Een 0 voor een changement kan alleen als hij echt geen vliegende wissel toonde. Dus via de draf of via de stap bijvoorbeeld. Een vliegende wissel met een vette bok levert zelfs nog meer op.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twilight1 schreef:@faitherr leuk, succes zondag!
@strawberry gefeliciteerd met je punt, is ook echt lastig inschatten vind ik. Ik moet van D naar M middenstap laten zien maar voor M alweer arbeidstap om bij M aan te draven nou op film lijkt het of er niets gebeurd terwijl die van mij dat heel goed kan, toch wel lastig jureren dan.
Michelle_S schreef:AlaskaTorrie schreef:Er staat al een update op de website van het KNHS zag ik! Online blijft voorlopig ook gewoon.
Vind 't wel verwarrend, is 't nu zo dat wanneer je 5 wp online gehaald hebt hierop door mag online? Of moet je die nu op meetmomenten halen? Iemand een idee?
Muronia schreef:Hoe lopen de weken nu nog maar bij de online proeven? Begint de nieuwe week op zondag of op maandag? Ik wou met beide paarden nog een proef voor deze week en voor komende week insturen en mijn plan was om het ene paard vandaag te doen en de andere morgen, maar nu twijfel ik met die instuur-dagen even of dat wel kan.
Ballard_L schreef:Ik ga ook maar weer een startkaart aanvragen denk ik. Nu online rijden nog kan, kan ik fijn nog twee proefjes insturen om te kijken waar we staan. En dan hoef ik niet te testen voor toegang, scheelt veel gedoeIk ben wel benieuwd hoe lang het online rijden nog blijft voor L2+
Spenk schreef:Ballard_L schreef:Ik ga ook maar weer een startkaart aanvragen denk ik. Nu online rijden nog kan, kan ik fijn nog twee proefjes insturen om te kijken waar we staan. En dan hoef ik niet te testen voor toegang, scheelt veel gedoeIk ben wel benieuwd hoe lang het online rijden nog blijft voor L2+
Tot wedstrijden weer mogendus als we over 1,5 week wel wedstrijden weer mogen stopt het.
Muronia schreef:Ik heb weer iets knulligs. Gisteren 2 proeven opgenomen (voor deze week en komende week). Voor het insturen filmpje gecontroleerd, zag er goed uit, dus de eerste ingestuurd. Nu bekijk ik het filmpje net op paardrijden.nl , zie ik dat hij er ondersteboven op staat. Kan een jury het beeld omkeren of? Dat betekent waarschijnlijk dat mijn filmpje voor komende week ook ondersteboven staat (filmster heeft de camera denk ik net andersom gehouden met filmen). Kan ik dit op de één of andere manier zelf nog omkeren voordat ik hem maandag instuur?