Gelukkig loopt Fes alweer sinds de cranio behandeling helemaal zuiver, niks meer van gemerkt
Behandeling was wel nodig, last van zn bekken! Daardoor steeds op rust met rechts, en links dus warm door overbelasting. @ Noukie Ik heb toen met de zadelmaakster een Ideal Suzannah geprobeerd. Deze helaas nog niet langer kunnen testen omdat Fes ineens kreupel was... Hopelijk kunnen we dat na mijn vakantie volgende week alsnog gaan uitproberen
Succes met alle drukte van het verhuizen die komen gaat! Is inderdaad wel erg kort de tijd zeg. @ Yvank_ wat een mooie scores van de 27e zeg! Top! En wat een knapperd zeg, je haffie! En toch super zeg, de tweede plaats met je haf met zo'n klein verschil met de nummer 1!
@ bamsy Wauw wat een scores heb je gereden beide dagen! Gefeliciteerd!
@ Mahitri Wat gaaf, Beer weer voor de wagen! En qua punten zit je echt heel dichtbij! Benieuwd wat het proefgerichte trainen uiteindelijk voor jullie gaat doen!
@ Mrijn wat rot zeg, dat Beleza zo'n last heeft van het enten! Hier gelukkig nooit last van de enting..
Ik heb vandaag weer ingeschreven voor onze volgende wedstrijd.. Die is helaas pas 3 februari
Aangezien we nog niet met trailer weg kunnen, kunnen we alleen starten bij de locatie op loopafstand. En helaas hebben die ook alleen maar t/m M2 in het indoorseizoen... Dus we starten dan ook gewoon weer in het M2. Op zich niet erg, kunnen we nog even lekker het indoorseizoen doortrainen en klaarstomen voor ons 2e Z1 debuut in mei
Wel één groot compliment van mijn instructrice.. Zij vond het jammer dat we in het voorjaar pas Z1 gaan starten, want ze vindt dat we daar al veel eerder klaar voor zijn
)
), maar man, man, wat een slecht plan was dat! Bang van elke wapperende tak, meebewegende schaduw, overvliegende vogel... meer dan wat beweging geven was het niet.