijn week op meerdere vlakken. Vandaar wel een heerlijke indoor cross gereden, dan is ze helemaal in haar element .
Yom
Geplaatst: 04-02-18 19:42
Jammer Josien, maar wel fijn dat je je weekend dan nog positief afgesloten hebt
En Nikki soms denk je beter gereden te heben, vallen de punten toch nog tegen. Dat is dan wel balen
YellowGray
Geplaatst: 05-02-18 16:44
Hallo! Ik kom vanuit het B-debuuttopic overlopen naar deze kant, want ik ga over ongeveer een maand maar eens L1 proberen Ik heb half december mijn laatste punten in de B gereden (nu 11 in totaal), en ben daarna rustig wat verder gaan trainen en begin maart gaat het dan eindelijk gebeuren. Ik heb het idee dat de aanleuning misschien soms nog te onrustig is, maar er zitten hele fijne stukken bij en ik heb nog ongeveer een maand om lekker verder te rijden. Wijken gaat goed, dus ik durf het wel aan. Zin in!
Marietje35
Geplaatst: 07-02-18 12:58
@ Annika; hoe gaat het rijden nu? Nog zo stout? @ _Desiree; 1,5 uur rijden, nee voor een "gewone" wedstrijd zou ik dat niet snel doen. Ik hou meestal rond de 30-45 max aan. Gelukkig is er hier ook genoeg in die afstand te vinden. @ Mywishmax; Gave foto's hoor, echt super leuk dat het zo goed is gegaan. Alvast heel veel succes op het NK @ Mirjamalvaro; @ Yom; dat is laat inderdaad, niks aan. Zeker net met deze kou Gefeliciteerd met je punten! @ Nikkiloves; Ook gefeliciteerd met je punt! @ Josien; jammer van je wedstrijd @ Yellow; Welkom!! Aanleuning zou ik wel in orde hebben, dat willen ze in het L wel voor elkaar zien.
Marietje lief dat je het vraagt! Nee ging echt een stuk beter helaas is nu de bak bevroren en kunnen we weer niet rijden dus ben benieuwd hoe het gaat als we weer kunnen rijden
Marietje35
Geplaatst: 07-02-18 13:39
Wat balen, het is in NL ook altijd wat. Of te nat, en dan nu weer te koud Was beter geweest als het een weekje kon drogen allemaal, dan kun je de bakken nog wel goed houden om te rijden, maar helaas!
YellowGray
Geplaatst: 07-02-18 13:40
[quote="Marietje35@ Yellow; Welkom!! Aanleuning zou ik wel in orde hebben, dat willen ze in het L wel voor elkaar zien. [/quote]
Uiteraard!
MyWishMax
Geplaatst: 07-02-18 19:09
Nikkiloves; gefeliciteerd met je punt! Josien jammer van je wedstrijd YellowGray; Welkom! Annika, balen zeg... Stom weer, maar idd als het nu eerst droog was geweest, was het minder erg.
Zo, paard is behandeld vandaag, even 2 daagjes rustig aan en dan weer aan de gang. Ik had gelukkig goed gevoeld wat er niet lekker zat, was niet erg, maar zat toch wat vast. Ik vind het altijd wel 'fijn' om dan bevestiging te krijgen dat ik het goed aangevoeld heb. Nu even kijken of ze gewoon weer zo fijn gaat lopen, we hebben nog tot 17 maart L1 debuut ga ik denk maar op het grote concours op stal doen, week voor het NK vind ik wat te veel voor mezelf.
Zou alleen fijn zijn als nieuwe zadel dan ook al binnen is.
_Desiree
Geplaatst: 10-02-18 08:45
Morgen mijn L1 debuur tussen de grote paarden Meneer Bink heeft in de B al bewezen dat we het kunnen. Nu dus niet zenuwachtig, ga lekker genieten en hopen op een winstpuntje.
Yom
Geplaatst: 10-02-18 09:16
Ik dacht dat je al 5 wp had aan je onderschrift te zien.
Hier een weekje niks want mijn dochter heeft flink de griep. Les dan ook maar opgeschoven naar volgende week