Veertje@ ja was heel leuk heb super leuke hengsten gezien en één die zelfs mijn twijfels heeft gegeven om mijn merrie nog een keer te laten dekken. Maar eerst maar even het veulen van nu afwachten vind het nu nog spannende haha
@Rosanna haha dat is ook spannend! Leuk welke hengst heb je gezien?
Vandaag wedstrijd gehad met Donner. Tevreden over hoe hij liep. Balans in galop was vandaag beetje ver te zoeken helaas en af en toe werd hij iets te sterk, daarbij moet ik nog even iets sneller handelen. Eerste proef 182 tweede 184. Beide een 3e prijs dus weer erg tevreden. We zitten weer in de 180 i.p.v 160
Veertje@ zodra ik goeie fotos heb zal ik ze plaatsen Helaas zijn mijn fotos mislukt haha
Fijn dat je de goede kant op gaat ! Balans komt van zelf wel weer goed. Had je 2 de zelfde jurys ? En had je verschil kwa gevoel van proef 1 en 2?
De wedstrijd voor morgen voor de verzorgster van ons is helaas afgelast maar wel begrijpelijk voor ons was het nog geen 5 min maar dat is natuurlijk niet voor iedreen zo.
Was 2x dezelfde jury. Kan me goed vinden in het commentaar en onderaan stond ook nog fijne en leuke combinatie. Werk aan galop onderdelen en constante verbinding. Dus daar kunnen we wat mee. Donner dook af en toe nog iets en dan is mijn verbinding even weg
Ik had als ik eerlijk ben niet verwacht winst te rijden. Ben iets te perfectionistisch geworden en moet dat ff iets meer gaan loslaten. Het is zo lastig omdat je tijdens de les voor een 8 de schouder binnenwaarts kan rijden en op wedstrijd voor een 6 haha. Had wel het gevoel dat proef 2 beter ging en daar ook iets hoger gereden. Wel enorm blij want heb gewoon 2x een 8 voor mijn houding gekregen
Ah jammer zeg! Wel verstandig, hoor dat er veel is afgelast. Ben blij dat bij ons de regen morgen pas rond 18.00 begint en niet de hele dag door
Marietje35
Geplaatst: 10-02-20 10:26
@ Meya; Jammer wel, maar aan de andere kant; je komt nog eens aan andere dingen toe! Kan je straks weer lekker vol aan de gang. @ Veertje; Wat goed! Gefeliciteerd! @ Rosanna; Ik ben ook benieuwd!
Hier de Regio afgelast. Duurde erg lang voordat ze tot dat besluit zijn gekomen, pas zaterdag rond 6 uur. Alle andere Regio's hadden vrijdag al afgelast. Het is nu verzet naar over 2 weken.
_Rosanna
Geplaatst: 10-02-20 13:10
Veertje dat is erg fijn dat je goed kan vinden in het cometaar Moet zegge dat het soms echt verassend is over een winstpunt rijden terwijl je gevoel zelf niet fijn is rij je winst ben je zelf tevreden heb je geen winst haha
Voor vandaag ook weer wedstrijden afgelast. Ben benieuwd waneer de wind weer gaat zakken.
Papa van het veulen van nu:
Ik vond deze erg leuk
En deze alleen zou die voor mijn merrie te groot zijn. Moet eerst zelf maar goed na denken wat ik ga doen en of ik der wel of niet opnieuw laat dekken eerst dit veulen afwachten
@Marietje, dankjewel! Je hebt in ieder geval nu nog 2 weken om te oefenen. Wel balen dat het pas over 2 weken is!
@Rosanna, ja zeker! Heb wel eens gehad super slecht gereden voor mijn gevoel en toch 195 punten haha Volgens mij gaat de wind pas over een paar dagen liggen.
Wauw de toekomstige papa is erg knap zeg! Hoe groot is de onderste als ik vragen mag? Vind de zwarte hengst echt super knap!
Wauw knappe combinatie's Mirjam! Erg benieuwd wat er uit gaat komen.
We willen toch nog kijken of wij Gestoa willen laten dekken (moet ze wel eerst weer hengstig worden, dat is ze al lang niet meer geweest). Alleen twijfelen we of we D willen fokken of toch richting een E. We hadden eerst een hengst op het oog en toen was Ges niet hengstig geworden helaas. Die hengst is ondertussen ook al weg haha. Ook twijfelen we nog qua ras. Ges is zelf Welsh X Gelders
Veertje@ ik doe het even uit men hoofd en was die dag ik 1,49 die is nu 3 dus wordt zeker 1.50+ Wil je het veulen voor je zelf houden of voor de verkoop?
Mirjan wat leuk zelfde papa ! Waneer was die uitgerekend ? De andere zien er ook goed uit !! Nrps zijn wij ook nog niet helemaal in thuis hebben vorige zomer toevallig een welsh na.het nrps gedaan omdat ze te groot was voor de welsh zelf en hebben haar laten dekken door onze eigen welsh d hengstje.
@Rosanna, Dat is wel een mooi formaat! Gestoa is niet van mij helaas, dus dat ligt aan de eigenaar. Denk dat het wel uitmaakt wat voor veulen het word. Niet qua kleur, maar qua karakter. Ges is wel grotendeels spring gefokt en is een echte allrounder dus als het veulen ook een allrounder is zou wel leuk zijn. Ges is van zichzelf ook echt enorm nuchter, is nergens bang voor en dat willen we wel zo houden
Die ziet er ook leuk uit! Erg brede bles of niet?
Marietje35
Geplaatst: 11-02-20 10:14
Leuk, al die veulens die verwacht worden en dekplannen!
Ik wil Flow ook laten dekken, maar helaas is eigenaar het er niet mee eens. (moeders haha) Te duur en te veel gedoe en risico... Maar ik zou wel een tweede Flow willen, vos met witte benen en bles, iets groter, iets betere bewegingen, maar wel hetzelfde karakter.
Zo leuk om te zien allemaal dames!
Meya_
Geplaatst: 11-02-20 11:28
Knappe combinaties! Nu kan ik ook eventjes mee praten
@Rosanna, ja dat is zeker waar! We wachten het af. Ze moet eerst weer eens hengstig worden, als ze dat niet doet word het eerst weer een bezoekje aan de DA wat er aan de hand is. Ze hengst al namelijk ruim een half jaar niet meer.
Dat word dan nog goed nadenken wat je gaat houden haha