Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 21:19

Dat klinkt wel erg streng Lorette. Maar een onvoldoende had het wel geweest. En die -2 ook.
Een 0 voor een changement kan alleen als hij echt geen vliegende wissel toonde. Dus via de draf of via de stap bijvoorbeeld. Een vliegende wissel met een vette bok levert zelfs nog meer op. :+

Faitherr

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 23:33

ik ga deze zondag voor het eerst een online proefje starten. gelukkig heb ik mensen die mij willen helpen die het al vaker gedaan hebben. Ik ben erg benieuwd! Wel fijn om in je eigen vertrouwde bak je proefje te kunnen rijden.

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:58

Mijne was ook doorgestuurd naar een andere jury, vanmorgen stond me protocol er al! 180,5 vond hem zelf niet zo slecht gaan maar winst is winst *\o/*

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:42

@faitherr leuk, succes zondag!

@strawberry gefeliciteerd met je punt, is ook echt lastig inschatten vind ik. Ik moet van D naar M middenstap laten zien maar voor M alweer arbeidstap om bij M aan te draven nou op film lijkt het of er niets gebeurd terwijl die van mij dat heel goed kan, toch wel lastig jureren dan.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:29

Ik heb gisteren weer voor het eerst gereden en ga nu wel aankomende zondag opnemen :D

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:17

Wij wilde gister filmen maar het was zo mistig dat paardlief achterin de bak niet te zien was :')

Ik hoop dat meetmomenten snel weer mogen :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:48

Ik heb net weer 10 proefjes beoordeeld :D

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 20:05

Gefeliciteerd voor degenen die punten hebben gereden! En jury's hier, dank voor jullie werk!

Ik heb ook mijn punten terug, bijna winst in mijn Z2-debuut met echt onwijs leuk commentaar! Er is nog heel veel ruimte voor verbetering, dingen die we ook gewoon makkelijk kunnen, maar paard was iets te opgefokt tijdens de proef en dat zorgt voor foutjes, dus heel fijn om te weten dat winst zeker haalbaar is. Volgens de jury moesten de rommeltjes weggewerkt worden en dan was er ruimte voor heel veel meer punten *\o/*

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 20:35

Twilight1 schreef:
@faitherr leuk, succes zondag!

@strawberry gefeliciteerd met je punt, is ook echt lastig inschatten vind ik. Ik moet van D naar M middenstap laten zien maar voor M alweer arbeidstap om bij M aan te draven nou op film lijkt het of er niets gebeurd terwijl die van mij dat heel goed kan, toch wel lastig jureren dan.

Jaa die dingen zijn echt slecht te zien op film! Lijkt mij ook lastig..

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 21:55

Bijna Martinev!!
Lekker zo doorgaan.

Ik wil morgen nog poging wagen om te filmen. Voelt het goed neem ik op en anders niet. Als we normaal de bak door kunnen.
Hij bouwt achterin spanning op en komt teveel terug in tempo en en kan ik moeilijk doordringen. Hij sluit zich dan teveel af

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 22:54

Wie weet of het M en Z nou nog ingeleverd mag worden in de nieuwe week?
Nu de meetmomenten weer door mogen als de gemeente akkoord gaat?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 23:02

Twilight1 schreef:
Wie weet of het M en Z nou nog ingeleverd mag worden in de nieuwe week?
Nu de meetmomenten weer door mogen als de gemeente akkoord gaat?

Ik heb weer eens niet goed gekeken, sorry!
Laatst bijgewerkt door DoretteK op 14-01-22 23:14, in het totaal 2 keer bewerkt

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 23:06

Er staat al een update op de website van het KNHS zag ik! Online blijft voorlopig ook gewoon.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 23:16

AlaskaTorrie schreef:
Er staat al een update op de website van het KNHS zag ik! Online blijft voorlopig ook gewoon.

Vind 't wel verwarrend, is 't nu zo dat wanneer je 5 wp online gehaald hebt hierop door mag online? Of moet je die nu op meetmomenten halen? Iemand een idee?

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 23:19

Michelle_S schreef:
AlaskaTorrie schreef:

Vind 't wel verwarrend, is 't nu zo dat wanneer je 5 wp online gehaald hebt hierop door mag online? Of moet je die nu op meetmomenten halen? Iemand een idee?

Die vraag had ik ook al idd, vind het overal niet heel nadrukkelijk staan. Lijkt alsof je nog steeds mag promoveren online.. maar zeker weet ik het niet..

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 23:20

.
Laatst bijgewerkt door janna op 31-08-24 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 23:25

Ah gelukkig ben ik niet de enige haha! Ik heb t ook op de knhs Facebook pagina gevraagd.. Misschien dat de knhs nog meer duidelijkheid kan geven..

@janna, dat zou fijn zijn. :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 11:09

Hoe lopen de weken nu nog maar bij de online proeven? Begint de nieuwe week op zondag of op maandag? Ik wou met beide paarden nog een proef voor deze week en voor komende week insturen en mijn plan was om het ene paard vandaag te doen en de andere morgen, maar nu twijfel ik met die instuur-dagen even of dat wel kan.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 11:56

Muronia schreef:
Hoe lopen de weken nu nog maar bij de online proeven? Begint de nieuwe week op zondag of op maandag? Ik wou met beide paarden nog een proef voor deze week en voor komende week insturen en mijn plan was om het ene paard vandaag te doen en de andere morgen, maar nu twijfel ik met die instuur-dagen even of dat wel kan.

Nieuwe week begint op maandag. Dus je kan morgen nog filmen voor deze week en maandag inleveren voor de nieuwe week :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 11:58

Ah, dank je, daar ben ik blij om!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 13:47

Ik ga ook maar weer een startkaart aanvragen denk ik. Nu online rijden nog kan, kan ik fijn nog twee proefjes insturen om te kijken waar we staan. En dan hoef ik niet te testen voor toegang, scheelt veel gedoe :) Ik ben wel benieuwd hoe lang het online rijden nog blijft voor L2+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 13:53

Ballard_L schreef:
Ik ga ook maar weer een startkaart aanvragen denk ik. Nu online rijden nog kan, kan ik fijn nog twee proefjes insturen om te kijken waar we staan. En dan hoef ik niet te testen voor toegang, scheelt veel gedoe :) Ik ben wel benieuwd hoe lang het online rijden nog blijft voor L2+

Tot wedstrijden weer mogen :) dus als we over 1,5 week wel wedstrijden weer mogen stopt het.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 14:26

Spenk schreef:
Ballard_L schreef:

Tot wedstrijden weer mogen :) dus als we over 1,5 week wel wedstrijden weer mogen stopt het.

Ja precies, maar ben wel benieuwd of dat weer zal mogen over anderhalve week. Kan ook wel begrijpen als ze zeggen: doe eerst maar de horeca weer open. Maar tot die tijd nog even online rijden :) ook prima

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 08:46

Ik heb weer iets knulligs. Gisteren 2 proeven opgenomen (voor deze week en komende week). Voor het insturen filmpje gecontroleerd, zag er goed uit, dus de eerste ingestuurd. Nu bekijk ik het filmpje net op paardrijden.nl , zie ik dat hij er ondersteboven op staat :oo . Kan een jury het beeld omkeren of? Dat betekent waarschijnlijk dat mijn filmpje voor komende week ook ondersteboven staat (filmster heeft de camera denk ik net andersom gehouden met filmen). Kan ik dit op de één of andere manier zelf nog omkeren voordat ik hem maandag instuur?

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 11:07

Muronia schreef:
Ik heb weer iets knulligs. Gisteren 2 proeven opgenomen (voor deze week en komende week). Voor het insturen filmpje gecontroleerd, zag er goed uit, dus de eerste ingestuurd. Nu bekijk ik het filmpje net op paardrijden.nl , zie ik dat hij er ondersteboven op staat :oo . Kan een jury het beeld omkeren of? Dat betekent waarschijnlijk dat mijn filmpje voor komende week ook ondersteboven staat (filmster heeft de camera denk ik net andersom gehouden met filmen). Kan ik dit op de één of andere manier zelf nog omkeren voordat ik hem maandag instuur?

Ergens in de hele instructie staat dat op zn kop geen probleem is, mits wel horizontaal gefilmd. Jury kan het blijkbaar zelf omdraaien. Heb je wel alle verplichte zaken meegenomen zoals paspoort?