Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Ik zie dat er bij mij in de buurt op mijn vaste startlocatie een meetmoment wordt georganiseerd. Ik heb even opgezocht en het is gewoon voor winstpunten. Er wordt geen klassement opgemaakt. Wat is verder het verschil met een normale wedstrijd?
Hier is het 12.50 trouwens en ik denk dat het normaal 10 euro per start was. Ik vind 12.50 ook aan de prijs, maar het is niet anders. Een andere stal in de buurt biedt het aan voor 9 euro per proef. Voordeel van de meetmomenten ipv digitaal is wel dat je meteen twee proeven rijdt en dus meer kans hebt op punten. Op de startlijst zie ik trouwens dat er bijna niemand meedoet, een stuk of 3 starts per proef.
Pattypaard schreef:Voor dressuur;
Keelven op 06-06-2020 (Someren)
Molenhorst op 05-06+06-06 (Someren)
Zwarte water op 12-06-2020 (De Mortel)
Molenhorst op 12-06-2020 (Someren)
Op 20+21-06 Eindhoven
Op 21-06 Venray
Keelven is nu 10,- voor een proef(normaal 12,50), Molenhorst 12,50 inderdaad (hetzelfde bedrag als met prijzen, hun krijgen de prijzen meestal gesponsord bij mijn weten)
Suzan_bobar schreef:Mijn eerst B proef is ingestuurd. Ging niet heel lekker, maar goed, je moet ergens beginnen natuurlijk . Waar vind je uiteindelijk de punten?? Via mijnknhs of via de paardrijden app?
MerleSimone schreef:Mijn punten van de 21e staan er nog steeds niet op.. Begin er nu echt wel van te balen hoor. En twijfelen, of ik verkeerd kijk of het toch verkeerd is gegaan. Geen fijn systeem voor mij, helaas!
miss_lizje schreef:Ik blijf voorlopig even door trainen en kijk dan of ik nog online proef kan rijden. Ik vind het echt bizar dat er 12.50 per proef wordt gevraagd bij een meet moment. Dat zijn de prijzen van normale proeven voor de corona al normaal waren. Echter had je dan nog wel een rozet/beker/geldprijs/voorwerp als je in de top 3 zat..
Rosanna1990 schreef:MerleSimone schreef:Mijn punten van de 21e staan er nog steeds niet op.. Begin er nu echt wel van te balen hoor. En twijfelen, of ik verkeerd kijk of het toch verkeerd is gegaan. Geen fijn systeem voor mij, helaas!
Ik vind het nu ook wel vervelend worden hoor.
Heb dus toch maar een berichtje gestuurd naar de KNHS en krijg dan terug:
we proberen de uitslag 4 à 5 werkdagen na het event bij je te hebben. Het is allemaal handwerk dus dat lukt helaas niet altijd. We vragen je toch nog even geduld te hebben.
Dus is het inderdaad maar gewoon wachten...